Citat:
hon tjatar på TT om att någon har borrat upp låset på hennes dörr och polisen stod och tittade på
självklart har hon inte gjort något fel utan det är alla andras fel, och mafian är ute efter henne av någon konstig annledning
människan är inte frisk
förmodligen utmätning eller vräkning, den enda som inte fattar det är självaste miraklet med garn i håret
tycker synd om barnen som måste bo med en vinpimplande alkis som stolt går ut på TT med att hon har sex när barnen är hemma
har flertalet gånger gjort lives där hon gärna berättar hur som älskar pissa på män samt förnedra dem
på Linked In utger hon sig för att vara Domina för att sedan konstant gnälla om att hon inte får jobb
kan absolut inte vara en sund miljö för barn att växa upp i
självklart har hon inte gjort något fel utan det är alla andras fel, och mafian är ute efter henne av någon konstig annledning
människan är inte frisk
förmodligen utmätning eller vräkning, den enda som inte fattar det är självaste miraklet med garn i håret
tycker synd om barnen som måste bo med en vinpimplande alkis som stolt går ut på TT med att hon har sex när barnen är hemma
har flertalet gånger gjort lives där hon gärna berättar hur som älskar pissa på män samt förnedra dem
på Linked In utger hon sig för att vara Domina för att sedan konstant gnälla om att hon inte får jobb
kan absolut inte vara en sund miljö för barn att växa upp i
Ja hon är vräkt men fattar inte det ! Hon påstår att grannar stjäl hennes post så hon hade ingen aning vilka dessa var som kom ! Hon tror att hon kan byta lås igen och sedan inte bli vräkt för hon har barn ? Tydligen skyldig 200 000 och tror hon kommer klara sig undan det . Förklarade att flyttar hon inte ut kommer en flyttfirma och packar ihop hennes prylar och magasinerar dem . Innan fogden skickade vräkning på henne så har de tagit kontakt m soc , det är lag på det när det finns barn och de blir vräkta . Men eftersom hennes grannar stjäl posten och hon förmodligen inte svarar i telefonen så har nog inte soc fått kontakt m henne . Gissar att i morgon el efter helgen kommer flyttbilen och packar ihop hennes saker och säger bara …. Stackarns grannar vad hon ska gapa och bråka . Idag sa om ju att polisen höll fast henne när de bytte låset på dörren . Blir mer och mer fundersam om hon är lågbegåvad ? Hon tror att håller hon sig undan , skyller på andra el för hon har barn så kommer fogden och den som söker henne för skulden låta henne bo kvar ? Hon tror att det går att skylla på grannar som stjäl hennes post 😂😂😂
Blev mest förbannad att hon skulle vägra jobba med gamla för hon vägrade bli instäng med sådana människor !!! Hon är ju så välutbildad … finns det någon som ärligt köper det ?? Hon är en vin kärring som livnär sig på att sätta på offerkoftan dagligen .. riktigt kymig människa