Citat:
Ursprungligen postat av
Halte Harald
Satan vad du försöker normalisera gäddornas sjuka beteende.
Fattar du inte att vi skiter fullständigt i om det är ett lagligt beteende eller inte?
Det är en lagändring som ska till - då sparkar vi nedifrån och går uppåt.
Barn vill inte bli våldtagna av vuxna.
Redan när fiskaren skriver att den är 13 så skulle det hos en normal människa ringa en stor varningsklocka.
Det gör det inte hos dessa äckliga gubbskinn.
Dom fortsätter leta någon att stoppa sin skrynkliga gubbkuk i.. vissa har suttit där i 10år och chattat/letat.
Vips ..så får man träffa Putte och dampen Sara

Jo, att dumparna skiter fullständigt i vad som är lagligt eller inte har framgått ganska klart. Det är ganska roligt att det ses som en styrka, när det i själva verket är ett implicit erkännande av att de inte har särskilt mycket inflytande i samhället. Det är givetvis också därför som dumparna konsekvent duckar frågan om varför de inte använder sig av den politiska processen för att uppnå sina mål. Jag menar, om det hade funnits ett brett stöd för att straffa människor för icke-existerande brott utan föregående prövning så hade det ju inte varit några problem att driva igenom det på politisk väg.
Beträffande att större delen av befolkningen skulle uppfatta att någon påstår sig vara 13 år i en sexchatt som en varningssignal så håller jag med dig. Jag har aldrig hävdat att de som hängs ut inte tar stora risker som större delen av befolkningen inte skulle utsätta sig för. Beträffande att de har hängt i 10 år på diverse sidor så ser jag det som en förmildrande omständighet. Om någon kan hänga där i 10 år utan att ge upp så kan man nog med visst fog säga att den personen inte har en chans på köttmarknaden.