2022-04-26, 12:38
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jezebel82
Hahaha ja tror nog vita svenskar ater mest godis...i varlden. Men ok..whatever makes u feel better. Den har sk negern...ar en svensk Kandis. Du ar en vit svensk...och ingen vet vem du e? Hahahaha misslyckad svenne hahha
Darfor du hatar honom. Han ar mer svensk an du. Folk vet vem han e ahahaha maste va jobbig for svenne rassar nar sant hander.
Nastan varre an alla billiga svenska tjejer som slanger fitta pa honom och hela hans gang?

Varför är du så besatt av att försvara det kriminella snabbmatsmissbrukande negerfettot?
Citera
2022-06-29, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Här är FUP mot Salah Abdulle/Dree Low och de andra.

En intressant sammanfattning från en närområdespolis om hur de här personerna brukar bete sig:

Jag har under åren vid flera tillfällen träffat på Salah och Suleiman i främst Husby centrum. De båda uppehåller sig ofta i Husby med omnejd (Akalla och Kista) och ingår i ett nätverk med andra personer som begår eller är dömda för brott. Det är alltid samma personer. Det är svårt att säga vilken roll någon har då min uppfattning är att det är ett nätverk utan tydlig struktur eller hierarki. Individerna upphåller sig lokalt och "hänger" ute eller i trapphus och restauranger.

Jag har vid flera tillfällen, minst 100 gånger, kontrollerat Salah och Suleiman i Husby tillsammans med andra individer. Vid flera tillfällen har någon eller några i sällskapet burit skyddsväst eller narkotika har påträffats. Flera av individerna som ingår i nätverket har utöver att de är dömda även varit misstänkta för grova brott. Några är dömda för grova vapenbrott. Personer som ingått i kretsen har mördats i konflikter med skjutvapen. Detta är en tydlig indikator att nätverket ligger i väpnad konflikt. Vapen har även påträffats i anslutning till nätverket.

Jag har vid flera tillfällen prata med näringsidkare och boende i området som beskriver att Salah, Suleiman och deras nätverk med personer tar sig rätt på andras bekostnad utan att folk vågar säga till. Gör man det så blir man hotad och många är rädda för dessa personer. Boende i området vågar inte ringa polis om nätverket till exempel står och röker hasch i trapphuset. Vid spontana samtal där man beskriver individerna och vad de gör så folk alltid vara anonyma med rädsla för repressalier.

Det är ett vanligt förekommande fenomen att kriminella i området kan gå in i butiker eller affärer och plocka på sig varor utan att betala. Ingen vågar ingripa eller kontakta polis. Vidare exempel är att man kan åka tunnelbana gratis genom att "be" spärrvakten öppna. Spärrvakten vågar inget annat än att öppna upp spärrarna. Detta har jag fått beskrivet till mig av spärrvakter och näringsidkare vid flera tillfällen. Fenomenet är förekommande i hela Järva.

Salah och Isse och de andra personerna utgör ett nätverka av minst 15 individer, därtill kan man tillägga yngre så kallade "springpojkar".

För mig som arbetar i området så är det helt uppenbart att Salah, Suleiman och andra personer i deras krets har en stor negativ påverkan på Husby, Akalla och Kista. Boende och näringsidkare vet mycket väl vilka dessa personer är och är rädda för att prata med polisen eller säga till på egen hand. Boende, ungdomar och näringsidkare vet vilka personerna är och att de har tillgång till vapen och är inblandade i konflikter.

Både Salah och Suleiman är framträdande personer i nätverket och välkända i området. Salah inte minst då han är en känd artist.

Solna tingsrätt:

Hade du kunnat lägga upp igen?
Citera
2022-06-29, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwarfwajder
Hade du kunnat lägga upp igen?

Jag laddar upp lite blandat från det målet.

Solna tingsrätt:
Citera
2022-06-29, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Jag laddar upp lite blandat från det målet.

Solna tingsrätt:

Bästa S!
Citera
2022-07-31, 21:05
Medlem
Ograsts avatar
Drees rättegång för vapenbrottet kommer att äga rum i augusti.
Citera
2022-07-31, 21:53
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Drees rättegång för vapenbrottet kommer att äga rum i augusti.
Om MGM som rymt från SIS hemmet är gripen till dess blir det i augusti sa de väl på SVT 21 nyheterna? Han är väl fortfarande på rymmen?
Citera
2022-07-31, 22:39
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Om MGM som rymt från SIS hemmet är gripen till dess blir det i augusti sa de väl på SVT 21 nyheterna? Han är väl fortfarande på rymmen?
Fick för mig att han rymt från SIS när rättegången ursprungligen skulle äga rum. Nu verkar det som han är häktad för andra saker.
Citera
2022-08-09, 15:32
Medlem
Nu har Svea hovrätt satt ut datum för rättegång i det här målet. Det blir två förhandlingsdagar 14 och 17 oktober.
Citera
2022-08-19, 11:36
Medlem
Ograsts avatar
Hur många rättegångar ska Dree Low gå på egentligen? Prince Crime la precis ut en ny video ifrån hans trafik och narkotikabrott.

https://youtu.be/VWt-9SEvTKg
Citera
2022-08-19, 14:51
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/kri...vt-vapenbrott/

Nu efterlyst då han inte dykt upp på rättegången om grovt vapenbrott.
Citera
2022-08-19, 16:43
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av q10w
https://www.expressen.se/nyheter/kri...vt-vapenbrott/

Nu efterlyst då han inte dykt upp på rättegången om grovt vapenbrott.

Negern har väl dragit till hemlandet tills röken lagt sig. De hade alla möjligheter i världen att knipa honom innan det skedde, men multikriminella babbeluringar står inte högt på prioriteringslistan för svensk polis.
Citera
2022-08-19, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Negern har väl dragit till hemlandet tills röken lagt sig. De hade alla möjligheter i världen att knipa honom innan det skedde, men multikriminella babbeluringar står inte högt på prioriteringslistan för svensk polis.

Är ändå en hel del som är efterlysta i Sverige.

Har vi någon lista här på Flashback?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in