Citat:
Ursprungligen postat av
Talmud
Tack, det var den här sortens svar jag sökte. Jag blir nästan dagligen utsatt för predictive programming, mest triviala saker där man vill hävda sin makt genom att visa att man "vet allt om dig på förhand".
Hur går det för dig annars Recursion? Själv har kroppen och ekonomin tagit en del smällar av det här och jag kan med säkerhet säga att jag aldrig kommer att bli normal igen, jag kommer bara att radikaliseras än mer.
Välkommen hit!
"Predictive programming" & "radikalisering" står mig nära i ämnet. De utför det här på oss via psykologiska & sociala operationer som görs av professionella operatörer. De som sponsrar det här är en kult/sekt/kyrka/sällskap.
De fortsätter i syfte av beteende- & trossystemförändring vilket radikalisering är förväntat. Det mesta de gör har förväntad resultat.
Oavsett vilka de är, är det här olagligt, oetiskt, amoraliskt & sadistiskt men det verkar allmänheten & sociala kretsen inte bry sig om eftersom de har köpt den agendan som gruppen för - så enkelt är det. Samhället är grundat i ett fast trossystem oavsett i väst med enkel psykologi vilket dessa manipulerar. De använder t.ex. Gud & Bibeln för att komma undan med dessa brott vilket grundar sig i olaga förföljelse & olaga övervakning samt kränkningar & trakasserier.
Som Recursion skriver hittar de sina måltavlor i deras yngre dagar sedan försöker de "styra" ens öde via psykologiska & sociala operationer bakom ens rygg tills en dag så gör det de öppet & låter en veta att det sker en faktiskt organisation bakom ens rygg där information sprids.
Det hela ska verka övernaturligt eller science fiction vilket är varför många förnekar att det existerar - de flesta är med på att utföra psykologiska operationen huvuddels för att de tror på den agenda vilket i grunden är psykologisk & social manipulation.
Vilka det än är har de resurser att få med vem som helst i samhället vid enstaka gång. Få gör det hela tiden - familjen är rekryterad (infiltrerad) likaså hela ens sociala krets sedan tonåren. Vad de än sprider påverkar hur folk ser på en. Sedan att de övervakar & använder information som samlats med olaga medel - här går gränsen för grov kränkning av ens hela liv. Jag förstår & tror att många har begått självmord till för av denna operation - de skiter i om en begår självmord. De bryr sig om att utsätta oss för det här & se vad vi gör/vilka vi blir.
Läs igenom min tidigare inlägg om ämnet - jag har redogjort hela ämnet i över 1000+ inlägg särskilt de senaste 200.