Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Känns det det minsta konstigt att påstå att Putin inte har ett enda fel? Hur kan man tro att någon enda människa besitter de egenskaperna?
Putin är inte det minsta korrumperad, Putin är god, rättvis och enastående intelligent, han saknar helt enkelt någon enda dålig egenskap.
Blir det inte lite… orealistiskt?
Du glömde stilig

Och trots alla hyllningar från diktaturkramarna, så sitter han instängd i en bunker bakom Uralbergen livrädd att bli mördad, med bromsspår i vuxenblöjorna; allt för att komma i historieböckerna som den som ödelade Rysslands lysande framtid.
Är man konspirationsteoretiskt lagd, så hade det ändå passat in i mönstret att CIA ligger bakom, de har mutat barnamördare V.Puttin att ödelägga Ryssland som land.