2022-08-16, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Tycker du själv det ser äkta ut?
Jag uppskattar att det tar någon månad till tills Patrik själv blir avslöjad som pedofil och att han då urskuldas som varande ett offer. Sverige i ett nötskal. Totalt skruvat.
Citera
2022-08-16, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Tycker du själv det ser äkta ut?
Hittar inte. Kan ni länka?
Citera
2022-08-16, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Ja, alltså om man fejkar ihop ett fejkbrev, fejkkommentarer och drar helt sunda människor i pedofilsmutsen är man av kalibern att patologiskt mixtra med verkligheten.
Vilka sunda människor har dragits ned i smutsen .Har bara sett vuxna män som tänkt sig våldta barn och skickat bilder på sina kön till vad de tror är barn på 13 eller 14 år , vilket inte känns som något som sunda människor gör.
Citera
2022-08-16, 17:41
Medlem
DrComforts avatar
Äger Dumpen sin egen mailserver?
Citera
2022-08-16, 17:43
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Hittar inte. Kan ni länka?
Den finns på dumpens hemsida och föreställer ett mall från en liten flicka.
Men det är så uppenbart fejk så det blir löjligt.
Mailet kan vem som hellst på dumpen skrivit och mallar via one mail till sig själv.

Det som genomsyrar texten i mailet är att det är precis det språk som fiskarna använder sig av när de försöker skriva som en tonåring.

Proof is in the pudding.
Läs några chattloggar och jämför med texten....ganska uppenbart.
Citera
2022-08-16, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseLaban
De har lagt upp en skärmdump från Kanalkakans mail nu. Vad tycks?

Jag brukar regelbundet skicka mail mellan olika konton. Eller i varje fall gjort tidigare. Vad skulle en skärmdump med dold avsändare bevisa hade man tänkt?
Citera
2022-08-16, 17:50
Medlem
HasseLabans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Jag brukar regelbundet skicka mail mellan olika konton. Eller i varje fall gjort tidigare. Vad skulle en skärmdump med dold avsändare bevisa hade man tänkt?
Ingenting, men finns väl egentligen inget sätt för dem att bevisa något utan att röja "flickans identitet.

Behöver inte vara sara som skrivit det, kan varit någon av hennes beundrare, mest troligt någon fiskare isf, som ville göra sara glad.
Citera
2022-08-16, 17:55
Medlem
Ja jävlar vilken blåsning Dumpen försökte sig på i sommarvärmen. Skulle en liten flicka och dotter till en gädda skrivit detta, glöm det

Tanterna i Facebook-gruppen lär gå banans.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-08-16 kl. 17:59.
Citera
2022-08-16, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseLaban
Ingenting, men finns väl egentligen inget sätt för dem att bevisa något utan att röja "flickans identitet.

Behöver inte vara sara som skrivit det, kan varit någon av hennes beundrare, mest troligt någon fiskare isf, som ville göra sara glad.

Undrar mest vilken 13 åring som funderar "Varför tyckte du att du hade rätten att träffa en flicka och förstöra hennes liv ?" så där när denna får veta att farsan är pedofil. Jag hade inte gjort det, men jag kanske var en korkad 13 åring.
Citera
2022-08-16, 18:03
Medlem
Citat:
Undrar mest vilken 13 åring som funderar "Varför tyckte du att du hade rätten att träffa en flicka och förstöra hennes liv ?" så där när denna får veta att farsan är pedofil. Jag hade inte gjort det, men jag kanske var en korkad 13 åring.
Finns självfallet de på 13 år som både funderar och kan formulera sina funderingar, en flicka på 12 år talade nyligen inför kongressen om de nya abortreglerna utifrån hur det skulle bli om någon i hennes ålder blir utsatt för övergrepp och bli gravid
Citera
2022-08-16, 18:03
Medlem
HasseLabans avatar
Citat:

Jag reagerar på flera saker, främst "han skulle träffa en flicka att våldta". Jag hade knappast uttryckt det så som barn om min pappa, men å andra sidan tror jag inte ens kallades för våldtäkt då, snarare sexuellt utnyttjande av minderårig.

Sedan användandet av "mej". Tror ungdomar oftast skriver det de fått lära sig i skolan, dvs "mig". I synnerhet när språkbruket i övrigt är någorlunda korrekt. Typiskt någon som lajvar barn som skriver så.

Sedan märklig formulering
"för att du tyckte någon som inte fanns betydde mer för dej än jag som faktiskt finns på riktigt."
Att hon inte fanns visste han ju inte. Men om hon nu är ett barn så är det förståeligt att hon inte är så smart.

"Dumma pappa!"
Är nog värst av alla. Är det världens barnsligaste 13åring vi har att göra med lol?

Och hur vanligt är det med godnattkramar som tonåring?

Sedan finns det inget som säger att pappan vore attraherad av sin egen dotter bara för att han jagar andras döttrar vilket hon insuerar. Incest är något helt annat.
Senast redigerad av HasseLaban 2022-08-16 kl. 18:29.
Citera
2022-08-16, 18:05
Bannlyst
Hon är nog kapabel till den mesta den satmaran. Hon bryr sig inte om ”barnen ”utan mer om kändisskapet och uppmärksamheten hon får i media.

Tror hon är kapabel till att ljuga om massa saker. Hon har säkert pressat gäddor på pengar och på så sätt slipper just dessa bli uthängda. Hörde ju rykten om de.

Hon och Patrik är inte rädda för att förolämpa de uthängda eller deras nära så varför ska man behandla dem med respekt? Här kommer förolämpningar dom är förtjänat. Sara är en fet lögnhals och en pundar kärring som är avundsjuk på uppmärksamheten unga tjejer får.

Patrik är en B kändis som tror han är bättre än alla andra för att han har hoppat höjdhopp och utnyttjar sitt kändisskap för att få ligga med en attraktiv ung kvinna. Han är inte bara pundare utan en alkis lika så.

Sara borde ta sina pengar och investera i en PT innan hon dör av en stroke eller något. Patrik knullar säkerligen små tjejer och röker på utomlands. Kan man knulla en 20 åring som 55 bast har man inga problem med yngre tjejer än så.

Dessa två idiotier skänker folk pengar till för dom tror de går till något bra. Hjärntvättade alla är här. Någon borde åkt runt och jaga dem som jagar ”Pedofiler ” i stället och bara låta såna som dumpen få fortsätta om de satte dit riktiga Pedofiler som gav sig på rediga barn som själva inte har sex eller vet vad sex innebär.

Riktiga barn rör man inte, dessa kan gärna få hängas ut och få sitt straff även om ja är emot uthängningar i sig.

Däremot tycker alla som är redo för att ha sex borde få ha det med vem de vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in