2022-08-15, 11:17
Medlem
BeachBobs avatar
Vill du sitta på min näsa? Gäddan 135. Av alla fångster och videor tillhör denna dom sämsta utan tvekan enligt mig. Den personen som hoppat in för Patrik och benämner sig som samtalsterapeut tycker jag har en otroligt motbjudande personlighet då hon hånar gäddan och nämner hur många gånger som helst att dom skall ringa Polisen och till hans arbetsgivare.

Man får intrycket av att hon säger det för att plåga gäddan och att hon själv njuter av det. Att gäddan hoppar i bilen tycker jag inte är konstigt då han har panik och säkert kraftig ångest. Kan inte se att dom behöver ringa Polisen och skrika backa till han precis som han var en mördare.

Likadant så svänger hon sig med ord som gäddan inte förstår. Hon borde som samtalsterapeut visat lite förståelse och försökt lugna gäddan och inte hetsat upp han mer. Trots allt så är gäddan en människa som precis fått sitt liv ödelagt. Så lite ödmjukhet kan man bjuda på i det läget. Nu var det bara plågsamt att titta på och väldigt amatörmässigt.
Senast redigerad av BeachBob 2022-08-15 kl. 11:39.
Citera
2022-08-15, 11:31
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Vill du sitta på min näsa? Gäddan 135. Av alla fångster och videor tillhör denna dom sämsta utan tvekan enligt mig. Den personen som hoppat in för Patrik och benämner sig som samtalsterapeut tycker jag har en otroligt motbjudande personlighet då hon hånar gäddan och nämner hur många gånger som helst att dom skall ringa Polisen och till hans arbetsgivare.

Man får intrycket av att hon säger det för at plåga gäddan och att hon själv njuter av det. Att gäddan hoppar i bilen tycker jag inte är konstigt då han har panik och säkert kraftig ångest. Kan inte se att dom behöver ringa Polisen och skrika backa till han precis som han var en mördare.

Likadant så svänger hon sig med ord som gäddan inte förstår. Hon borde som samtalsterapeut visat lite förståelse och försökt lugna gäddan och inte hetsat upp han mer. Trots allt så är gäddan en människa som precis fått sitt liv ödelagt. Så lite ödmjukhet kan man bjuda på i det läget. Nu var det bara plågsamt att titta på och väldigt amatörmässigt.

Att den människan ska vara terapeut är tveksamt, möjligtvis en kraftigt själsdålig terapeut som blivit av med jobbet. Gräsligt dålig konfrontation. Sara Nilsson klarar inte heller hålla måttet utan sjunker ner till urlåg nivå. Om Patrik Sjöberg skulle lämna blir det Dumpens död.
Senast redigerad av Beckombergalandet 2022-08-15 kl. 11:37.
Citera
2022-08-15, 11:41
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Att den människan ska vara terapeut är tveksamt, möjligtvis en kraftigt själsdålig terapeut som blivit av med jobbet. Gräsligt dålig konfrontation. Sara Nilsson klarar inte heller hålla måttet utan sjunker ner till urlåg nivå. Om Patrik Sjöberg skulle lämna blir det Dumpens död.
Håller med, om Patrik Lämnar Dumpen då ligger Dumpen risigt till.
Citera
2022-08-15, 11:48
Medlem
Citat:
Håller med, om Patrik Lämnar Dumpen då ligger Dumpen risigt till.

Detta visar tydligt på riskerna. Jag tycker verkligen att det är trist när ett ändå intressant projekt förstörs av rent slarv, dumhet och oproffsighet. Dom måste ändra sin attityd för att få bättre kvalitet på sitt arbete, även Patrik. Men ändå är Patrik den som har en bättre personlighet och beteende för jobbet. Jag har svårt för Sara, även i poddarna.
Citera
2022-08-15, 12:46
Medlem
Citat:

Hur ska man vara då för att passa dig? Ser inget fel i deras agerande. Snygg-Sara är bäst som vanligt. Klockrent att ta en cigg när Carlos håller show. 30 min ögongodis.

Carlos låtsades inte förstå vilket damerna tröttnade på.

Helt ok om Putte lämnar. Knappast för hans skull som man swishar.
Citera
2022-08-15, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Hur ska man vara då för att passa dig? Ser inget fel i deras agerande. Snygg-Sara är bäst som vanligt. Klockrent att ta en cigg när Carlos håller show. 30 min ögongodis.

Carlos låtsades inte förstå vilket damerna tröttnade på.

Helt ok om Putte lämnar. Knappast för hans skull som man swishar.

