2022-08-08, 14:33
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tack för ditt ärliga svar, körde genom google translate för att inte missuppfatta någonting.

Jag kan det mesta, och jag tycker att det är beundransvärt att du fortfarande är med på tråden och står upp mot de pretentiösa lögnare som härjar vilt och nästan ohotat här. Även om de så högt försöker få det att verka som att alla andra ljuger, så är det så att vi som vet, vi vet. Alla uttalanden som så hatiskt har riktats mot mina få inlägg berättar också något om en miljö och om en värld av lögner och manipulationer, ledare och följare.
Till din direkta fråga: Ja, jag blev lite förvånad över att det faktiskt gick så här långt, Lida är ingen ond person utan en produkt av inlärt beteende och även så småningom övergrepp (vilket kan betyda flera saker). Men först och främst tyckte jag förstås väldigt synd om offret och hans familj, men också för Lida. Hon har alltid behövt ett helt annat stöd än vad hon har fått lära sig är acceptabelt och i den meningen är hon som oss alla. Jag hoppas verkligen att hon får en fast mark att stå på nu, så att hennes goda sidor kan veckla ut sig och vara det som styr resten av hennes liv. Hennes barn ska få vara stolta över sin mamma.

Tack för snälla ord, jag börjar nästan tvivla på mig själv efter allt hat och påhopp. Funderar över varför jag ens bryr mig.

Saken är den att det finns människor vars liv avslutas genom brott begångna av någon de känner eller har haft en relation med. Det är de omständigheter som framkommer när man skrapar på ytan för att förstå vad som hände, som kan komma att förändra ens världsbild, sin syn på mänskligheten.

Ingen människa föds ond, utan det är vad man fyller människan med som påverkar dess val i livet.
Barn påverkas av sin uppväxtmiljö, trygghet och värderingar, partners, separationer, flyttar. Allt spelar in och kan spela en avgörande roll för den människa som man formas till.

I Lidas fall tycker jag att det är beklämmande att ta del av dokumentation från hennes barndom, som påvisar tidigt missbruk, vanvård eller bristande omvårdnad, för att man inte sett till barnens bästa.

Familjen B-J, valde att lämna Norge för att flytta till Järna, just för levnadssättet, Vidarkliniken och den fria skolan.
Vad som verkligen hänt i Lida och syskonens uppväxt, vet jag inte, mer än att det inte verkar ha funnits någon trygghet eller engagerade föräldrar. (Engagerade i alla sina barn)

Man överger inte sina barn.
Det som lyfts fram i tråden ger mig ont i magen. Övergrepp, missbruk, inte sökt läkare/psykiatri, fri uppfostran, märkliga ritualer och naturens krafter. Osv.

Jag kan se att Lida är resultatet av en trasig barndom.
Hon hade behövt ett stabilt hem, kanske vård om hon har en ärftlig personlighetsstörning, jag tror att det inte hade behövt bli såhär om hon fått växa upp i en "svensson familj".

Jag hoppas hon kan få hjälp att bearbeta sina upplevelser så att hon kanske kan förstå vad hon orsakat Emils barn och familj, sina egna barn och närstående. Jag hoppas hon får styrka att be om förlåtelse. Det kommer inte förändra att Emil är död, men det är viktigt att ta ansvar.

Det som ältats i tråden om vem eller vilka som känner någon vem som vet sanningen, vilka som gjort si eller så, vad hästarna hette osv.
Det är löjligt.
Jag vet somliga saker, precis som många andra tror sig veta hur det ligger till. Om man är intresserad av sanningen, måste man se bortom den korta tid som Lydia var med Emil. Han var inte orsaken till katastrof. Han blev ett offer för andra människors tystnad.

Tur du har Google translate så du kan översätta allt .

Synd bara att Norska vännen är en bluff. Lydia har ingen kontakt med ngn i Norge mer än sin syster.

Denna Norska person som du sitter och snickesnackar med kunde inte ens svara på enkla frågor jag ställt tidigare. Frågor som ej avslöjar vem man är. Utan bara namn på ett husdjur, skola m.m

Berätta vad Lydias Guldfisk hette när hon bodde i Norge.

Enkel fråga.
2022-08-08, 14:45
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Vi börjar uppifrån och ner.

Du känner Lydia och hennes familj, ända från Norgetiden? Du uppgav att du känt Lydia i drygt 5 år (nu 6 år). Ljög DU då?

