2022-08-16, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Som jag sa...

När nooshi pratar invandring så pratar hon inte invandring utan fokuserar på annat
Det handlade om integration, inte invandring..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
Enligt Jimmy är 10 tals miljarder = 130..
Jo, det har han aldrig presenterat tills nu.. men det ska han göra på torsdag Hahahahh visst

https://www.varldenidag.se/nyheter/migrationsverket-vill-ha-28-miljarder-extra/Bbbpcb!R1Niic80jYmb3nascLw/

Du tror kanske att stor asylinvandring är gratis?

Citat:
stora utgiftsposterna är ersättningar och bostadskostnader. I den senaste budgeten anslås 12,5 miljarder kronor för i år. Migrationsverket bedömer dock behovet till 40,9 miljarder kronor. De extra pengar verket begär är alltså mer än dubbelt så mycket som anslogs i budgeten. Totalt beräknas kostnaden för migration och integration uppgå till 60,2 miljarder kronor i år, en fördubbling jämfört med budgeten.
Enbart migrationsverkets kostnader.....

De får lätt ihop 130 miljarder, ska bli intressant på Torsdag.

Tyvärr tycker jag att Jimmie är helt värdelös på att argumentera.... vem tror han det övertygar att prata om tiotals miljarder? Han måste sätta det i jämförelse med något. Exempelvis. är 130 miljarder med än FNs budget för flyktingar...

Helt obscent, att så få ska få så dyr hjälp I Sverige. När världens flyktingläger inte kan finansieras idag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Tack! Hela Sverige är SJUKT TRÖTT på MP - men ÄNDÅ stiger deras siffror i opinionen. Den kända Valmaskinen som valsar runt i Globaliststyrda länder har uppenbarligen landat i Sverige.

Vi är inte trötta på Miljöpartiet, de är därför Miljöpartiet ökar. Jag tycker Miljöpartiet ska vara med i ett regeringsunderlag. Tala för dig själv och Flashback-användare men inte för hela folket.
Citera
Medlem
Vem vill rösta på KÄRRINGSIDAN?

BARA vidriga kärringar på Rödsidan.

Nooshi verkar rätt vettig som person, synd att hon företräder en så sjuk ideologi.
Citera
Medlem
Smegmas avatar
Klockren BLÅ-vinst. Märta skulle passa in på Industrigatan och Haggan borde sinka ner på sin vinbox. Anni borde ta ett dopp i Nybroviken.
Citera
2022-08-16, 22:25
Medlem
seranoskinkans avatar
så jävla tråkist att MP valde utsläpp...
Citera
Medlem
Anders Lindberg är ju helt jävla bränd i huvudet. kan ingen plocka bort den där fjanten från offentligheten?

Han höjer upp Magdas debatt till skyarna. Jag tittade på denna debatt helt opartiskt och jag kan med handen på hjärtat säga att Magda var en av de klart sämsta. Det här var ingen bra kväll för henne.
Citera
Medlem
Bäst i debatten

S
MP
C
L
V
M
SD
KD
Citera
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
Jimmy kunde inte svara på att han sålt ut äldreomsorgen i Sölvesborg och att den blivit sämre. Kall mat.. låter otrevligt för våra pensionärer där.

Du tror Jimmy själv varit där och fifflat? Högst troligen så att det är kommunen som blivit lurade utav någon leverantör som lovat guld och gröna skogar. Mumma för journalister att vrida och vända på.
Citera
Medlem
coreyhartfanclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Fråga spanjorerna i Spanien vad de tycker om svenskar som har invandrat dit. De fullständigt hatar dem. Svenskarna bor i sina ghetton, lär sig inte språket. Bygger svenska skolor och kyrkor.

https://sverigesradio.se/avsnitt/307168
Okej. Så kasta ut svennarna då. Jag bryr mig inte. Jag bor i Sverige och försöker diskutera om Sverige.
Tror ändå att jag hade föredragit svenskar istället för araber och afrikaner om jag varit spanjor men det kan man aldrig vara säker på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Varför i h-e måste man alltid släpa dit Anders Lindberg. Han är en totalt ointressant partimegafon och har en outhärdlig röst.

Han sa att han tyckte Maggan och Annie Lööf vann debatten 😄 Jävla idiot.
Citera
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaLeon
1. Ebba Busch
2. Jimmie Åkesson
3. Ulf Kristersson
4. Johan Pehrson
5. Märta Stenevi
6. Nooshi Dadgostar
7. Annie Lööf
8. Magdalena Andersson
Ganska ok men jag har Nooshi klart för Stenevi och faktiskt nästan jämte Pehrson. Inte för att jag gillar Nooshi men hon verkar ganska ärlig i det hon säger om än jag inte delar hennes åsikter. Annie Lööfs raka motpol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in