2022-08-09, 20:18
Medlem
LemPicas avatar
Offentlig och talför inom?

Citat:
Ursprungligen postat av Talmud
Det undrar jag med, har ställt frågan rakt ut utan att få svar.
Jag misstänker att det beror på att jag är för offentlig, men dom skulle lätt kunna döda mig ändå.
Jag tror helt enkelt dom har en manual där dom väntar ut min relevans tills jag med säkerhet kan dumförklaras (jag är ganska talför)
Citera
2022-08-09, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Offentlig och talför inom?

Det håller jag för mig själv.
Hoppas på svar från andra utsatta. MK ULTRA existerar.
Citera
2022-08-09, 20:22
Medlem
fellowvessels avatar
Det är inte rimligt att det är någon på insidan av "matrix" som lägger ner massa tid på någon lätt efterbliven men på utsidan finns det massor med kackerlackor.
Citera
2022-08-09, 20:51
Medlem
grungewhores avatar
Får man fråga vart och i vilken form du utsatts för detta, samt av vem?
Citera
2022-08-09, 21:20
Medlem
Jango-fetts avatar
Har varit utsatt för ett par år sedan men det har lagt sig nu. Vet att det existerar men det är inte MK ultra. Det är demoniskt. De som är utsatta brukar få ett förhöjt medvetande och blir då utsatta av diverse demoniska krafter.
Citera
2022-08-09, 22:09
Medlem
madtops avatar
Tråd infogade, startinlägg (FB) Förekommer organiserad gang stalking?
/Moderator
Citera
2022-08-09, 22:16
Medlem
Citat:

Tråden är redan placerad i konspirationsforumet så diverse inlägg om schizofreni undanbedes.

Varför gå runt som katten runt het gröt?

Oavsett trådens placering så måste vi kunna diskutera den verkliga orsaken till dina symptom.
Citera
2022-08-09, 22:29
Medlem
Citat:
Någon annan som är utsatt för MK ULTRA? (voice to skull, gangstalking mm.)
Dela era erfarenheter!

Jag har i ca. 7 års tid utsatts för voice to skull manipulation och gangstalking.
Jag undrar om det finns fler därute? Tänkte att vi kunde dela med oss av våra erfarenheter, finna röda trådar och ge varandra råd mm.

Man är väldigt mån om att jag ska vara tyst och begå självmord.i mitt fall

Tråden är redan placerad i konspirationsforumet så diverse inlägg om schizofreni undanbedes.

Mig har de tittat på sen jag var ett barn. Det var efter studenten som det sattes igång på allvar med GS och V2K. De kan se nervsystemet och manipulera det. De vill helst att du är väldigt upprörd då det gör nervsystemet överaktivt. Då det involverar kvantmekanik så innebär det att partiklarna (elektroner i nervsystemet) upplever tid på ett annat sätt (enternalism) än hur vi människor upplever tiden (presentism). Vilket innebär att de kan se aktiviteten i ditt nervsystem innan du har upplever det som att det har hänt.

Jag anser att det handlar om tidsresor.
Citera
2022-08-09, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Varför gå runt som katten runt het gröt?

Oavsett trådens placering så måste vi kunna diskutera den verkliga orsaken till dina symptom.

Det här handlar inte om psykisk sjukdom. Det här är något som görs världen över mot utsatta individer.
Citera
2022-08-09, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Ja det är ju såklart en alternativ förklaring. En något mer rättfram och mer trovärdig förklaring är att det handlar paranoida vanföreställningar.

Fast det är det inte. Denna tråd är till för att diskutera ämnet istället för att avfärda det som psykisk sjukdom. Att dessa upplevelser avfärdas så snabbt som sjukdom är något som förövarna uppenbarligen har räknat med därav tar ingen det på allvar. Vilket är fruktansvärt allvarligt. Dessa upplevelser måste få diskuteras.
Citera
2022-08-09, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Mig har de tittat på sen jag var ett barn. Det var efter studenten som det sattes igång på allvar med GS och V2K. De kan se nervsystemet och manipulera det. De vill helst att du är väldigt upprörd då det gör nervsystemet överaktivt. Då det involverar kvantmekanik så innebär det att partiklarna (elektroner i nervsystemet) upplever tid på ett annat sätt (enternalism) än hur vi människor upplever tiden (presentism). Vilket innebär att de kan se aktiviteten i ditt nervsystem innan du har upplever det som att det har hänt.

Jag anser att det handlar om tidsresor.

Tack, det var den här sortens svar jag sökte. Jag blir nästan dagligen utsatt för predictive programming, mest triviala saker där man vill hävda sin makt genom att visa att man "vet allt om dig på förhand".
Hur går det för dig annars Recursion? Själv har kroppen och ekonomin tagit en del smällar av det här och jag kan med säkerhet säga att jag aldrig kommer att bli normal igen, jag kommer bara att radikaliseras än mer.
Citera
2022-08-10, 03:47
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Tack, det var den här sortens svar jag sökte. Jag blir nästan dagligen utsatt för predictive programming, mest triviala saker där man vill hävda sin makt genom att visa att man "vet allt om dig på förhand".
Hur går det för dig annars Recursion? Själv har kroppen och ekonomin tagit en del smällar av det här och jag kan med säkerhet säga att jag aldrig kommer att bli normal igen, jag kommer bara att radikaliseras än mer.

Välkommen hit!

"Predictive programming" & "radikalisering" står mig nära i ämnet. De utför det här på oss via psykologiska & sociala operationer som görs av professionella operatörer. De som sponsrar det här är en kult/sekt/kyrka/sällskap.

De fortsätter i syfte av beteende- & trossystemförändring vilket radikalisering är förväntat. Det mesta de gör har förväntad resultat.

Oavsett vilka de är, är det här olagligt, oetiskt, amoraliskt & sadistiskt men det verkar allmänheten & sociala kretsen inte bry sig om eftersom de har köpt den agendan som gruppen för - så enkelt är det. Samhället är grundat i ett fast trossystem oavsett i väst med enkel psykologi vilket dessa manipulerar. De använder t.ex. Gud & Bibeln för att komma undan med dessa brott vilket grundar sig i olaga förföljelse & olaga övervakning samt kränkningar & trakasserier.

Som Recursion skriver hittar de sina måltavlor i deras yngre dagar sedan försöker de "styra" ens öde via psykologiska & sociala operationer bakom ens rygg tills en dag så gör det de öppet & låter en veta att det sker en faktiskt organisation bakom ens rygg där information sprids.

Det hela ska verka övernaturligt eller science fiction vilket är varför många förnekar att det existerar - de flesta är med på att utföra psykologiska operationen huvuddels för att de tror på den agenda vilket i grunden är psykologisk & social manipulation.

Vilka det än är har de resurser att få med vem som helst i samhället vid enstaka gång. Få gör det hela tiden - familjen är rekryterad (infiltrerad) likaså hela ens sociala krets sedan tonåren. Vad de än sprider påverkar hur folk ser på en. Sedan att de övervakar & använder information som samlats med olaga medel - här går gränsen för grov kränkning av ens hela liv. Jag förstår & tror att många har begått självmord till för av denna operation - de skiter i om en begår självmord. De bryr sig om att utsätta oss för det här & se vad vi gör/vilka vi blir.

Läs igenom min tidigare inlägg om ämnet - jag har redogjort hela ämnet i över 1000+ inlägg särskilt de senaste 200.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in