Citat:
Ursprungligen postat av
MasterBait
Okej, jag ska ta det lugnt med dig och inte tjata om källan jag postade som förklarar det du dillar om. Du kan uppenbart inte läsa engelska och om du gick ut grundskolan var det förmodligen med mycket svaga betyg.
Hoppas att det går bättre för dig i nästa liv. Lycka till.

Jag klarade skolan betydligt bättre än vad du gjort uppenbarligen.
Vi diskuterar vilka Ryssar som befinner sig i Donbass, sen 2014 har ett antal med militär bakgrund och en bakgrund från FSB flyttat dit. Bland annat har de lett övertagande av oficiella byggnader och skapade konflikter.
Läs på lite när det gäller dina länkade uppgifter så säger de emot de uppgifter som finns enligt undersökningar gjorda före 2014 då majoriteten såg sig som Ukrainare.
Men det är klart kan man inte ta till sig information och analysera information kan man inte.
Lycka till med ditt nästa möte med din socialsekreterare.