Citat:
Ursprungligen postat av
baralitesmartare
1. Indien har fortfarande inte med Storbrittanien och Salman att göra.. hans hemland och där han bor.
Du vill säkert se till ursprungsland. Det är extremt rasistiskt men visst får man tänka så om man vill vara sån.
2. Googla vidare jag har faktiskt inte ansvar för att upplysa dig.. den där härskartekniken är så tråkig.. om du inte tror mig så säger man bara "Jag tror dig inte men jag letar upp fakta". Eller så bara inser man att det skett många skjutningar i USA av Kristna = kristen terrorism om motivet är religion...
Du har påstått att det finns massor av kristna terrorister och när nån ber dej backa upp ditt påstående så tycker du att det är härskar teknik. Nu börjar du låta som ett barn, så då får jag isåfall be om ursäkt, och hoppas att du inte tagit för illa vid dej.
Så här kan terrorism definieras:
International terrorism: Violent, criminal acts committed by individuals and/or groups who are inspired by, or associated with, designated foreign terrorist organizations or nations (state-sponsored).
Domestic terrorism: Violent, criminal acts committed by individuals and/or groups to further ideological goals stemming from domestic influences, such as those of a political, religious, social, racial, or environmental nature.