Citat:
Ursprungligen postat av
Thelonegunman
Då får de väl flytta till shithole Russia då istället för att leva i sitt förmodade himmelrike med sina fränder.
Ukrainas junta 2014 sade att alla ryssar skulle ge sig iväg. Poroshenko sade samma år att barnen i Donbas skulle få bo i källarna. Vilket dom fick göra under Ukrainas 8 år av bombningar. Men mellan 2-3 miljoner människor i Donbas flyttade också till Ryssland.
Citat:
Sist jag kollade på kartan var Ryssland ganska stort så de kanske inte behöver mer "lebensraum"?
”Lebensraum” är precis vad Azov talade om, för Ukrainarna. Skicka ut orcherna och ge deras hemland till Ukrainarna.
Citat:
Det finns exempelvis flera länder som talar spanska, är katolska och följer spanska traditioner men de klarar numera av att inte kriga och göra anspråk på varandras territorier. Kanske nåt för Ryssland att lära där?
Om Ukraina hade lärt sig det hade inte Ryssland behövt gå in militärt i Ukraina.