2022-08-12, 19:17
Medlem
Mjälls avatar
Jag har redigerat bort detta inlägg på begäran av den som jag citerade.
Senast redigerad av Mjäll 2022-08-12 kl. 19:25.
Citera
2022-08-12, 19:19
Bannlyst
Tja. Din tolkning om dennes status.
Allt är dock tillåtet för muslimer.
Innan Sharia.
"- Det här är vårt land nu" hördes ju nu i samband med påskupploppen.

Too late att ändra. Tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av Stalpsih
Jag börjar inse det… Vilket svin
Citera
2022-08-12, 19:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Oj. Muslimska vänner? Förvirrat.

Ok redigerat… Jag låter fredagsvinet tala. Men tappar greppet
Citera
2022-08-12, 19:20
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ok redigerat… Jag låter fredagsvinet tala. Men tappar greppet

Jag vet inte varför du skriver så till mig. Det är väl bra att du tänker om, om det är så.

Men säg till om du vill att jag redigerar citatet.
Citera
2022-08-12, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Jag vet inte varför du skriver så till mig. Det är väl bra att du tänker om, om det är så.

Men säg till om du vill att jag redigerar citatet.

Aah, gör det. Jag ska nog sluta skriva för kvällen blir bara skämmigt. Trodde du menade att att jag drog Islamister och muslimer över en kam. Men är det någon skillnad, det är frågan.
Citera
2022-08-12, 19:23
Medlem
Terrorism är väl att ta i. En ensam galning som blev "triggered" över någonting och valde att gå till attack, låter väl som en mer rimlig förklaring.
Citera
2022-08-12, 19:25
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Aah, gör det. Jag ska nog sluta skriva för kvällen blir bara skämmigt. Trodde du menade att att jag drog Islamister och muslimer över en kam. Men är det någon skillnad, det är frågan.

Nej då, inte alls. Tvärtom anser jag att man är väldigt naiv om man låter förekomsten av civila sköldar ("muslimer" som inte är "islamister") ursäkta den militanta och totalitära ideologin islam eller vifta bort samtliga anhängares självklara ansvar.

Tvärtom är det ett alarmerande bevis på makt att den onda ideologin har lyckats erövra hela länder och civila befolkningar.
Senast redigerad av Mjäll 2022-08-12 kl. 19:28.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LurosPhadox
Terrorism är väl att ta i. En ensam galning som blev "triggered" över någonting och valde att gå till attack, låter väl som en mer rimlig förklaring.

Håller med. Terrorism kan inte uteslutas, men tills vi hör något annat så hör denna tråd snarare hemma i aktuella brott och kriminalfall.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LurosPhadox
puckad eller?
Det finns ju en Fatwa på honom,
Citera
2022-08-12, 19:26
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Var finns den infon att han sade något kontroversiellt ?

Det var angående Rasmus Paludan, som just nu är på turné rundt om i Sverige, och bränner koraner..
Citera
2022-08-12, 19:27
Medlem
MGM ser inte direkt biffig ut. Nu kan han se fram emot att sitta resten av livet i ett federalt fängelse, där han ständigt och jämt kommer att tappa tvålen i duschen. Och Allah kommer aldrig förlåta honom får att vara den "mottagande".
Citera
2022-08-12, 19:27
Medlem
mrmoonlightss avatar
Att få en fatwa mot sig är ungefär som infiltratörer hos kriminella gäng som blir avslöjade. Det går inte att bli förlåten och brottet preskriberas aldrig. Ungefär det mest primitiva man kan tänka sig. Det är så det funkar med islamism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in