Håller inte med. Den sämsta konfrontationen alla kategorier. Hur jag tycker Dumpen ska förändras har jag skrivit flera gånger.

Tillägg: Nu ska jag inte recensera andras inlägg, men jag måste bara säga att du känns inte som en riktigt seriös debattör här. Ironin strålar om dina inlägg. Men roligt att läsa.
Senast redigerad av Beckombergalandet 2022-08-15 kl. 13:32.
Citera
2022-08-15, 13:58
Medlem
Citat:
Håller inte med. Den sämsta konfrontationen alla kategorier. Hur jag tycker Dumpen ska förändras har jag skrivit flera gånger.

Tillägg: Nu ska jag inte recensera andras inlägg, men jag måste bara säga att du känns inte som en riktigt seriös debattör här. Ironin strålar om dina inlägg. Men roligt att läsa.

Ibland kanske men hur ska man hantera allt elände som finns på Dumpen. Jag gissar att du flinade lite när Carlos satte sig i bilen så helt värdelös var nog inte konfrontationen. Det är gäddorna som sätter ribban.

Snömorfar är den bästa hittills men Carlos är en bubblare.
Citera
2022-08-15, 13:58
Medlem
Nån som har identiteten på gädda #135 (Sitta på näsan-mannen)?
Citera
2022-08-15, 14:13
Medlem
nivea2022s avatar
Citat:

Man får intrycket av att hon säger det för att plåga gäddan och att hon själv njuter av det. Att gäddan hoppar i bilen tycker jag inte är konstigt då han har panik och säkert kraftig ångest. Kan inte se att dom behöver ringa Polisen och skrika backa till han precis som han var en mördare.

Enligt hennes facebook så jobbar hon i "Rättspsykiatrisk Avd - region Skåne". Om jag inte hittat fel dvs. Jag sökte bara på Th*a, vilket hon uppger i videon, i dumpens grupp o hittade en som ser hyffsat lik ut.

Tycker hon verkar som en bra representant för dumpens fanbase på facebook. Majoriteten av dem hade nog betett sig på det sättet om de hade hängt med. Skadeglädjen av att veta att personens liv är över måste vara enorm. Så håller med, extra motbjudande av en terapeut att bete sig på det sättet.

Kan tänka mig att tanken om alla ryggdunkningar man kommer få och det hela att vilja ha sina 15 minuter av kändisskap också bidrar till att hon gick hårt med mobbningen. En kommentar från inlägget på dumpens facebook;

Citat:
Saknande Patrik. Men måste säga att du och kvinnan gjorde ett toppenjobb! ❤️
Hon var toppen, helt rätt attityd och helt rätt sätt att prata med honom på!

*e
Citera
2022-08-15, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nivea2022
Enligt hennes facebook så jobbar hon i "Rättspsykiatrisk Avd - region Skåne". Om jag inte hittat fel dvs. Jag sökte bara på Th*a, vilket hon uppger i videon, i dumpens grupp o hittade en som ser hyffsat lik ut.

Tycker hon verkar som en bra representant för dumpens fanbase på facebook. Majoriteten av dem hade nog betett sig på det sättet om de hade hängt med. Skadeglädjen av att veta att personens liv är över måste vara enorm. Så håller med, extra motbjudande av en terapeut att bete sig på det sättet.

Kan tänka mig att tanken om alla ryggdunkningar man kommer få och det hela att vilja ha sina 15 minuter av kändisskap också bidrar till att hon gick hårt med mobbningen. En kommentar från inlägget på dumpens facebook;

*e
Det är väl det beteendet som möjligtvis kan få gäddorna att inse hur världen ser på vuxna män som kontaktar 13-14 -åringar eftersom männen själva verkar tro att de nästan gör barnen en tjänst när de ska lära dem att ha sex . Männen tror väl att det är naturens lag som inte majoriteten förstår
Citera
2022-08-15, 14:31
Medlem
Citat:

*e

Riktigt skrämmande om en sådan människa arbetar på en rättspsykiatrisk klinik där man ska hantera labila personer med psykiska problem samt psykiskt sjuka kriminella. Noll insikt i pedagogik samt noll insikt i säkerhetstänk. Men man får se det som en slags folkbildning som Dumpen ägnar sig åt här då de förutom visar upp depraverade gäddor också (förmodligen oavsiktligt) visar hur illa kompetensen är inom den psykiatriska slutenvården.
Senast redigerad av Beckombergalandet 2022-08-15 kl. 14:36.
Citera
2022-08-15, 14:34
Medlem
Citat:

*e
Alltså hennes dialekt och särskilt killens dialekt ger mig kalla kårar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in