Hans66, det är inte lönt att försöka förklara för vissa idioter. De kan helt enkelt inte tänka framåt, inte tänka logiskt och inte tänka som normalt folk. Detta folk är så insnöade, så de kan inte se skogen för alla träden, de är så låsta i sitt tankesätt så att det är skrattretande.
Tänk vad dom hyllar alla män som på något sätt varit i Lydias närhet men som ej finns kvar där idag. De kan inte tänka att ”hmm, undrar varför Lydia bröt med deras vänskap eller vad det nu än må vara”
Kanske personen drack för mycket? Kanske personen var taskig mot hennes barn? Kanske personen utnyttjade henne?
Jag vet ju någon (inga namn) som utnyttjade barnen för egen vinning skull, vilket för mig är riktigt vidrigt! Och personen kan ju bara försöka skylla ifrån sig, för man har ju sms bevis på det.
Och Mumsemuff och Vemdahlen som hela tiden kommer in på Lydias sexliv och partners. Snacka om att dessa är extremt sexfixerade. Undrar varför. Eller nej, det gör jag ju inte. För det är ju ganska uppenbart. Den ena är en stalker och den andra är avundsjuk.
Får ju också säga att många kör med väldigt gamla uppgifter, länkar in ”sin nyhet” fast det går till sidor som ej uppdaterar sina informationer så ofta, och därmed visar mer än lite fel.
Så även där visar det ju klart och tydligt att vissa personer här inne inte har den minsta viljan till att undersöka eller prata om brottet, vilja förstå varför det hände. Nä de är enbart ute efter att smutskasta Lydia och försöka smutskasta alla som undrar över något som de inte får typ.
Och EmmeLee sen, ja vad ska man säga om denna avundsjuka person. Hon har kallat Lydia för hora, knarkare m.m… Helt utan bevis dessutom, även påstod att Det var en knarkarkvart i Farsta, och det bodde sååå många personer där…
Inte många rätt där, fel av mig, inga rätt ska det ju vara. Men man undrar ju varför denna person gått på som den gjort. Blev den nobbad av Emil? Ja antagligen, och man kan ju förstå varför.
Nä, det är inte många här i tråden som verkligen har träffat Lydia, och än mindre känner henne. Och faktum kvarstår ju, de allra flesta som känner Lydia, står henne nära m.m ej går in här och skriver.
För de hade blivit påhoppade likt gamar hoppar på döda djur som min fru sa. Så jag förstår att de avböjer från att yttra sig just här inne.