Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Vilket sanslöst struntprat…
Att du är totalt blåst kan jag faktiskt stå ut med, men alla punkter du gör? Har du en kromosomavvikelse?
OnT så nja, du skulle nog leva rätt fett i Ryssland, du delar ju både värderingar och den enda (1) officiella politiska åsikten.
Har du någon kritik du kan tänka dig rikta mot Ryssland över lag eller är ni som 2 konkelbär i samma arsle?