Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Känns det det minsta konstigt att påstå att Putin inte har ett enda fel? Hur kan man tro att någon enda människa besitter de egenskaperna?
Putin är inte det minsta korrumperad, Putin är god, rättvis och enastående intelligent, han saknar helt enkelt någon enda dålig egenskap.
Blir det inte lite… orealistiskt?
Nu har ju som vanligt jag inte alls påstått det du försöker klistra på mig…
Alla ledare är korrupta men att Putin skulle vara värst finns det ju inga bevis alls för. Trump däremot…
Är parodiskt att folk på allvar tror att palatset som fascistrassen Navalny med lögner och falska interiörbilder påstår skulle vara Putins. När Putin som president i Ryssland har tillgång till betydligt finare och flådigare palats!