Citat:
Ursprungligen postat av
ForzaLeon
Aha!
Ja jag kan också skriva en massa ej korrekta saker.
Stärker det min sak då?
Jo sitter man och trollar så fungerar det så tyvärr.
Ta allt shimona skriver med ett ton salt, bara manipulerade och falska propagandalänkar.
Gjorde bort sig något kopiöst för några dagar sedan men har inte vett att sluta posta.
Pengarna kanske måste rulla in?