2022-08-07, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbalie
Någon som vet vad Franco är dömd för? Han finns på lexbase.
Nej, men det var tydligt att hans "jobb" var att vara kriminell. Jag satsar på drogförsäljning, något mer avencerat kan det inte vara.
Citera
2022-08-09, 00:07
Medlem
Personen som castat Albin förtjänar fan en guldstjärna. Kan vara en av de trögaste människor som skådats i svensk tv otroligt underhållande. Överlag bättre casting i år och mer underhållning.
Citera
2022-08-09, 15:00
Medlem
sinnpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleiadesz
Personen som castat Albin förtjänar fan en guldstjärna. Kan vara en av de trögaste människor som skådats i svensk tv otroligt underhållande. Överlag bättre casting i år och mer underhållning.
100%! Han är riktigt underhållande ändå.. Tagget i blicken å inlevelsen han hade när Mano förklarade upplägget på "Aldrig eller 10 miljarder" som att han skulle få stålar direkt i handen hahaha
Citera
2022-08-10, 09:17
Medlem
MurrayHewitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinnpaj
100%! Han är riktigt underhållande ändå.. Tagget i blicken å inlevelsen han hade när Mano förklarade upplägget på "Aldrig eller 10 miljarder" som att han skulle få stålar direkt i handen hahaha
”Öh jag tänker ju inte på mig, jag tänker på min familj” var en av de sämsta räddningsförsök jag hört.
Citera
2022-08-10, 09:24
Medlem
MurrayHewitts avatar
Enormt bra casting! Tror faktiskt att man i Albin och hans tjej, Mano och Linnea samt Jimmy och Maja täckt in 95% av alla svenska relationer under 30.

Många program, tydligast Gift vid första ögonkastet, handlar ju bara om unga akademiker i Stockholm.
Citera
2022-08-10, 09:28
Medlem
sinnpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MurrayHewitt
”Öh jag tänker ju inte på mig, jag tänker på min familj” var en av de sämsta räddningsförsök jag hört.
Hahah ja kanske det, men man vet aldrig ändå. Han nämnde ju något kill-namn (sin brorsa säkert) typ som att "då kan jag hjälpa till med ***" typ som i behandlingsmässigt, fick iaf jag en känsla utav.

Men absolut verkar han inte SUPERDUPERkär i Mathilda thb. Fick en mindre chock när de sa att de varit tillsammans ish 1 år... hehe
Citera
2022-08-10, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbalie
Någon som vet vad Franco är dömd för? Han finns på lexbase.

Det förvånar mig inte,, så känslig och lättkränkt som han verkar vara
Citera
2022-08-11, 14:25
Medlem
Har inte sett klart de 2 sista avsnitten helt. Men är det bara jag? Men från dag 1 har jag inte trott på det senaste lesbiska paret som kommit in. De utstrålar mer två kompisar som vill ha 15 minutes fame och åker med i det här programmet endast för att få någon form av influencer karriär.

Nu i avsnittet avslöjar dom att de inte vill hångla eller vara fysiska framför kamerorna? Tycker det bara skriker riggat? Eller är det bara jag? :O
Citera
2022-08-11, 15:05
Medlem
Nej inte bara du. Jag såg det komma från första avsnittet som de deltog i.

Inget förenar en mer än en gemensam fiende, Mano! Perfekt!
Senast redigerad av M.T.2034 2022-08-11 kl. 15:10.
Citera
2022-08-11, 17:08
Medlem
SVT sätter alla i ring och säger att man minsann inta ska sträcka ut handen till någon som uppenbart finner sig i ett misshandelsförhållande
Citera
2022-08-11, 17:19
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emeliewesterlunds
Har inte sett klart de 2 sista avsnitten helt. Men är det bara jag? Men från dag 1 har jag inte trott på det senaste lesbiska paret som kommit in. De utstrålar mer två kompisar som vill ha 15 minutes fame och åker med i det här programmet endast för att få någon form av influencer karriär.

Nu i avsnittet avslöjar dom att de inte vill hångla eller vara fysiska framför kamerorna? Tycker det bara skriker riggat? Eller är det bara jag? :O
Nej då, du har rätt.
Citera
2022-08-11, 21:11
Medlem
Mariama skapar konflikter...
Senast redigerad av Alfhildr 2022-08-11 kl. 21:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in