2022-08-09, 23:19
Bannlyst
Har sett Paludans senaste möten, bra drag på fientliga muslimer i Växjö, Tensta och Malmvägen i Sollentuna.
https://mobile.twitter.com/Ghostfriend01
Citera
2022-08-09, 23:26
Bannlyst
Paludan bör anmäla muslim negroiden för olaga hot. Bevisen är solklara. Hon gör även pistol tecknet mot Paludan.
Citera
2022-08-09, 23:38
Medlem
Tycker Paludan visar hur detta land blivit. Han är modig och vinner i längden
Citera
2022-08-09, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerstripes11
Som hon sa du är en kuksugare paludan en fegis det är vad du är.

Paludan är en homosexuell man, de suger ofta kuk. Även kvinnor suger kuk. Har du något emot bögar och kvinnor?
Citera
2022-08-10, 00:18
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylvestern
Paludan bör anmäla muslim negroiden för olaga hot. Bevisen är solklara. Hon gör även pistol tecknet mot Paludan.

om du såg filmen så antecknade en polis hans anmälan, sen om det leder till nåt vettefan, men det finns ju på film och man hör och ser tydligt vad hon sa...
Citera
2022-08-10, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusy
https://samnytt.se/stolt-afrikan-till-paludan-ak-hem-om-jag-hade-vapen-jag-hade-skjutit-dig/

[b]

Hon hotar honom framför Polisen... Olaga hot? Är det inte detta brott?!
Q
Skillnad på folk och folk i Sverige.

Nya adeln har andra lagar än oss Svenskar.
Citera
2022-08-10, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Journa
Paludan är en homosexuell man, de suger ofta kuk. Även kvinnor suger kuk. Har du något emot bögar och kvinnor?
Va rolig du är, vad är för en efterbliven fråga? Varför skulle jag vara emot kvinnor? Och varför skulle jag vara för bögar? Jag är inte emot de så länge de håller sig borta från mig bögarna då, kvinnor älskar jag 💪🏽
Citera
2022-08-10, 01:02
Medlem
neuron-drones avatar
Jag tror inte det är olaga hot. Det är ungefär som att säga "om jag inte var så snäll skulle jag slå dig".

Det är inte ett hot.
Citera
2022-08-10, 01:43
Bannlyst
Negern är verkligen invasionart.

Kvinnan: Vi vill inte ha dig här. Kan du gå härifrån.
Paludan: Jag vill inte ha dig här. Kan du resa hem?
Kvinnan: Jag bor här. Jag ska vara här.
Paludan: Du ska resa hem. Du kommer från Afrika.
Kvinnan: Nej. Det spelar ingen roll var jag kommer ifrån. Du är dansk. Du är inte ens svensk hur kan du prata?
Paludan: Nu är det en afrikan som säger…
Kvinnan: Ja, jag är stolt afrikan. Jag är stolt afrikan. Jag är stolt för att vara afrikan. Du ska inte ens vara här.

Varför åker hon inte hem till Afrika för om hon inte gillar vår yttrandefrihet. Dom har tom en kolsvart neger som polis ...Inte undra på att kling och klang löser några brott längre.
Senast redigerad av PalmeKiller 2022-08-10 kl. 01:47.
Citera
2022-08-10, 02:40
Avslutad
Paludans argumentationsteknik i nivå med en tredje klassare och det fungerade på henne, vet inte vad som är pinsammare om jag ska vara ärlig. Uppenbart att han tog hennes själ. Fattar inte varför folk fortfarande bryr sig så mycket om honom, han är helt irrelevant och är inte värd den tid eller utrymmet han får i media. Men finns såklart idioter som ger honom gratis ammunition som den här kvinnan och då är de nytt drama på förstasidan och han är viral igen.
Citera
2022-08-10, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusy
https://samnytt.se/stolt-afrikan-till-paludan-ak-hem-om-jag-hade-vapen-jag-hade-skjutit-dig/

[b]

Hon hotar honom framför Polisen... Olaga hot? Är det inte detta brott?!

Olaga hot yes !

Helt normalt beteende av sandnigger muslim !
Citera
2022-08-10, 05:40
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Paludans argumentationsteknik i nivå med en tredje klassare och det fungerade på henne, vet inte vad som är pinsammare om jag ska vara ärlig. Uppenbart att han tog hennes själ. Fattar inte varför folk fortfarande bryr sig så mycket om honom, han är helt irrelevant och är inte värd den tid eller utrymmet han får i media. Men finns såklart idioter som ger honom gratis ammunition som den här kvinnan och då är de nytt drama på förstasidan och han är viral igen.

Du verkar ju uppenbarligen bry dig och ha en del rätt så starka synpunkter på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in