2022-08-16, 21:33
Medlem
Djuphavsfisks avatar
Men vad fan...
Nej, hisskillen är ingen mysgubbe bara för att han flinade nervöst, ljög om att barnens mamma var död eller har dykt upp i någons jävla trapphus.
Man är både självisk och äcklig om man vill ligga med ett barn eller tonåring om man är 30.
Är han less på frugan kan han väl skilja sig eller ligga med en 25-åring.
Duger inte det som ungt nog, ja då är man fan peddo.
Fattar inte varför det är så viktigt för folk (eller jo förresten) att sitta och hävda att det är normalt eller försvarbart.
Jag var jättebarnslig när jag var 14. Hjärnan är inte klar. Konsekvenstänket existerar knappt. Minns ingen det?

Aja.
Den som påstår sig veta att han är gift med nån tjockis, är det hittepå eller är ni bekanta?
Citera
2022-08-16, 21:33
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Det vet jag ju inte 100%, men det är mycket som talar för att Sara själv har skrivit brevet då det ser ut som fiskarnas sätt att skriva för att likna tonåringar.
Det är högst osannolikt att det är en äkta anhörig dotter som skrivit.

Och reaktioner på deras facebook med snabbt borttagning av kritiska inlägg och block av användare som skriver fejk.

Jag tror alla som följt dumpen ett tag och läst chatloggarna känner igen språket i "brevet".

Hata slumpen som GW säger.
Jag tror det är uppenbart för de flesta att brevet är fejk och det är därför debatten här uteblev.

Det är ett lågvattenmärke av Sara och jag tror hon får sina fiskar varma av Patrik, därför raderar hon för fullt på facebook.

Jag lutar mer åt att brevet är en bluff än att det är äkta. Meningen där flickan säger "han skulle träffa en flicka som han skulle våldta" låter exakt som det som Patrik och Snygg-Sara säger till gäddorna i mötena hela tiden..

Jag bara undrade om du hade några specifika bevis.
Citera
2022-08-16, 21:36
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag lutar mer åt att brevet är en bluff än att det är äkta. Meningen där flickan säger "han skulle träffa en flicka som han skulle våldta" låter exakt som det som Patrik och Snygg-Sara säger till gäddorna i mötena hela tiden..

Jag bara undrade om du hade några specifika bevis.
Svårt med "bevis" men jag tycker Saras reaktion på deras facebook säger allt.
Det är total mörkläggning av kritikbmot brevet, det räcker för mig att se att hon är skyldig och har skitit i det blå skåpet.
Citera
2022-08-16, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Så du menar att Chris Hemsworth och Ryan Gosling ser ut som gubbar för många tjejer i den åldern?

Jag umgås inte med dem utan jag ser ju vad som händer när jag åker till och från jobbet.
Den där Tveety eller vad han hette som flyttade o uppfattades som en äckelgubbe av flickorna han närmade sig på bussar där högstadieelever åkte trots att han inte ens fyllt 30 år .Det var genom att dessa flickor berättat om den äcklige gubben Dumpen fick upp ögonen på honom
Citera
2022-08-16, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Den där Tveety eller vad han hette som flyttade o uppfattades som en äckelgubbe av flickorna han närmade sig på bussar där högstadieelever åkte trots att han inte ens fyllt 30 år .Det var genom att dessa flickor berättat om den äcklige gubben Dumpen fick upp ögonen på honom

Tweedy är väl en av dom få som sett skaplig ut. Han har garanterat fått göka i utbyte mot kokain. Han borde kunna fixa en flickvän faktiskt.
Citera
2022-08-16, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
Rebus på senaste gäddan: Nalle Puhs bästa vän vars namn stämmer in om du tar andra delen av namnet i karaktären.

Efternamn vars första del är ett annat ord för väldigt kraftig blåst/vind. Andra delen i efternamnet vägg på engelska.

Jag klipper inte rebusen. Tar gärna en ledtråd till.
Citera
2022-08-16, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina

För han va ju så jävla snygg me .. nooot!

Tjejer i alla åldrar tycker killar i alla åldrar är äckliga om de inte ser bra ut. Är en 45 åring tjock och alldaglig kommer tonårs tjejer se han som ett äckel med mera.

Är en annan 45 åring däremot lång och ståtlig attraktiv bra fin klädstil då är han är en ”Dilf” som tjejerna själva säger.Allt är relativt.

Tänk såhär Justin Bieber är 28 nu, tror du tjejerna i den åldern tycker han är äcklig? Nej det gör dom inte. Även att han och tweedy är jämngamla. Skillnaden är att Justin är attraktiv.Allt beror på hur man ser ut.

Hittills har inte en enda ”gädda ” varit någon som på riktigt hade kunnat attrahera en tonårs tjej.Låt mig gissa du har grått kort hår lider av kraftig övervikt har ingen man och sitter och klagar på äldre män som dras till tonårs tjejer?

Varför är de aldrig attraktiva människor som är i form och får ligga regelbundet som göra liknande saker som dumpen? Kanske för dem har ett liv!
Citera
2022-08-16, 21:52
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
I många fall (som i fallet Hissgäddan) tycker jag verkligen dom borde gett honom en chans innan dom hängde ut honom. Troligen får han ett oproportionerligt helvete efter detta som kanske leder till att han förlorar både vårdnaden om sina barn och sitt jobb (vilket jag i detta fall inte är rimligt).

Och den potentiella skada det faktiskt kan leda till för RIKTIGA barn här, nämligen hans egna. Barnen kommer så klart få reda på att deras far är uthängd som pedofil och utsättas för riktiga trauman. Eventuellt blir det problem med mobbning i skolan, som i värsta fall leder till missbruk och allt det där som Sara rabblar upp gång på gång som att det automatiskt händer alla barn som till och med i samtycke har sex med en vuxen.

Lite collateral damage får man väl ta. Ett och annat barn stryker med. Tänk dig Höjdhoppar-Patte då som tvingas spendera timmar och dagar på att titta på dick pics och skriva fjortisspråk med kåta snuskgubbar.

Nästan så man blir lite sugen på att ladda ner Kik och rocka loss. Aldrig har man väl haft bättre odds att få fläka upp sin gamla gubbasnorre för en kedjerökande världsmästare.
Citera
2022-08-16, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Tweedy är väl en av dom få som sett skaplig ut. Han har garanterat fått göka i utbyte mot kokain. Han borde kunna fixa en flickvän faktiskt.
Fast skolflickorna tyckte uppenbarligen inte att han såg bra ut eftersom de berättat att ett en äcklig gubbe sökte kontakt med dem på bussen.
Citera
2022-08-16, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears

Ser skaplig ut? Han ser ju ut som en sliten knarkare som inte sköter sin hygien alls. Han va ju lite obehaglig ärligt talat.

Tror inte någon tjej vill ligga med honom. Oavsett ålder..
Citera
2022-08-16, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Ser skaplig ut? Han ser ju ut som en sliten knarkare som inte sköter sin hygien alls. Han va ju lite obehaglig ärligt talat.

Tror inte någon tjej vill ligga med honom. Oavsett ålder..

Han var påtänd. Inget försvarstal för Tweedy men han såg nog fasiken bättre ut än tjockisarna Dumpen annars bjuder på.
Citera
2022-08-16, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Det är jobbigt att bara säga några få meningar hel tiden. Att debattera mot dumpens kritiker är krävande eftersom deras argument är så variationsrika och nyanserade, även faktabarserade.

Som om de som tycker Dumpen är bra skulle bygga så himla mycket av sin argumentation på fakta då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in