2022-08-10, 22:56
Medlem
Men herregud. Sluta jiddra.
Vem är senaste gäddan? Fram med rebusen!
Citera
2022-08-10, 23:01
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Satan vad du försöker normalisera gäddornas sjuka beteende.
Fattar du inte att vi skiter fullständigt i om det är ett lagligt beteende eller inte?
Det är en lagändring som ska till - då sparkar vi nedifrån och går uppåt.

Barn vill inte bli våldtagna av vuxna.

Redan när fiskaren skriver att den är 13 så skulle det hos en normal människa ringa en stor varningsklocka.
Det gör det inte hos dessa äckliga gubbskinn.
Dom fortsätter leta någon att stoppa sin skrynkliga gubbkuk i.. vissa har suttit där i 10år och chattat/letat.
Vips ..så får man träffa Putte och dampen Sara
Jo, att dumparna skiter fullständigt i vad som är lagligt eller inte har framgått ganska klart. Det är ganska roligt att det ses som en styrka, när det i själva verket är ett implicit erkännande av att de inte har särskilt mycket inflytande i samhället. Det är givetvis också därför som dumparna konsekvent duckar frågan om varför de inte använder sig av den politiska processen för att uppnå sina mål. Jag menar, om det hade funnits ett brett stöd för att straffa människor för icke-existerande brott utan föregående prövning så hade det ju inte varit några problem att driva igenom det på politisk väg.

Beträffande att större delen av befolkningen skulle uppfatta att någon påstår sig vara 13 år i en sexchatt som en varningssignal så håller jag med dig. Jag har aldrig hävdat att de som hängs ut inte tar stora risker som större delen av befolkningen inte skulle utsätta sig för. Beträffande att de har hängt i 10 år på diverse sidor så ser jag det som en förmildrande omständighet. Om någon kan hänga där i 10 år utan att ge upp så kan man nog med visst fog säga att den personen inte har en chans på köttmarknaden.
Citera
2022-08-10, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theresamay2018
jag vet tyvärr inte om de kommer dömas. troligtvis finns det mer i deras liv som kan sätta dit dem. Det mest troliga är deras datorer och telefoner är fyllda med brottsligt material.
Det var ju inte svar på min fråga?
Citera
2022-08-10, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Jag tror inte någon här vet vem det var. Jag har aldrig hört det eller sett någon outa den personen.

Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Ja vi vet vem som tog sitt liv. Hans uthängning finns dock inte kvar.

Post #11760
Citera
2022-08-10, 23:10
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Oj vad det rullar ut gädda efter gädda. Kvantitet framför kvalitet har blivit lite av dumpens signum numer. Repetitiv och tråkig utveckling.. Tåls att sägas om och om igen..
Jo... nu börjar det bli tradigt. Halvstekta, ljumma korvar hela tiden. Patrik och Saras röster låter helt likgiltiga, bara rabbel.

Hoppas på vulkan snart!!!
Citera
2022-08-10, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det enda rimliga tolkningen av det du skriver är att den som inte skriker högt om pedofili banaliserar densamma. Om man skall dra resonemanget till sin spets så innebär det att även du troligtvis banaliserar pedofili, eftersom att det troligtvis finns någon som skriker högre än du.
va? det finns ingen logik i det du skriver. du verkar skum.
Citera
Medlem
Citat:
du försöker banalisera pedofili för att det kanske något du brukar göra?
Vad fan är det för del på er dumplingar? Du skriver inlägg här och när man ställer en enkel ja/nej fråga för att få klarhet runt ditt uttalande så blir man kallad både dum, gädda och pedofil...

Helt sannslöst
Citera
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Jo... nu börjar det bli tradigt. Halvstekta, ljumma korvar hela tiden. Patriks och Saras röster låter helt likgiltiga, bara rabbel.

Hoppas på vulkan snart!!!
Berätta hur du tänker dig ett scenario med en vulkan

Tänker du dig någon som Göran Lindberg? Anders Eklund? Marc Dutroux?
Citera
2022-08-10, 23:13
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
va? det finns ingen logik i det du skriver. du verkar skum.
Om mitt antagande är fel så får du gärna klargöra vad du menar med att banalisera pedofili.
Citera
2022-08-10, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Vad fan är det för del på er dumplingar? Du skriver inlägg här och när man ställer en enkel ja/nej fråga för att få klarhet runt ditt uttalande så blir man kallad både dum, gädda och pedofil...

Helt sannslöst
jag svarade på hans fråga, han ignorerade svaret och spelade dum
Citera
2022-08-10, 23:14
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade

Helt sannslöst
Bli som jag istället. Jag svarar aldrig på personangrepp.
Citera
2022-08-10, 23:16
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobGet
Nä, verkligen inte. De är ju inte direkt kända för att se lätt på sådana saker. Men gäddan kan ju vara farlig som ensam individ ändå.
Gäddor är alltid farliga.
Sara är nog en jävel på att pungsparka och Putte är gränslös det vet vi redan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in