2022-08-12, 19:06
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordkraft
Någon gång borde ju verkligen folk förstå varför man behöver bränna koranen. Lättkränkta babianer.

Dags att klassa islam som en terrorideologi
Citera
2022-08-12, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yankee.
Haha jämför du det där med muslimska dåd i nutid?
Hur många dom senaste 20 åren?

Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Jag jämför ingenting, du kan läsa Wikipedia-sidan själv. Breivik åberopade exempelvis att Europas "kristna värden var under hot" vid sitt massmord.

Skiter i vad en efterbliven sjuk människa som Breivik påstår. Men däremot undrar jag, anser du inte att kristna världen är under hot? Tänk Pride, där barn dansar med vuxna nakna män. Tänk idrottare som tävlar med tjejer fast dom är män. Tänk alla muslimska dåd. Tänk alla vuxna män som gått i skola med våra barn! Är det det inte ansett som ett hot?
Citera
2022-08-12, 19:10
Medlem
Citronitas avatar
Har läst många klassiker men inte Satansverserna, men det blir till att råda bot på det nu.
Citera
2022-08-12, 19:11
Medlem
FetFulElaks avatar
Börjar man slappna av så tar mussarna en. Kolla bara Vilks
Citera
2022-08-12, 19:11
Medlem
welcometorealitys avatar
VG skriver.

Citat:
New York-guvernør om Salman Rushdie: - Han er i live og får behandling
New York Guvernør Kathy Hochul ga fredag kveld en uttalelse om situasjonen til forfatteren Salman Rushdie etter angrepet på ham.

– Han er i live, uttalte Hochul.

– Han får behandling på et lokalt sykehus.

Guvernøren omtaler angrepet som «hjerteskjærende»
Citera
2022-08-12, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Han ser inte ut att vara lindrigt skadad.

Till skillnad från Anna Lindh, som var lindrigt skadad i de tidiga rapporterna.

Förstås stora risker att detta slutat illa.
Citera
2022-08-12, 19:15
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronita
Har läst många klassiker men inte Satansverserna, men det blir till att råda bot på det nu.

Är boken bra för att muslimer är vidriga?

Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Helt i sin ordning? Är det helt i sin ordning att smälla igen dörren för den som kommer bakom dig, istället för att hålla upp den? Är det helt i sin ordning att tränga sig före det lilla barnet i glasskön?

Du har en lite eljest definition av vad som är i sin ordning. Du verkar inte korrekt assimilerad till vårt svenska samhälle.

Det är du som har fel, och bara du själv tycker du har en poäng när du sitter och ordtramsar om något sånt här. Tönt.
Citera
2022-08-12, 19:15
Bannlyst
Det är muslimerna som är problemet.

Citat:
Ursprungligen postat av Stalpsih
Jag har kollat din historik och du är ju en Islamist… Jag har hjälpt dina landsmän tidigare att ”komma in” på olika arbetsplatser etc. Men dina inlägg får mig att verkligen betvivla mina tidigare handlingar. Jag har ju muslimska kompisar men du får mig att bli hatisk jämte er. Bra jobbat
Citera
2022-08-12, 19:16
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Vilket är helt i sin ordning.

Vad som inte är helt i sin ordning är om man knivhugger den som säger så i halsen.

Det kan vi bli väldigt eniga om, vad folk inte förstår, trots att muslimer har befunnit sig i Sverige, och övriga Europa i mer än 40 år, är att profetens namn och äre står över muslimernas egna familjer.
Citera
2022-08-12, 19:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fiveinchboots
Det är muslimerna som är problemet.
Jag börjar inse det… Vilket svin
Citera
2022-08-12, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Tja, om man på offentlig plats står och proklamerar att profeten Muhammed hade en 1 cm k*k, och att det var orsaken till att mannen inte kunde få det till med vuxna kvinnor, och blev pedofil, då är det troligt att man blir rätt så upopulär i muslimska kretsar.
Var finns den infon att han sade något kontroversiellt ?
Citera
2022-08-12, 19:17
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Börjar man slappna av så tar mussarna en. Kolla bara Vilks

Vilks dog dock i en olycka i en bil som färdades i på tok för hög fart i en olycksdrabbad kurva. Det finns inget som pekar på ett attentat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in