2022-08-17, 11:38
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
Tror även L är en kandidat

Eller hur! L och V är de enda två partierna som är hyfsat drogliberala. De kan mötas över en joppe i Tanto och snacka pakt ala Robinson.
Citera
2022-08-17, 11:55
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Helt otroligt att det kan vara så jämt efter 8 års vanstyre och hur värdelösa de rödgröna är i debatter.

Man slutar aldrig att förvånas.
Citera
2022-08-17, 11:59
Medlem
CommonSenses avatar
Ebba är riktigt sexig, så pass sexig att jag kan tänka mig lägga en röst på henne
Detta val kanske kuken får välja
Citera
2022-08-17, 12:19
Medlem
CommonSenses avatar
Jimmie har blivit bra fläskig
Citera
2022-08-17, 12:20
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Ebba är riktigt sexig, så pass sexig att jag kan tänka mig lägga en röst på henne

Du behöver kolla lite mer på riks...
Citera
2022-08-17, 12:24
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMagenta
Jag ser fram emot SD´s redovisning av de årliga 120miljarder kronor de senaste åtta åren som är nedplöjda i invandringen, som skall presenteras på torsdag.

120*8=960miljarder!!

Det är vad vi har fått betala för att sossarna och vänstern, ens skall ha en liten chans att klamra sig fast vid makten, och likt en blodigel kunna åderlåta oss svenska skattebetalare.

960miljarder av våra skattepengar som oavkortat gått till att skaffa väljare till sosseriet!
De har ingen skam i kroppen...
Ser verkligen fram emot detta !
Citera
2022-08-17, 12:24
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Du behöver kolla lite mer på riks...
Har sett tjejerna på Riks men nu är dom inga partiledare
Citera
2022-08-17, 12:27
Medlem
Citronitas avatar
Citat:

Hahaha, den var ju riktigt rolig.

”Ebba. När kuken själv får välja”.

Undrar om KD hinner trycka upp nya affischer i tid?
Citera
2022-08-17, 12:28
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:

Beredd att hålla med. En riktigt sexig kvinna detta.
Av nån anledning tyckte jag tidigare att Annie var sexig. Fan vet hur jag tänkte för idag är det inte sex jag tänker på när jag ser henne eller när hon börjar pjata.
Citera
2022-08-17, 12:33
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Jimmie har blivit bra fläskig

Kom du verkligen på det nu? Han varit valross länge nu. Du är välkommen över till KD sidan. Vi har en kåt MILF.
Citera
2022-08-17, 12:47
Medlem
Emellies avatar
Såg debatten trots allt. Det sk 'konservativa' blocket gjorde bäst ifrån sig, de håller nog de flesta med om oavsett politisk inriktning.

Magdalena Andersson kändes väldigt trött och avslagen, inte på hugget alls.

Sen de gamla vanliga antagoniseringarna mellan de klassiska meningsmotståndarna, undvikande av att svara på direkta frågor och som vanligt att skylla ifrån sig så mycket som möjligt.
Citera
2022-08-17, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Tryggt för vem?

Tryggt för de som inte håller med den store ledaren? Knappast. Tryggt för bönder och andra som blir av med all sin produktion då den ska omfördelas?

Det kanske är tryggt under vissa förhållanden för en del Ja-sägare men knappt ens det för om även de råkar trampa snett så är det Gulag eller döden.

Jag håller med dig.

Men för att ändå käfta emot lite.

Tryggt för de som inte höll med senaste 30 årens regeringarna om massinvandringen? Tryggt för de som var arga och sa fula ord om invandrare? Tryggt för svenska folket som får elräkningar som är upp till 7-10 ggr högre än normalt? Tryggt för de affärsmän som blir utsatta för utpressning av den lokala klanledaren och så vidare?

Allt är relativt och alla samhällen har sina problem oavsett om landet heter Sverige eller Ryssland. Men visst jag håller med dig om att både Ryssland och Kina har ett par riktigt djupt svarta hål i sin historia där tiotals miljoner människor dödades och hundratals miljoner människor levde i ett helvete. Ryssland är helt klart där och nosar igen efter att de fick Putin som ledare därom råder ingen tvekan och det är därför som Europa idag stöder Ukraina till 100%, för att kanske möjligen bibehålla tryggheten här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in