Citat:
Ursprungligen postat av
Kommer-vara-anon
Undrar mest vilken 13 åring som funderar "Varför tyckte du att du hade rätten att träffa en flicka och förstöra hennes liv ?" så där när denna får veta att farsan är pedofil. Jag hade inte gjort det, men jag kanske var en korkad 13 åring.
Jag reagerar på flera saker, främst "han skulle träffa en flicka att våldta". Jag hade knappast uttryckt det så som barn om min pappa, men å andra sidan tror jag inte ens kallades för våldtäkt då, snarare sexuellt utnyttjande av minderårig.
Sedan användandet av "mej". Tror ungdomar oftast skriver det de fått lära sig i skolan, dvs "mig". I synnerhet när språkbruket i övrigt är någorlunda korrekt. Typiskt någon som lajvar barn som skriver så.
Sedan märklig formulering
"för att du tyckte någon som inte fanns betydde mer för dej än jag som faktiskt finns på riktigt."
Att hon inte fanns visste han ju inte. Men om hon nu är ett barn så är det förståeligt att hon inte är så smart.
"Dumma pappa!"
Är nog värst av alla. Är det världens barnsligaste 13åring vi har att göra med lol?
Och hur vanligt är det med godnattkramar som tonåring?
Sedan finns det inget som säger att pappan vore attraherad av sin egen dotter bara för att han jagar andras döttrar vilket hon insuerar. Incest är något helt annat.