2022-08-09, 06:09
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
På den tiden det begav sig så siktade Ferguson på Le Tissier men fick Cantona. Inga andra jämförelser utöver det.

var det inte alan shearer han siktade på och fick cantona eller är det jag som har fått det om bakfoten
Citera
2022-08-09, 06:49
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Alla här vet att det inte är någon idé att ens försöka diskutera seriöst med dig. Du lever kvar i fornstora dagar då Arsenal var en storklubb.

Konstigt att du har så många emot dig hela tiden eller vad säger du?
Det är ingen idé för dig att diskutera med mig, eftersom att du vet att jag har alltid rätt i det som jag skriver - annars så hade du klarat av att komma med några vettiga svar.

Arsenal är den klart största FC:n i London, medans Floppingham är, har alltid varit, kommer alltid att vara... den största förlorarklubben som aldrig vinner ngt öht. Akseptera det, little bro.

Och varför i hela helvete skulle jag bry mig om vad några småtroll på ngt forum tycker o tänker om mig? Couldn’t give a damn shit.
Citera
2022-08-09, 06:50
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
var det inte alan shearer han siktade på och fick cantona eller är det jag som har fått det om bakfoten
Nej, det var i 96 som Man United var ute efter Shearer, men i slutändan så signade de Ole-Gollum istället.
Citera
2022-08-09, 07:13
Medlem
Generalanderssons avatar
Hur långt tror du/ni att Arsenal kommer att gå i EPL 21/22, kan det bära hela vägen till guld?
🏆👀
Citera
2022-08-09, 07:28
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hur långt tror du/ni att Arsenal kommer att gå i EPL 21/22, kan det bära hela vägen till guld?
🏆👀

Sjätteplats, kanske i ligan.

Hade jag satsat pengar så hade jag tippat på City vinner, ännu en gång tråkigt nog. Liverpool sannolikt runner up.

Arsenal kommer tävla med Man U om vilken klubb som är största banter klubb, Utd lär vinna.
Senast redigerad av Big Boss 2022-08-09 kl. 07:41.
Citera
2022-08-09, 07:49
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Citat:
🏆👀
I en säsong med där schemat avviker från tidigare (p g a VM) , där tror jag att truppbredd blir en än mera avgörande faktor än tidigare.
Det är väl också därför dom flesta pekar på City som titelfavoriten.

Kan du skriva upp en uppställning med AFC-förstavalet på respektive platser och andravall?

Om Ramsdale skadar sig, vad har ni då?
Backkedjan ser spontant bra ut med - slog mig att jag inte ens saknade Tomiyasu och Tierney gångna helgen - och det är ju trots allt klassspelare.
Mittfältare? - vad har ni där centralt? Xhaka/Partey.....hur långt räcker det?
Offensivt - ser spontant bra ut.
Men som skrivet, enlighten us....hur ser det ut om man går längre ner i detalj?
Citera
2022-08-09, 08:22
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean
I en säsong med där schemat avviker från tidigare (p g a VM) , där tror jag att truppbredd blir en än mera avgörande faktor än tidigare.
Det är väl också därför dom flesta pekar på City som titelfavoriten.

Kan du skriva upp en uppställning med AFC-förstavalet på respektive platser och andravall?

Om Ramsdale skadar sig, vad har ni då?
Backkedjan ser spontant bra ut med - slog mig att jag inte ens saknade Tomiyasu och Tierney gångna helgen - och det är ju trots allt klassspelare.
Mittfältare? - vad har ni där centralt? Xhaka/Partey.....hur långt räcker det?
Offensivt - ser spontant bra ut.
Men som skrivet, enlighten us....hur ser det ut om man går längre ner i detalj?

Målvakter: Ramsdale/Turner
Vänsterbackar: Tierney/Zinchenko
Högerbackar: Tomiyasu/White/Cedric
Mittbackar: Saliba/Gabriel/White/Holding/Tomiyasu
Centrala mittfältare: Partey/Xhaka/Zinchenko/Elneny/Lokonga
Offensiva mittfältare: Ödegaard/Smith-Rowe/Vieira
Högeryttrar: Saka/Vieira
Vänsteryttrar: Martinelli/Pepé/Smith-Rowe
Anfallare: Jesus/Nketiah

Något sånt om man räknar in att vissa är versatila och kan spela på flera positioner. Spontant skulle jag vilja ha in en till central mittfältare av mer defensiv karaktär samt en till ytter.
Citera
2022-08-09, 08:33
Medlem
Citat:
🏆👀
Nej 4-7plats,kommer massa bortförklaringar när säsongen slut,eller hur?
Ni missar en värvning för mail/brev försvann i www världen?
Citera
2022-08-09, 08:40
Medlem
Citat:

Och varför i hela helvete skulle jag bry mig om vad några småtroll på ngt forum tycker o tänker om mig? Couldn’t give a damn shit.

Ok det största trollet här inne är du,så om du inte bryr dig vad nån tycker om dig här inne.

Berätta om alla bortförklaringar du kört till mig 9 månader ang skulden du skyldig ang Conte pissa på arsenal..

Kommer m igen,låt oss ha humor här inne.
Citera
2022-08-09, 08:55
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
https://www.youtube.com/watch?v=wMfS6YMV-wY&ab_channel=SkySportsPremierLeague

Skön intervju från Haaland i går

Jag brukar normalt inte gå runt och hata på folk, men det är något med Håland som bara rubs me the wrong way. Allting med hans persona skriker self-entitled asshole. Bully. Nog för att jag förstår att fotbollsstjärnor varken är de skarpaste knivarna i lådan eller de mest ödmjuka, trevliga personligheterna - men Håland spelar i en egen kategori vad gäller assholeness. är mitt intryck. Stor Diego Costa-potential.

Och vad är det för frågor? "Idag fick vi se flera av dina målgester, the zen och the pistols, vad säger du om det?" "ja, det var bra målgester"... skarp sportjournalistik där.
Citera
2022-08-09, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

Och vad är det för frågor? "Idag fick vi se flera av dina målgester, the zen och the pistols, vad säger du om det?" "ja, det var bra målgester"... skarp sportjournalistik där.

Haha satt tänkte med på dessa frågor,men nåt säger mig Haaland ska introduceras för kidsen,så detta va nog frågor som va beställda av city.
Du kan tänka hur många som gör den målgesten på skolgården..
Citera
2022-08-09, 09:37
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Haha satt tänkte med på dessa frågor,men nåt säger mig Haaland ska introduceras för kidsen,så detta va nog frågor som va beställda av city.
Du kan tänka hur många som gör den målgesten på skolgården..

Vet inte vad journalisten har för agenda med att ställa så hjärndöda frågor. Få ett roligt citat eller att han gör dem igen i kameran, ett perfekt klipp för promos/reklam för framtida sändningar?

Det är kul med en profil till PL, men jag hoppas det blir en Lukaku av det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in