Citat:
Det mesta är en myt man skapat. Inte behövs spritpåverkade nöjesjägare för att hålla naturen
i ordning. Det är dock en stor och lättkränkt grupp.
Liknade myt som i USA där innehav av automatvapen sägs ge folket frihet. Fast där är det människor
som stryker med.
Jag vet inte mycket om jakt eller jägare, bara sitter med mitt kaffe och tänker till.
i ordning. Det är dock en stor och lättkränkt grupp.
Liknade myt som i USA där innehav av automatvapen sägs ge folket frihet. Fast där är det människor
som stryker med.
Jag vet inte mycket om jakt eller jägare, bara sitter med mitt kaffe och tänker till.
Verkar som att det är du som har spetsat kaffet med sprit! Lär dig om jakt och tänk till efter det förslagsvis.
Citat:
I de flesta sammanhang som har med djur och natur att göra anses det självklart att det behövs rovdjur för att hålla balans i naturen. Men du menar att det bara är människan som ska sköta den uppgiften. Ok, ta på er rovdjurens uppgift som regulatorer i naturen, och eftersom ni gör detta enbart för att ni är så fina människor så lämnar ni in allt kött till stat och kommun som sedan säljer det på öppna marknaden. För det är väl inte så att allt rovdjurshat enbart handlar om vem som ska äta upp älgen? Om det endast handlar om älgköttet våga då för fan skriva det. Jävla hyckleri!
Men ta och läs på om vad jägare gör så kanske du kan vidga dina vyer lite om du bara tror att det handlar om köttet, eller som någon annan skrev att det är fulla gubbar som springer runt... Märks att det finns mycket okunskap här inne alltså! Jävla stadsråttor! Lär er lite bonnavett för helvete! Pinsamt!