Citat:
Ursprungligen postat av
skalman1973
Det fungerar uppenbarligen än så länge för Putin och Lavrov . Det fungerade för Beria tills Stalin fick en stroke ja listan kan göras lång

Snyggt försök av dig dock .
Tack, här får du lite bildbevis direkt från tryckpressen i Kreml:
https://imgur.com/a/IJkAklp
Citat:
Ursprungligen postat av
skalman1973
Det är nog en hel del ryssar som borde börja fundera över sin framtid och om de är en tillgång eller en belastning

Om Putin avlider eller " avsätts " pga sjukdom och Ryssland backar och erbjuder ett oerhört generöst krigsskadestånd ser framtiden mycket ljusare ut de kommande 70 åren . Eller har Stalins alla levande spöken dött redan ?
Jag väntar fortfarande på instruktioner gällande detta...
Edit: Okej, Putin hälsar att han mår bra och att han precis knullat en störtskön babushka. För övrigt så anser han att Stalin var en sopa.