2022-08-09, 19:20
Medlem
Fick höra att dom sytt igen båda ögonen på BO, någon som vet om det stämmer?
Citera
2022-08-10, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltgurkan4
Fick höra att dom sytt igen båda ögonen på BO, någon som vet om det stämmer?

Ifall det nu stämmer att nått öga hängt utanför så kan dom sy igen ögonen under läkningsprocessen. Väldigt tragiskt ifall de behöver göra en sån sak..
Citera
2022-08-10, 13:13
Medlem
Alla som tycker det är konstigt av pappan att låta Martin bo där. Är det verkligen så konstigt? Han är ju ”sjuk” så då är det väl klart att man vill försöka hjälpa sitt barn så gott det går oavsett vad de gjort för hemskheter.
Citera
2022-08-11, 16:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AniKani
Ifall det nu stämmer att nått öga hängt utanför så kan dom sy igen ögonen under läkningsprocessen. Väldigt tragiskt ifall de behöver göra en sån sak..

Det ena ögat var vel helt utspillat. Har svårt att se att hans ögon går att rädda. Alldeles för komplext.
Citera
2022-08-12, 09:02
Medlem
Ingen som sitter på mer info om vad som hänt mer exakt? Vad som utlöste hans brutalitet? Någon granne som hänger i tråden kanske?
Citera
2022-08-12, 16:59
Medlem
sktvs avatar
Efter attacken spelade pappan död, och när han upplevde att det var säkert så tog han sig till bilen och började tuta för att få uppmärksamhet (tack vare att han hade hunden i bilen som skällde och därmed kunde han lokalisera fordonet fast han var ögonlös)
Citera
2022-08-15, 09:51
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sktv
Efter attacken spelade pappan död, och när han upplevde att det var säkert så tog han sig till bilen och började tuta för att få uppmärksamhet (tack vare att han hade hunden i bilen som skällde och därmed kunde han lokalisera fordonet fast han var ögonlös)
Nytt konto som bara lallar in här och upprepar vad som sagts sju gånger tidigare. Bravo, tack för infon igen. Hur vore det om du kunde leverera lite crime scene photos eller nåt?
Citera
2022-08-15, 19:50
Medlem
Camilla har ju barn. Någon som minns/vet ålder på dom? Är dom vuxna (eller iaf halvvuxna)?

(Ja, helt nytt konto. Jag vet. Men jag är inte ny, har haft ett annat innan som fått gå i graven. Däremot har jag aldrig skrivit särskilt mycket.)
Citera
2022-08-15, 21:44
Medlem
RickNesss avatar
Vad hette psykfallskvinnan i efternamn innan dom gifte sig?
Citera
2022-08-15, 21:47
Medlem
UncleBenssnopps avatar
Hon hette Johansson tidigare.
Citera
2022-08-15, 21:51
Medlem
UncleBenssnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pessisjessis
Camilla har ju barn. Någon som minns/vet ålder på dom? Är dom vuxna (eller iaf halvvuxna)?

(Ja, helt nytt konto. Jag vet. Men jag är inte ny, har haft ett annat innan som fått gå i graven. Däremot har jag aldrig skrivit särskilt mycket.)
Hennes barn är väl i dryga 20-årsåldern.
Kan ju inte kännas så roligt för dom att deras mamma har gift sig med en kokobäng-tok.
Citera
2022-08-16, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleBenssnopp
Hennes barn är väl i dryga 20-årsåldern.
Kan ju inte kännas så roligt för dom att deras mamma har gift sig med en kokobäng-tok.

Ja, jag kom inte riktigt ihåg ålder på dom men det låter logiskt då du säger det.

Och nej.... Det kan absolut inte vara lätt för dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in