2014-01-19, 03:45
Medlem
Slutade läsa Gamereactor för typ två år sedan. Ett mycket bra beslut, ungefär som när jag slutade kolla på TV, helt plötsligt slutade reklamen pumpas in i mitt ansikte 24/7.

Kul att det finns en duktig dedikerad sida för gaming i Norden. Men att läsa om hans eviga tjat om ryggproblem, östersund och hur mycket han ogillar fotboll var så skönt att äntligen få slippa. Larvig personkultur det där.
Citera
2014-03-12, 15:34
Medlem
StonedSwedes avatar
Märklig, märklig tidning/webbsida. De verkar göra sitt yttersta för att sabotera för sig själva.

Nu finns en artikel uppe om Mafia 3, där de har infogat en bild på en naken kvinna helt jävla random. Bilden ska komma från Mafia 2, men.. va fan? Kunde man inte ha lagt upp en lite mer beskrivande bild av spelet, istället för det där?
Citera
2014-03-14, 13:07
Medlem
Abattoirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedSwede
Märklig, märklig tidning/webbsida. De verkar göra sitt yttersta för att sabotera för sig själva.

Nu finns en artikel uppe om Mafia 3, där de har infogat en bild på en naken kvinna helt jävla random. Bilden ska komma från Mafia 2, men.. va fan? Kunde man inte ha lagt upp en lite mer beskrivande bild av spelet, istället för det där?

Måste säga att det där verkar vara ett av Sveriges sunkigaste häng för töntar. Tidningen är undermålig och sidan är ju... skit? Nä, fyfan
Citera
2015-12-02, 09:20
Medlem
Rokushikis avatar
Petter Hegevall är en riktig fullblodstönt, han är redaktör för en sketen speltidning och verkligen njuter av sitt "kändisskap" i sin blogg där han gång på gång vräker ut efterblivna åsikter och svarar nochalant på alla som inte håller med honom

Ett exempel för bara en vecka sen: http://www.gamereactor.se/blog/Petter/892623
Citera
2021-11-11, 21:00
Avslutad
Han är en narcissist och totalt självupptagen och hans åsikter horribla
Citera
2022-08-14, 17:22
Medlem
smoerreboms avatar
Jag minns att han förr i tiden brukade hypa iracing och hävda att han haft erfarenheter av att köra där som varit oerhört häftiga och realistiska. När jag var medlem runt 07-11 så kollade jag några ggr efter hans stats men han fanns inte registrerad som medlem någonsin. Detta tror jag har påtalats tidigare även av andra och jag tror att han har kommit med olika diffusa svar kring detta. Det här är rätt så länge sen och jag har slutat med simracing för typ tio år sedan.

Med den bakgrunden så har jag nu sett att han numer hävdar att iracing är helt efterblivet dåligt och att det finns bättre mer realistiska simulatorer som han hellre kör, framför allt med modernare grafik. Att en stor mängd riktiga förare befattar sig med iracing sägs vara något av ett mysterium. Nu råkade jag se att han lägger ut videofilmer där han kör i olika simulatorer. Det verkar som att det bara är AI han kör mot! Bara en sådan sak som att man inte kör online gör att man kan fråga sig hur intresserad han egentligen är av detta. Att köra online är lite som att bli knullad av svarta basketspelare, man går inte tillbaka.

Man kan säga att bitarna föll på plats direkt. Han skulle få enorma problem i iracing dag ett eftersom han petar till andra bilar hela tiden. Han verkar heller inte kunna hålla sig på racinglinjen någorlunda regelbundet utan missar kurvor och slarvar med kurvtagning i princip varenda varv. Det är faktiskt lite förvånande att han lägger ut dessa filmer. Det är lite pinsamt eftersom han verkar göra så stor sak av att det där ett av hans stora intressen.
Citera
2022-08-20, 18:09
Medlem
Jag tycker han har varit mer obehaglig. Sen hejar han bara på massa cage fighters och kåtar upp sig på hur de ska bli sönderslagna. Obehaglig typ den där Petter asså.
Citera
2022-09-20, 05:11
Bannlyst
Vem fan (orkar) läser(läsa) artiklar om spel & film år 2022
Knappt så man ens orkar se på videorecensioner längre och bara spolar fram till betyget.
Citera
2022-09-20, 06:27
Avslutad
Är det denna Hegevall som har en fet simracingrigg han ofta gör artiklar om?
Citera
2022-09-20, 11:58
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Jag minns att han förr i tiden brukade hypa iracing och hävda att han haft erfarenheter av att köra där som varit oerhört häftiga och realistiska. När jag var medlem runt 07-11 så kollade jag några ggr efter hans stats men han fanns inte registrerad som medlem någonsin. Detta tror jag har påtalats tidigare även av andra och jag tror att han har kommit med olika diffusa svar kring detta. Det här är rätt så länge sen och jag har slutat med simracing för typ tio år sedan.

Med den bakgrunden så har jag nu sett att han numer hävdar att iracing är helt efterblivet dåligt och att det finns bättre mer realistiska simulatorer som han hellre kör, framför allt med modernare grafik. Att en stor mängd riktiga förare befattar sig med iracing sägs vara något av ett mysterium. Nu råkade jag se att han lägger ut videofilmer där han kör i olika simulatorer. Det verkar som att det bara är AI han kör mot! Bara en sådan sak som att man inte kör online gör att man kan fråga sig hur intresserad han egentligen är av detta. Att köra online är lite som att bli knullad av svarta basketspelare, man går inte tillbaka.

Man kan säga att bitarna föll på plats direkt. Han skulle få enorma problem i iracing dag ett eftersom han petar till andra bilar hela tiden. Han verkar heller inte kunna hålla sig på racinglinjen någorlunda regelbundet utan missar kurvor och slarvar med kurvtagning i princip varenda varv. Det är faktiskt lite förvånande att han lägger ut dessa filmer. Det är lite pinsamt eftersom han verkar göra så stor sak av att det där ett av hans stora intressen.
Va? så han är kass på att köra bil? Så som han skriver om racing och har inte han en GT86 som han har skrivit att han nöter bana med?

Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Japp.

Det som jag ogillar med honom är att han är så komplett bortkopplad från sin målgrupp och bloggar om lyxprylar som om han vore Bianca Ingrosso.
Citera
2022-09-20, 14:05
Avslutad
Citat:

Nästa gång jag ser han i iRacing ska jag krasha han hohoho. Nejuste han kör väl bara sitt Rallyspel.

OBS: Skojjar
Citera
2022-09-20, 14:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone

Japp.

Citat:

Nästa gång jag ser han i iRacing ska jag krasha han hohoho. Nejuste han kör väl bara sitt Rallyspel.

OBS: Skojjar

Edit: Skojja bara lite. Hade velat offra lite safety racing för att krasha in i han för att jävlas lite hihihi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in