Citat:
Ursprungligen postat av
chamdar
Vi är stolta över vårat bidrag, tyvärr ger vi inte mer. Ni ryssar borde däremot skämmas över eran förlegade kolonialpolitik
Jag är svensk amerikan. Så jag skiter i vem som invaderade vem.
Det finns inte samma mentalapsykos runt kriget eller Ryssland. Man är trött på eviga “russia, russia, russia” tjatet.
USA drar sig ur i november, sen kan
UK fortsätta driva meningslösa kriget vidare åt EU.
Och Sverige kan fortsätta glädjas åt dödandet.