2022-08-12, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Du som har brukt så mye tid på å snakke tull om denne saken, skal vel møte opp personlig i rettslokalet for å følge utviklingen🤔 Jeg blir kalt inn som vitne, så jeg må møte opp uansett🧐
Får vi se deg på tv? Jeg skal ikke møte opp.

Blir du kalt inn som vitne også dersom siktelsen mot TH frafalles og hvis en person som vi ikke på nåværende tidspunkt har fått vite at er siktet blir tiltalt?
Senast redigerad av z-z-z 2022-08-12 kl. 21:15.
Citera
2022-08-12, 21:12
Medlem
Citat:
Politiet og etterforskningsledelsen selvfølgelig. Mye er allerede løst og avklart, men det mangler fortsatt noen små brikker for å få et komplett sammensatt puslespill. Dette vil bli fullført, det er kun snakk om tid🧐

Det er kanskje sikkert at det løser seg dersom kryptosporet ikke tas i betraktning. Men dersom politiet skal fortsette med kryptosporet, er det slett ikke sikkert at det løses.
Citera
2022-08-12, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Det kunne vel også tenkes at litt samarbeidsvilje fra de involverte partene kunne hatt noe å si.

Så fremt de ikke hadde noe å skjule, da...

Det er en del personer i TH sin aller nærmeste omgangskrets som vet noe, og de er under sterkt press både rent personlig og fra politiets side. Noen kan derfor «sprekke» og komme med opplysninger som kan være viktig for løsningen av saken🧐
Citera
2022-08-12, 21:17
Avslutad
Citat:
Du som har brukt så mye tid på å snakke tull om denne saken, skal vel møte opp personlig i rettslokalet for å følge utviklingen🤔 Jeg blir kalt inn som vitne, så jeg må møte opp uansett🧐
Med disse ordene, ser jeg bare at du har en potensiell mulighet til å ødelegge en eventuell rettsak. Dersom TH eller RU blir tiltalt, så kan slike uttalelser gagne deres sak. Det er jo synd, dersom de er skyldig.
Citera
2022-08-12, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Får vi se deg på tv? Jeg skal ikke møte opp.

Blir du kalt inn som vitne også dersom siktelsen mot TH frafalles og hvis en person som vi ikke på nåværende tidspunkt har fått vite at er siktet blir tiltalt?

Det vil tiden vise. Selv ser jeg kun en mulighet for GM, og forholder meg til det🧐
Citera
2022-08-12, 21:20
Medlem
Citat:
Det er en del personer i TH sin aller nærmeste omgangskrets som vet noe, og de er under sterkt press både rent personlig og fra politiets side. Noen kan derfor «sprekke» og komme med opplysninger som kan være viktig for løsningen av saken🧐
Du vet at de vet noe som de ikke har sagt til politiet, men de har altså sagt det til deg?
Citera
2022-08-12, 21:22
Medlem
Niffys avatar
Det er ganske spesielt å mene at potensielle vitner kan "ødelegge" en rettssak..

Er dette "The Twilight Zone" ?
Citera
2022-08-12, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Med disse ordene, ser jeg bare at du har en potensiell mulighet til å ødelegge en eventuell rettsak. Dersom TH eller RU blir tiltalt, så kan slike uttalelser gagne deres sak. Det er jo synd, dersom de er skyldig.

Min rolle i dette, og hva jeg sitter på av opplysninger, vet du ingenting om, så dine påstander er meningsløse, som alt annet du forsøker å rettferdiggjøre på dette forumet.
Citera
2022-08-12, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Det er kanskje sikkert at det løser seg dersom kryptosporet ikke tas i betraktning. Men dersom politiet skal fortsette med kryptosporet, er det slett ikke sikkert at det løses.

Alt henger sammen med alt. Saken blir løst🧐
Citera
2022-08-12, 21:30
Medlem
Noen som har funnet ut noe om hvilke pensjonister som leverte simkortpakkene?

Kan ikke Milli komme med et intervju med pensjonistene i neste krimpodd, og kan ikke VG etterforske litt rundt fiskere og bil med østeuropeiske skilter ved Langvannet + BMW i Ås m.m.? VG kartla jo biler i nabolaget til Sv4.
Senast redigerad av z-z-z 2022-08-12 kl. 21:38.
Citera
2022-08-12, 21:30
Avslutad
Citat:
Min rolle i dette, og hva jeg sitter på av opplysninger, vet du ingenting om, så dine påstander er meningsløse, som alt annet du forsøker å rettferdiggjøre på dette forumet.
Ja, men den vesentlige forskjellen er at jeg ikke skal være vitne i en potensiell rettsak. Men, for å være helt ærlig, det tror jeg ikke du skal heller.
Citera
2022-08-12, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Du vet at de vet noe som de ikke har sagt til politiet, men de har altså sagt det til deg?

Om så var tilfellet, så er du den siste på kloden som får vite det🧐
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in