Hur kan du påstå att du vet exakt vilka Lydia haft kontakt med genom livet? Har du gått igenom hennes digitala historik, hennes möjligheter att skriva brev? Att telefonera? Hon har inte suttit inlåst i en fängelsecell, övervakad förrän nu?
Ditt påstående om total kontroll haltar lite, då du inte kände till äktenskapsförord, vårdnadstvist, eller att Lydia och Muffes skilsmässa gick igenom flera månader efter att Lydia träffade Emil... de har inga barn ihop så det borde kunnat avklarats asap.

När det kommer till Emil, så är det minst sagt märkligt att DU inte visste om att de hade en kärleksrelation..om du nu är så insatt.

När vi än en gång talar om Lydias promiskuösa liv, så var det ju så att hon gick från Ps säng till Es säng och förförde E. Har hon inte berättat att det var så dem träffades?

Skribenten Loveangelie påstår att det förekom sexorgier hos E.
Med tanke på hur E blev förförd av Lydia som hade ihop det med P, så kan jag förstå liknelsen. Det var Lydia som förlustade sig.

Loveangelie kom även med skruvade historier om bedrägerier/utpressning/kalladetvadduvill, där DU påstår dig ha varit mottagare av ett samtal, genomfört av Lydia, på uppdrag av E, där Lydias ex, P, som hon bedrog genom E, för att sätta Ps företag i skiten.

Sen har du och captainspiced hävdat att E blivit utdragen i skogen, någonting som inte kan bekräftas någonstans.

Du bryr dig inte om vem som skriver, ändå låter du förmedla att citat:

Men samtidigt vet jag också att om vissa skulle skriva här inne av de man känner till, ja då har jag mycket info om dem också om det skulle vara så.

Vad menar du med det, egentligen?

När du påstår att du inte känner till någon som Lydia skulle lurat eller utnyttjat, det "finns inte i din värld" så undrar jag hur du tror att Kimmo, Müfit, Alexander, Calle, Roger, Ibbe, Markus, Ulf, Fernando, hennes barn, föräldrar, fd "vänner" känner?
Tror du inte att dem känner sig utnyttjade och förda bakom ljuset?
Tala för dig själv du, men att DU själv utser dig till talesperson/försvarare för Lydias förbindelser och förehavanden blir patetiskt. Vad är det som säger att du inte är den största strutsen på farmen?

Varför skulle dom känna sig utnyttjade?

Så du menar att Lydia tvingade Emil att kontakta "Lasseliten2"?
Du fattar illa va? Emil ville att det kom ut hur företaget gjorde.

Du är en skitstövel som ger dig ut för att värna om Emil. Ändå är det de sista du gör.

Det enda som surrar i din hjärna är Lydia Lydia Lydia..., Du är helt besatt i vem Lydia hoppat o säng med i sitt liv. Frågan är bara varför och vad i helvete det har med denna utredning att göra?

Vet du hur många Emil hade ihop det med? Hur många han flörta med? Helt orelevant info om isf.

Nu drar du in oskyldiga människor i ditt inlägg, varför? Har dom bett dig om det?!

Ska vi tala lite om Emils mobil istället? Vad fanns på den du som vet allt. Vad raderades? Hur mkt spelade Emil in egentligen? Och då menar jag inte på Lydia 🕵️ jag menar andra människor Emil valde att spela in som bar sig underligt åt minst sagt 😱

Fatta en sak. Lydia har ingen vän från Norge som hon haft kontakt med. Så vem den nu än är, så är det påhittat.
Senast redigerad av Captainspiced 2022-08-08 kl. 14:48.
2022-08-08, 14:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Tur du har Google translate så du kan översätta allt .

Synd bara att Norska vännen är en bluff. Lydia har ingen kontakt med ngn i Norge mer än sin syster.

Denna Norska person som du sitter och snickesnackar med kunde inte ens svara på enkla frågor jag ställt tidigare. Frågor som ej avslöjar vem man är. Utan bara namn på ett husdjur, skola m.m

Berätta vad Lydias Guldfisk hette när hon bodde i Norge.

