Citat:
Men snälla lilla vännen. En klar och tydlig fastighetsaffär har inte en aktiv Flashback tråd två år efter den genomförts. En klar och tydlig fastighetsaffär resulterar inte i ett flertal juridiska processer. En klar och tydlig fastighetsaffär slutar när nycklarna lämnas över. Den här fastighetsaffären är allt annat än klar och tydlig. Det måste vi väl alla inse? Men för hel-vete och råg!
Allt var klart och tydligt när han sålde fastigheten, det fanns inga oklarheter.
Fastigheten var till salu för rätt pris, han hade själv efterfrågat budgivare på byn.
Esbjörn har i domstol inget nämnt om påtryckningar utan förnekat detta.
Han är ingen åderförkalkad åldring bara en äldre man med ålderskrämpor.
Cirkusen började när såna som du, kubiken och den jävlaängeln la sig i.
Follow the money always follow the money o det ända till Skatteverket….
Allt var klart och tydligt när han sålde fastigheten, det fanns inga oklarheter.
Fastigheten var till salu för rätt pris, han hade själv efterfrågat budgivare på byn.
Esbjörn har i domstol inget nämnt om påtryckningar utan förnekat detta.
Han är ingen åderförkalkad åldring bara en äldre man med ålderskrämpor.
Cirkusen började när såna som du, kubiken och den jävlaängeln la sig i.
Follow the money always follow the money o det ända till Skatteverket….
Jag kan inte heller hålla med om att allt var klart och tydligt när han sålde fastigheten. Redan tidigt beskrev Esbjörn att han hade svårt att se vad som stod i kontraktet. I polisförhöret kan vi läsa att han stördes av att folk arbetade i trädgården. Och i början av september skriver han ett brev till Ebba om att han ångrat sig. När han får frågan om varför han skrev på. Säger han, att något måste slagit slint i huvudet på honom.
Vad menar du att cirkusen började när sådana som jag, kubiken och HeavensDevils lade oss i? Jag lovar dig att ingen av oss startade den här cirkusen. Den startade Ebba och Esbjörn själva för ca två år sedan.
Om du menar att det är på grund av att vi skriver här som tråden är aktiv. Så betackar jag mig för det som argument. Det är helt okey för dig att sluta skriva här om du vill få tråden mindre aktiv. Men skyll inte mig för dess aktivitet, jag har betydligt mindre inlägg i den än de flesta trådveteraner.