2022-08-16, 22:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Den där Tveety eller vad han hette som flyttade o uppfattades som en äckelgubbe av flickorna han närmade sig på bussar där högstadieelever åkte trots att han inte ens fyllt 30 år .Det var genom att dessa flickor berättat om den äcklige gubben Dumpen fick upp ögonen på honom

Jo så är det, jag är helt övertygad om att majoriteten tjejer i yngre tonåren inte kan tänka sig en partner som är 25+, inte ens ett ONS (även om det då är mera sannolikt).

Problemet är att ifall en majoritet (låt säga 80%) tycker det är fel/äckligt/osv så är det ju lätt att tro att nästan 100% har denna inställning. Och jag helt övertygad om att det inte stämmer. Ca 10% gillar äldre och ytterligare 10% skulle kunna tänka sig en betydligt äldre partner. Men kulturen och peer pressure gör att dom som gillar äldre inte säger det rakt ut.
Citera
2022-08-16, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Mamman död och pappan söker unga för träffar. Stackars barnen. Vilket liv en del har.

Vet inte riktigt om det skulle vara mer synd om de ungarna än några andra ungar. Vem deras far sätter på bryr sig de nog inte så mycket om, hoppas jag i varje fall. Så länge de inte vet något om saken så tar de ju ingen skada.
Citera
2022-08-16, 22:04
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Lite collateral damage får man väl ta. Ett och annat barn stryker med. Tänk dig Höjdhoppar-Patte då som tvingas spendera timmar och dagar på att titta på dick pics och skriva fjortisspråk med kåta snuskgubbar.

Nästan så man blir lite sugen på att ladda ner Kik och rocka loss. Aldrig har man väl haft bättre odds att få fläka upp sin gamla gubbasnorre för en kedjerökande världsmästare.

Kan du inte ta rocka loss på Kik och sen rapportera utgången av det hela här, göra en omvänd Dumpen så att säga. Fråga Patrik om han pallar en ribba på 242.
Citera
2022-08-16, 22:04
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Givetvis är pedofili en oönskad sexuell läggning, då man som drabbad aldrig kommer kunna leva ut sin läggning.

Men det undantag ju givetvis inte att pedofilen har ett val, den kan välja att begå övergrepp eller inte.
Precis som biltjuven kan välja att ta en bil eller inte.
Precis som jag kan välja att våldta den där blonda snyggingen eller inte.

Så nej, jag förstår inte varför en biltjuv skulle ha mer av ett val än någon annan som väljer att begå brott.

Biltjuven är den ende som inte har ett val. Tar han inte bilen är han ingen biltjuv.
Citera
2022-08-16, 22:05
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Som om de som tycker Dumpen är bra skulle bygga så himla mycket av sin argumentation på fakta då.

Det var väl det han menade, att de bara har sin uttjatade meningar hela tiden.
Senast redigerad av DrComfort 2022-08-16 kl. 22:08.
Citera
2022-08-16, 22:07
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Biltjuven är den ende som inte har ett val. Tar han inte bilen är han ingen biltjuv.

De flesta biltjuvar snor inte bilar, de vet att det är fel och håller sig till att fantisera om det.
Citera
2022-08-16, 22:10
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Det är jobbigt att bara säga några få meningar hel tiden. Att debattera mot dumpens kritiker är krävande eftersom deras argument är så variationsrika och nyanserade, även faktabarserade.

Ja, och det kanske betyder att det faktiskt finns substans i våra argument till skillnad mot dom flesta Dumpen-förestpråkare som ser allt svartvitt; kritisera dumpen = pedofil.

Dumpen är kontroversiell, det tror jag alla kan vara överens om. Metoderna dom använder används av talibaner och i andra starkt befästa, konservativa muslimska kulturer som härstammar från medeltiden. Plus alla andra argument jag nyligen presenterade som jag inte orkar upprepa.
Citera
2022-08-16, 22:11
Medlem
Citat:

Nu vet jag att du försökte skoja till det, och jag garvade helt ärligt åt din kommentar.

Men sedan började jag tänka.

Det räcker ju att biltjuven har snott en bil, därefter har han ju ett val att inte sno fler. Han kommer ju för det fortfarande vara biltjuv.

Men pedofilen, den kan ju tända på barn, men sedan bestämma sig för att bli asexuell, eller bli kemiskt kastrerad, eller fysiskt. Då tänder han inte på barn, men är han fortfarande pedofil då??

Jag tänker på migrän-martin som blev uthängd och sedan sökte vård, men Dumpen tog inte bort honom. Är man för evigt pedofil för att man en gång tänt på barn?

Vet inte riktigt om man fattade min tanke, i min skalle verkade den smart.
Citera
2022-08-16, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Det var väl det han menade, att de bara har sin uttjatade meningar hela tiden.

Okej, det är fullt möjligt att inlägget flög mig över skallen. Skulle inte förvåna mig idag.
Citera
2022-08-16, 22:15
Medlem
DrComforts avatar
Att sno bilar kan i allra högsta grad vara en sexuell läggning, rent av tvångsmässig sådan. Kleptomani är en erotisk upplevelse, en fetisch. Det hela är rotat i njutningscentret. Sno bilar är nog minst lika svårt att ge fan i för visa som det är för visa att ge fan i barnrumpa. Herr Sjöberg jobbar själv med en föredetta återfallsförbrytare, men hans psykologiska kunskaper om förbrytarsinnet är dåliga. Välja köra rattfull en handfull gånger låter onekligen som ett tvångsbeteende!

/Dr Sigismunds Fleujd
Senast redigerad av DrComfort 2022-08-16 kl. 22:19.
Citera
2022-08-16, 22:16
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guten36
Jag klipper inte rebusen. Tar gärna en ledtråd till.

Finns en gammal dänga till tv serie i form av Batman. Han hade en medhjälpare.

Finns en kvinnlig karaktär i filmerna Wolwerine med samma namn som 1:a delen i efternamnet. 2:a delen luskar man ut om man vet vad plånbok heter på engelska.
Citera
2022-08-16, 22:17
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
Finns en gammal dänga till tv serie i form av Batman. Han hade en medhjälpare.

Finns en kvinnlig karaktär i filmerna Wolwerine med samma namn som 1:a delen i efternamnet. 2:a delen luskar man ut om man vet vad plånbok heter på engelska.

Harlequin Wonderwoman?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in