Enkel fråga.
Hur är det relevant vad Lydias guldfisk hette när hon bodde i Norge?
Vad är syftet med att Du ska "verifiera" trovärdigheten hos en person som skriver i en tråd på flashback? Det finns ingenting som Du berättat om som gör dina "uttalanden" trovärdiga. Iof. så har du mest käbblat om att andra ljuger. Hur vet du det? Det kan vara så att Du inte har hela sanningen? Vad var det nu du skrev... släktingar blir ledsna när de får reda på saker de inte kände till, det skrev du efter att jag efterfrågat info om Dansken och Alexandertatueringen. Det var ju "hästgården" som välte Lydias framfart... lite väl mycket knas med vapen, otrohet, bråk, män, partyn, skilsmässa, personlig konkurs där nere, efter att hon gängat sig med Kimmo. Ett förhållande som Lasse påstått var försent att rädda. För att inte tala om Muffes bröllop... jippo, gratis, misshandel, hög som ett hus, tvångsgifte mm, uttalat av din vapendragare... där har du inte påstått att han ljuger, men när jag ifrågasatt hans uttalanden, då ljuger jag?!
2022-08-08, 15:04
Avslutad
Citat:
Varför skulle dom känna sig utnyttjade?

Så du menar att Lydia tvingade Emil att kontakta "Lasseliten2"?
Du fattar illa va? Emil ville att det kom ut hur företaget gjorde.

Du är en skitstövel som ger dig ut för att värna om Emil. Ändå är det de sista du gör.

Det enda som surrar i din hjärna är Lydia Lydia Lydia..., Du är helt besatt i vem Lydia hoppat o säng med i sitt liv. Frågan är bara varför och vad i helvete det har med denna utredning att göra?

Vet du hur många Emil hade ihop det med? Hur många han flörta med? Helt orelevant info om isf.

Nu drar du in oskyldiga människor i ditt inlägg, varför? Har dom bett dig om det?!

Ska vi tala lite om Emils mobil istället? Vad fanns på den du som vet allt. Vad raderades? Hur mkt spelade Emil in egentligen? Och då menar jag inte på Lydia 🕵️ jag menar andra människor Emil valde att spela in som bar sig underligt åt minst sagt 😱

Fatta en sak. Lydia har ingen vän från Norge som hon haft kontakt med. Så vem den nu än är, så är det påhittat.

Hur kan du uttala dig om vilka vänner Lydia har? En vän kan lika gärna vara en bekant, en släkting, mm

Jag vet att Emil inte regisserade eller redigerade Lydia den där kvällen. När skulle han hunnit göra det? Han dog.

Drar jag in oskyldiga människor? Det är namn som förekommer i utredningen och efterforskning kring Lydia. Förnamn/smeknamn, ingen är direkt "utpekad". Det är väl klart att en utredning berör människor som stiftat bekantskap med någon som visar sig vara en lömsk mördare.

Varför bemöter du mig om du anser att jag ljuger? Varför är det så viktigt att jag tystas? Vad är det som inte får dras fram i ljuset? Alla som kommer med negativa inlägg blir kallade lögnare.
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-08 kl. 15:21.
2022-08-08, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antiposofen
Jeg kjenner til det meste, og jeg synes at det er beundringsverdig at du fremdeles er i tråden og står imot de skjønnmalende løgnhalsene som herjer vilt og nesten uimotsagt her. Selv om de så bråkjekt forsøker å få det til at det er alle andre som lyver, så er det jo slik at vi som vet, vi vet. Alle uttalelsene som så hatefullt har blitt rettet mot mine få innlegg forteller også noe om et miljø og om en verden av løgner og manipulasjoner, ledere og følgere.
Til ditt direkte spørsmål: Ja, jeg ble litt forundret over at det faktisk gikk så langt, Lida er jo ikke et ondt menneske men et produkt av tillært oppførsel og også etterhvert et misbruk (som kan bety flere ting). Men først og fremst ble jeg selvfølgelig veldig lei meg for offerets og hans families skyld, men også for Lida. Hun har alltid trengt en helt annen støtte enn den hun har blitt lært opp til er akseptabel og sånn sett er hun jo lik oss alle. Jeg håper veldig at hun får en stødig grunn å stå på nå, slik at de gode sidene hennes kan få utfolde seg og være det som styrer resten av livet hennes. Barna hennes skal få lov til å være stolte av mamman sin.
Äntligen ett moget, trovärdigt inlägg.
Jag tror också med grund av inlägg i tråden att hon har rört sig i kretsar där det är vardagsmat att leva på bidrag/lämna bort sina barn, inte ha nån fast bostad
Ett destruktivt liv.
Tragiskt att dom som så frenetiskt förvarar henne här inte kunde hjälpa henne tidigare bara.
Hon hade totalt 5 vapen. Fylla och fest och brist på impulskontroll.
Tror inte man behöver hitta nån annan syndabock i detta tragiska.
Hoppas hon inser vad hon gjort och äntligen får den hjälp hon behöver.
2022-08-08, 15:57
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Hur är det relevant vad Lydias guldfisk hette när hon bodde i Norge?
Vad är syftet med att Du ska "verifiera" trovärdigheten hos en person som skriver i en tråd på flashback? Det finns ingenting som Du berättat om som gör dina "uttalanden" trovärdiga. Iof. så har du mest käbblat om att andra ljuger. Hur vet du det? Det kan vara så att Du inte har hela sanningen? Vad var det nu du skrev... släktingar blir ledsna när de får reda på saker de inte kände till, det skrev du efter att jag efterfrågat info om Dansken och Alexandertatueringen. Det var ju "hästgården" som välte Lydias framfart... lite väl mycket knas med vapen, otrohet, bråk, män, partyn, skilsmässa, personlig konkurs där nere, efter att hon gängat sig med Kimmo. Ett förhållande som Lasse påstått var försent att rädda. För att inte tala om Muffes bröllop... jippo, gratis, misshandel, hög som ett hus, tvångsgifte mm, uttalat av din vapendragare... där har du inte påstått att han ljuger, men när jag ifrågasatt hans uttalanden, då ljuger jag?!

