Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Tråden handlar inte bara om Ryssland har en korrekt motivering. Snarare skvallrar det om din världssyn; det är enormt viktigt att hitta vem som gjorde rätt och fel. Jag är mer intresserad av hur man gör i framtiden, för att minimera skadeverkningar.
Jag tycker att statskuppen handlar mest om USAs handlande. Vad gav dem en "korrekt motivering" att destabilsera Ukraina, med krig som följd? Är NATO något som skapar oro, eller trygghet, och för vem? Kan man optimera på effekterna USA och NATO har, visa av erfarenheterna här i Ukraina?
Jag noterar att du inte kunde googla fram en källa på det "oklara" parlamentariska läget i Ukraina.
Tråden handlar om Rysslands invasion av Ukraina, vilket du uppenbarligen stöder. Men jag får inga vettiga argument från din sida.
Möjligen kan jag läsa in att p.g.a att USA inte stängt dörren för stater att söka sig till NATO har Ryssland rätt att invadera de länder som inte är medlemmar?
Att du inte har koll på de grundläggande frågorna runt händelsen 2014, men gärna diskuterar detaljer gör att jag inte ser någon motivering till att fortsätta diskusionen.
Jag tillhör inte de som sätter mig och tokgooglar en händelse , utan jag följer med händelseföloppet under en längre tid. Och då är just oklarheterna runt den parlamentariska situationen i Ukraina en av huvudorskerna till händelserna i Parlamentet.
Har du inte koll på det bevisar bara att du inte har nån koll utan bara googlar fram propaganda som stöder ditt motstånd mot USA.