2022-08-12, 23:42
Medlem
RU kommer vel opprinnelig fra Leirsund, noen som vet hvor han bodde?
Citera
2022-08-12, 23:47
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Jeg tenker at to personer vet noe i denne saken og som med sin viten langt på vei kunne bidratt til å plassere skylden der den hører hjemme.

Uansett hvordan man ser på det så smaker det jo ganske dårlig at de hovedsiktede nekter å forklare seg.
Citera
2022-08-12, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Uansett hvordan man ser på det så smaker det jo ganske dårlig at de hovedsiktede nekter å forklare seg.

Det var ikke de hovedsiktede jeg tenkte på. Men kanskje jeg misforstod deg? Jeg mener to personer, foruten de siktede, med sin viten om kan bidra i forhold til å plassere skyld hos en av de siktede. Jeg tenker da på den siktede TH.
Senast redigerad av Kokadu 2022-08-13 kl. 00:00. Anledning: Tillegg
Citera
2022-08-12, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Så du drømmer fortsatt om å være stjerne vitnet i retten ?

Jeg er realist, og ingen drømmer. Vent og se, du vil bli overrasket🧐
Citera
2022-08-12, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig

Det er jo åpenbart at RU ikke har alibi.
Citera
2022-08-13, 00:07
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Det var ikke de hovedsiktede jeg tenkte på. Men kanskje jeg misforstod deg? Jeg mener to personer, foruten de siktede, med sin viten om kan bidra i forhold til å plassere skyld hos en av de siktede. Jeg tenker da på den siktede TH.

Ok, sorry, "you do you", beklager.

Jeg har omtrent gitt opp å følge med på intrigene i denne saken, dere som er mest opptatt av det får bare holde på.

Hele saken er egentlig bare kvalm, en dame er drept og fire år senere er folk mest opptatt av å krangle om hva som har skjedd.

Det er helt utrolig.
Citera
2022-08-13, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Troverdig kom nok med dårlig fisk ja, da han påsto at målet er tiltale for de siktede.
Målet er vel å oppklare saken og at GM skal bli tiltalt. Politiet har kanskje ikke funnet GM ennå.
Time will tell...
Citera
2022-08-13, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Ok, sorry, "you do you", beklager.

Jeg har omtrent gitt opp å følge med på intrigene i denne saken, dere som er mest opptatt av det får bare holde på.

Hele saken er egentlig bare kvalm, en dame er drept og fire år senere er folk mest opptatt av å krangle om hva som har skjedd.

Det er helt utrolig.

Hva som førte til dette svaret i forhold til hva jeg skrev forstår jeg ikke. Men samma det. I do me.
Citera
2022-08-13, 01:15
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Med disse ordene, ser jeg bare at du har en potensiell mulighet til å ødelegge en eventuell rettsak. Dersom TH eller RU blir tiltalt, så kan slike uttalelser gagne deres sak. Det er jo synd, dersom de er skyldig.

Så du er enig at fantasi bf din kan være skyldig?
Citera
2022-08-13, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er jo åpenbart at RU ikke har alibi.
RU byttet profilbilde på Facebook 2 ganger på forsvinningsdagen. Politiet har sikkert sjekket når han gjorde det og hvor han var når han gjorde det. Å det var nok ikke mellom 09:14 og 10:07 i Sloraveien 4. Han var nok et helt annet sted.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2022-08-13 kl. 06:03.
Citera
2022-08-13, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Ok, i det scenarioet. Hva svarer du når advokaten spør deg om du er bruker Troverdig som har et par hundre innlegg om saken på Flashback ? Er du da fortsatt det troverdige vitnet ?
Citera
2022-08-13, 06:18
Medlem
Citat:
Mindre fokus på kryptosporet og mer på andre ting i denne saken vil løse den slik jeg ser det.
Så fort de finner identiteten på personen bak krypto oppsettet eller alle innkjøp i saken, er saken løst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in