Därför att Lydia har själv sagt att hon inte inte/ haft ngn sådan kontakt.

Och då din kompis från Norge inte ens kan svara på en enkel fråga utan endast är intresserad utav att sprida vidare hur dålig Lydia var som människa. Och ej dra tråden framåt.

Kan ni nämna en jävla massa oskyldiga människor så borde ni tammejfan veta vad hennes guldfisk hette. De kände åtminstone hennes bästa vänner till.
2022-08-08, 16:00
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Äntligen ett moget, trovärdigt inlägg.
Jag tror också med grund av inlägg i tråden att hon har rört sig i kretsar där det är vardagsmat att leva på bidrag/lämna bort sina barn, inte ha nån fast bostad
Ett destruktivt liv.
Tragiskt att dom som så frenetiskt förvarar henne här inte kunde hjälpa henne tidigare bara.
Hon hade totalt 5 vapen. Fylla och fest och brist på impulskontroll.
Tror inte man behöver hitta nån annan syndabock i detta tragiska.
Hoppas hon inser vad hon gjort och äntligen får den hjälp hon behöver.

Välkommen tillbaks. Och tydligen förstod du inte tidigare att ingen försvarar. Utan folk vill förstå vad som hänt. Kanske förstår du det nu eller är det lika svårt ännu för dig att förstå detta enkla?
2022-08-08, 16:06
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Hur kan du uttala dig om vilka vänner Lydia har? En vän kan lika gärna vara en bekant, en släkting, mm

Jag vet att Emil inte regisserade eller redigerade Lydia den där kvällen. När skulle han hunnit göra det? Han dog.

Drar jag in oskyldiga människor? Det är namn som förekommer i utredningen och efterforskning kring Lydia. Förnamn/smeknamn, ingen är direkt "utpekad". Det är väl klart att en utredning berör människor som stiftat bekantskap med någon som visar sig vara en lömsk mördare.

Varför bemöter du mig om du anser att jag ljuger? Varför är det så viktigt att jag tystas? Vad är det som inte får dras fram i ljuset? Alla som kommer med negativa inlägg blir kallade lögnare.

Jag kan uttala mig då jag frågat henne!

Grattis ändå att du verkat fått in vad jag försökt få in i din hjärna att man ej behöver vara en vän.

Din låtsaskompis skriver att den vet allt. Ok. Förstår du!?

Ja, du drar in andra människor. I nästa andetag skriker du dig blå i skallen att ngn skrivit ut ett namn. T.e.x Emils ex som t.o.m skrivit ut sitt namn här.

Vad tycker du om att Emil filmat andra som burit sig illa åt?

Finns där kanske ett arkiv nånstans? 🕵️
2022-08-08, 16:10
Medlem
Citat:
Vi börjar uppifrån och ner.

