Citat:
Ursprungligen postat av
K-Glitchen
hahahahahahahahahahahahhahah!!
Det här måste vara den roligaste repliken jag någonsin läst på flashback.org - någonsin!
Så, om jag förstår din kommentar på rätt sätt.
Jag är alltså en rasist för att jag bara köper kött från Sverige?
Tror det han menar är att alla länder är stolta över sin tillverkning. I tyskland hittar du en tysk flagga på köttpaketet, i danmark en dansk etc etc.
Antibiotikaargumentet köper jag men i övrigt är "svenskt", "danskt", "tyskt" rätt meningslöst. Jag tyckte det brasilianska importerade köttet som fanns i butik för ca 10 år sedan var helt suveränt (frigående djur som betar ut hela livet är troligen orsaken där). Brasilianska köttet blev för stor konkurrent så eu lade strafftullar på det vill jag minnas.