Citat:
Ursprungligen postat av
trueforgood
Först och främst, ursäkta att min aggressiva framtoning. Lider av en depression nu och har lätt till iska, och det var inte meningen att det skulle gå ut över dig.
Nej, dom flesta av dessa män är inte normala, vanliga snubbar som du och jag. Det krävs så klart en hel del för att man ska ta steget att gå från fantasi till handling, och det är klart att dessa män har en dragning till yngre tjejer. Med det sagt innebär det inte att dom per definition är pedofiler, eftersom att tända på åldersspannet 13-14år innebär att man är hebefil.
Med det sagt är det sagt är det inte försvarligt att ge sig ut för att ha sex med en minderårig, men det jag menar är att saker och ting inte är så svartvitt. Det finns ett enormt spektrum på dom publicerade gäddorna. Allt från porrskadade Bertil som knappt kan skilja på fiktion och verklighet, och inte haft för avsikt att faktiskt ha sex med flickan då han antagligen bangat ur när det väl hade kommit till kritan. Till ärkepedofiler som onekligen är riktigt farliga, och även blivit dömda för våldtäkt av sina egna barn.
Oavsett vad anser jag att man ska fokusera på att hitta dom farliga, dom som pushar, driver och till och med försöker övertala flickan. Där det inte ens varit fråga om samtycke (ja, samtycke kan existera även med 13-åringar, även om lagen säger något annat) utan där man till fullo utnyttjar och kanske till och med hotar offret för att få sin vilja igenom.
Dom finns men dom måste anstränga sig mer för att hitta dom. Och det är värt det, för det här är dom farligaste jävlarna som på riktigt våldtar barn och skapar trauman för livet. Men Dumpen har skapat ett bias som får påhejningar, styrkekramar och swishdonationer oavsett vilken typ det är. Och det är uppenbart att en stor del av syftet med Dumpen handlar om egen vinning för Sara och Patrik. Då tar man gärna den enkla, snabba vägen.
Jag måste nog hålla med snubben och påstå att du inte alls förstår.
Det är verkligen svart och vitt, antingen stämmer man träff med en flicka eller så låter man bli det.
Du gör också ett val när du drar på krogen för att ragga brudar.
Om nu en brud raggar upp dig så har du fortfarande ett val att göra.
Dom flesta vuxna säger tack och till ett barn som försöker ha sex med dom.
Dumpen gör helt rätt i att locka fram dessa, även om det nu bara skulle va en tillfällighet att gubbarna vill träffa en flicka så är det ju en tillfällighet för mycket, och det är därför dom bör hängas ut.
Finns videor på youtube där man ställer ut cyklar och satt dit en elchok i sadeln.
Sen filmar dom när tjuvar snor dom.
Oavsett om det är en hederlig person som snor en cykel första gången i sitt liv eller om det är en äkta yrkeskriminell så är det ju lika illa.