Citat:
Ursprungligen postat av
norrrrrmannn1
VG, og Milli spesielt, som har vært i lomma på, og logret med, tunnelarbeiderne, fordi han er en sånn fyr som blir smigret av å være inne med folk, er mer skyldig enn tunnelarbeiderne.
Nå snakker han som en Pilatus, som vasker sine hender.
«Hagens barn, som har ytret mistillit mot politiet fordi de mener faren er et blindspor, vil kunne si at de hadde rett. Veien om Tom Hagen var ikke veien til mål.
Men viktigst av alt. De får ikke svar på hva som skjedd med sin kjære Anne-Elisabeth. Hun får heller ikke den rettferdigheten som ethvert offer fortjener.
Et slikt punktum på denne saken vil ikke være annet enn trist. I verste fall kan den ende som en ny verkebyll for norsk politi. Det får vi inderlig håpe ikke skjer.»
Jeg er selvfølgelig enig i konklusjonen, selv om jeg ikke er bekymret for TH-familiens gode navn og rykte.
Denne saken bør oppklares for AEH sin skyld, for TH sin skyld, for TH-familiens skyld, og fordi alle «korsfest korsfest-folkene» fortjener å bli plassert i gapestokker.
Når det kanskje skjer en gang i fremtiden, håper jeg at den som på det tidspunktet er sjefsredaktør i VG, spaserer ned til Millis kontor og sier: You are fired!