2022-08-08, 22:36
Medlem
Marabouoreos avatar
Vet någon seriöst VARFÖR de gjort slut igen?
Citera
2022-08-08, 23:27
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Tror varken Bianca eller Philippe vet längre.
Citera
2022-08-08, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Varför tror du att hennes liv är miserabelt? Varför verkar du tro att hon skulle vilja byta liv? Hennes största problem är nog alla avundsjuka haters, annars är det nog väldigt bra.
Miserabelt och miserabelt.. Hon har ju själv gått ut och pratat om sin bulimi, ångest och känslor av ensamhet. Sedan är det säkert bättre att vara rik och ha ett bra jobb som olycklig än att vara en arbetslös fattiglapp som är olycklig. Hoppas hon finner ro i själen så småningom, för många är det en livslång kamp.
Citera
2022-08-08, 23:55
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatkenneth
Okej ja det förändrar ju allt. Vilken otrolig längd!

Haha men för kvinnor är det ju faktiskt rätt långt. Jag har alltid tyckt hon sett lång ut men hon kanske gör det för att hon ofta bär klackar , eller för att hon är smal?
Citera
2022-08-09, 00:03
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice
Håller med till 100%. Tragiskt att hon inte vågade göra en riktig förstoring från första början. Samtidigt tycker jag hon är en bra förebild som inspirerar unga tjejer att uppgradera hyllan!

Om hon skulle köra på 1000cc plus skulle t om jag följa Wahlgrens värld och allt annat!
Citera
2022-08-09, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Själv tror jag på att Biancas morsa ligger bakom bråket och separationen mellan henne och Philippe.
Enligt trovärdiga källor från olika personer, så blev det konkurrens om kvinnlig fägring-fåfänga mellan morsan och dottern att få Philippes uppmärksamhet. Vilket väckte och plågade Bianca i form av svartsjuka som dårlikt dålig självkänsla som en ung kvinna.
Vilket utlöste bråk som orsakade splittring och avslut i parrelationen.

En morsa kan varken bli ens kompis och som bör inte bli det till ens dotter. Samt hålla distans till Biancas kille som en " gammelmormor " till honom. Något som jag tvivlar att morsan vägrar förstå och acceptera. Vilket är tydligen vanligt fenomen bland människor som älskar publicitet och vara omskrivna genom media.
Verkligen känner medlidande med Bianca, hennes smärtsamma uppväxt och tydligen problematiska relation till hennes " komiskt tanklöst impulsiva morsas ansvarslösa " beteenden.
Citera
2022-08-09, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Haha men för kvinnor är det ju faktiskt rätt långt. Jag har alltid tyckt hon sett lång ut men hon kanske gör det för att hon ofta bär klackar , eller för att hon är smal?

Medellängden för kvinnor i hennes ålder är 168,8 cm. Så hon är alltså under medellängd.
Citera
2022-08-09, 09:21
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Scamp

För att juden har öppnat en resturang till.

Det var samma visa när han startade "TED" eller vafan den heter.

Slugt drag. Ser alla jävla skvallersidor skriver om han, och då måste man flika in att han nyss startat en till pastaresturang.
Citera
2022-08-09, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.

Hur kan folk använda sociala media utan att veta om alla filter man använder för att se bättre ut vad gäller utseende, hy, längd mm?! Har ni levt under en Sten? Hur klarar ni er?
Du behöver ju bara klicka på en knapp för att se längre ut…
Citera
2022-08-09, 13:38
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Hur kan folk använda sociala media utan att veta om alla filter man använder för att se bättre ut vad gäller utseende, hy, längd mm?! Har ni levt under en Sten? Hur klarar ni er?
Du behöver ju bara klicka på en knapp för att se längre ut…

Jag använder inte sociala medier, det är skapat av och för självupptagna personer.
Citera
2022-08-09, 13:55
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Philippe kanske har fått flugor i trumpeten?
Citera
2022-08-09, 16:55
Medlem
Citat:

Känns mest som dom hängt ihop senaste tiden för dom vart tighta vänner och haft bra kemi och så. Bianca har nog suktat efter en riktig man en längre tid tror jag. En manlig och maskulin man som vet hur man gör en kvinna lycklig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in