2015-08-28, 22:45
Avslutad
Seriöst, har denne jävla pajas gjort en bra fotbollsmatch i sitt liv? Den enda match det tjatas om var en träningsmatch med Man U där han gjorde typ ett mål och en assist. Utan tvekan måste Båååjan vara Sveriges mest överskattade fotbollsspelare, i alla fall när han pratar om sig själv. Han har aldrig varit avgörande någonsin för något lag. Sopa.

Dessutom är det ett fett skämt att han alltid ska sitta som en expert när det kommer till Man U, han var där i något år och blev sedan skadad eller utlånad, whatever liksom. Vad fan vet han om proffsliv i Europa. Misslyckats överallt.

Edit: Och fy fan vad lite mål människan gjorde i sin karriär. En offensiv mittfältare som gör typ fem mål under hela sin karriär. LOL på den.
Senast redigerad av GenesisP 2015-08-28 kl. 22:51. Anledning: tillägg
Citera
2015-09-26, 15:51
Medlem
fs7210s avatar
"expert i studion"
Nä, usch för denna pajas. Jag stänget alltid ljudet när han är med i studion, orkar inte höra honom.
Citera
2015-09-26, 20:06
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringklockan97
Denna tråd har legat och sovit nu i 2 år, nån som har något skvaller om Bojan nu när han börjat jobba i PL-Studion

Jag har svårt att se att den här föredettingen skall kunna bidra med något matnyttigt. Då kan man lika gärna kasta in Chris Härenstam.
Citera
2015-10-17, 15:18
Medlem
Deatheads avatar
Han vann Uniteds pris som årets bästa ungdomspelare. Så talang var han. Skador har förstört många talangers karriärer. Sen har vi Johnny Rödlund fall. Tycker han e bra som expert kommentator. Visst kan han va lite dryg o låta lite bessewisser men överlag verkar han vara en skön typ!
Citera
2015-10-17, 17:20
Medlem
Hur har Bojan lyckats nästla sig in på Viasat? Han är ju usel.

Tänk att det finns folk som på allvar gillar Bojan. Jag kan verkligen inte förstå det och då är jag ändå AIK:are.
Citera
2015-10-17, 18:05
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Visst var Bojan en talang men sen var han aldrig så bra som han själv tyckte. Bojan lyckades aldrig ta det där stora steget som vuxen och bli en elitspelare. Han stannade i utvecklingen.
Citera
2016-08-21, 00:23
Bannlyst
Har Bojan varit på de brasilianska rökat i studion idag eller? Han pratar väldigt långsamt och lugnt.
Citera
2016-08-21, 02:10
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathead
Han vann Uniteds pris som årets bästa ungdomspelare. Så talang var han. Skador har förstört många talangers karriärer. Sen har vi Johnny Rödlund fall. Tycker han e bra som expert kommentator. Visst kan han va lite dryg o låta lite bessewisser men överlag verkar han vara en skön typ!
Väldigt ytlig och har ett fattigt språk, det gör att han blir ointressant att lyssna på efter en stund.
Citera
2022-07-28, 22:55
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Väldigt ytlig och har ett fattigt språk, det gör att han blir ointressant att lyssna på efter en stund.

Fattigt språk beror på att Bojan D är extremt svagbegåvad. En nolla helt enkelt.
Citera
2022-08-14, 15:17
Medlem
Han är uppvuxen med 2 olika språk, och engelska på det. Av vad jag hört är han flytande i 3 språk.

Hur många språk kan du prata flytande i tal och skrift?
Citera
2022-08-14, 16:36
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoCents
Han är uppvuxen med 2 olika språk, och engelska på det. Av vad jag hört är han flytande i 3 språk.

Han kanske är "flytande" på tre språk, men det som han säger/ framför är ju i princip alltid av inget värde.
Jmf med Niva.
Citera
2022-08-14, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Han kanske är "flytande" på tre språk, men det som han säger/ framför är ju i princip alltid av inget värde.
Jmf med Niva.

Är väl inte många "experter" i Sverige som har så brett ordförråd som Niva och kan få ut ord så väl i tal. Kolla på Ljungberg exempelvis, var en stjärna i Arsenal och landslagsspelare och vad får han sagt egentligen? Alla experter och fd proffs i Sverige säger inget "nytt", enbart samma vanliga snack om hur viktigt det är att pressa högt. Niva är en utav de som står ut från mängden, är väl inte många som är på hans nivå, men jag tror också det har att göra med att han inte pratar om samma saker hela tiden. Han är väldigt insatt i många olika ämnen inom fotbollen.

Tycker bara det är lågt att gå på Bojan här för sitt språk. Är väl inget fel på hans språk. Ibland tycker jag han överdriver för mycket men han visar känslor och vågar prata om svåra saker. Tycker han är mer intressant än Ljungberg trots den erfarenheten han har.
Senast redigerad av TwoCents 2022-08-14 kl. 17:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in