Citat:
Ursprungligen postat av
BeachBob
Vill du sitta på min näsa? Gäddan 135. Av alla fångster och videor tillhör denna dom sämsta utan tvekan enligt mig. Den personen som hoppat in för Patrik och benämner sig som samtalsterapeut tycker jag har en otroligt motbjudande personlighet då hon hånar gäddan och nämner hur många gånger som helst att dom skall ringa Polisen och till hans arbetsgivare.
Man får intrycket av att hon säger det för att plåga gäddan och att hon själv njuter av det. Att gäddan hoppar i bilen tycker jag inte är konstigt då han har panik och säkert kraftig ångest. Kan inte se att dom behöver ringa Polisen och skrika backa till han precis som han var en mördare.
Likadant så svänger hon sig med ord som gäddan inte förstår. Hon borde som samtalsterapeut visat lite förståelse och försökt lugna gäddan och inte hetsat upp han mer. Trots allt så är gäddan en människa som precis fått sitt liv ödelagt. Så lite ödmjukhet kan man bjuda på i det läget. Nu var det bara plågsamt att titta på och väldigt amatörmässigt.
Enligt hennes facebook så jobbar hon i "Rättspsykiatrisk Avd - region Skåne". Om jag inte hittat fel dvs. Jag sökte bara på Th*a, vilket hon uppger i videon, i dumpens grupp o hittade en som ser hyffsat lik ut.
Tycker hon verkar som en bra representant för dumpens fanbase på facebook. Majoriteten av dem hade nog betett sig på det sättet om de hade hängt med. Skadeglädjen av att veta att personens liv är över måste vara enorm. Så håller med, extra motbjudande av en terapeut att bete sig på det sättet.
Kan tänka mig att tanken om alla ryggdunkningar man kommer få och det hela att vilja ha sina 15 minuter av kändisskap också bidrar till att hon gick hårt med mobbningen. En kommentar från inlägget på dumpens facebook;
Citat:
Saknande Patrik. Men måste säga att du och kvinnan gjorde ett toppenjobb! ❤️
Hon var toppen, helt rätt attityd och helt rätt sätt att prata med honom på!
*e