Du känner Lydia och hennes familj, ända från Norgetiden? Du uppgav att du känt Lydia i drygt 5 år (nu 6 år). Ljög DU då?

Hur kan du påstå att du vet exakt vilka Lydia haft kontakt med genom livet? Har du gått igenom hennes digitala historik, hennes möjligheter att skriva brev? Att telefonera? Hon har inte suttit inlåst i en fängelsecell, övervakad förrän nu?
Ditt påstående om total kontroll haltar lite, då du inte kände till äktenskapsförord, vårdnadstvist, eller att Lydia och Muffes skilsmässa gick igenom flera månader efter att Lydia träffade Emil... de har inga barn ihop så det borde kunnat avklarats asap.

När det kommer till Emil, så är det minst sagt märkligt att DU inte visste om att de hade en kärleksrelation..om du nu är så insatt.

När vi än en gång talar om Lydias promiskuösa liv, så var det ju så att hon gick från Ps säng till Es säng och förförde E. Har hon inte berättat att det var så dem träffades?

Skribenten Loveangelie påstår att det förekom sexorgier hos E.
Med tanke på hur E blev förförd av Lydia som hade ihop det med P, så kan jag förstå liknelsen. Det var Lydia som förlustade sig.

Loveangelie kom även med skruvade historier om bedrägerier/utpressning/kalladetvadduvill, där DU påstår dig ha varit mottagare av ett samtal, genomfört av Lydia, på uppdrag av E, där Lydias ex, P, som hon bedrog genom E, för att sätta Ps företag i skiten.

Sen har du och captainspiced hävdat att E blivit utdragen i skogen, någonting som inte kan bekräftas någonstans.

Du bryr dig inte om vem som skriver, ändå låter du förmedla att citat:

Men samtidigt vet jag också att om vissa skulle skriva här inne av de man känner till, ja då har jag mycket info om dem också om det skulle vara så.

Vad menar du med det, egentligen?

När du påstår att du inte känner till någon som Lydia skulle lurat eller utnyttjat, det "finns inte i din värld" så undrar jag hur du tror att Kimmo, Müfit, Alexander, Calle, Roger, Ibbe, Markus, Ulf, Fernando, hennes barn, föräldrar, fd "vänner" känner?
Tror du inte att dem känner sig utnyttjade och förda bakom ljuset?
Tala för dig själv du, men att DU själv utser dig till talesperson/försvarare för Lydias förbindelser och förehavanden blir patetiskt. Vad är det som säger att du inte är den största strutsen på farmen?

Jag har tidigare redan sagt att jag ej tänker avslöja allt, och det innefattar ju självklart även hur länge jag känt henne. Men det är minst 6 år nu.
Och som man också har påtalat tidigare. Det är irrelevant vad Lydia har gjort tidigare. Det som är intressant är ju vad som hände mellan Lydia och Emil den sista månaden typ. Men det får tydligen inte komma ut, varför?
Mina påstående haltar inte ett dugg, för som jag påtalat för dig igen och igen…jag har inte berättat allt jag vet. Långt därifrån kan jag säga. Och varför? Jo för det har inte med detta brott att göra helt enkelt. Du nämner exempelvis vårdnadstvist. Jag känner visst till denna bit, och jag vet varför och hur allt slutat också.
Müfit skickade in handlingarna på sensommaren om skilsmässa, och förhållandet var över redan innan. Men den infon vill du inte berätta tydligen. Sak samma är det med det faktum att i Sverige är det lag på att vid en skilsmässa så skall den partner som tjänar mest, även stå för bostad till den andra partnern. Detta ville Lydia inte utnyttja, då hon bara ville bli av med honom.
Och nej, jag hävdar fortfarande att det inte var någon kärleksrelation, vilket Lydia själv sagt att det inte var, även i rätten. Vad sen andra kallar det, struntar jag i.
Sen som upplysning vill jag även påtala att det går inte att förföra någon som inte vill. Vilket i sin tur betyder att när Lydia har haft ihop det med en person, så har de inte blivit tvingade till något.
Jag vet hur dom träffades, det har jag berättat här inne också. Synd att du inte läser allt ordentligt.
Vad Loveangelie har skrivit, får stå för den. Men vad jag har läst att den har skrivit, så har den aldrig skrivit något om någon utpressning. Det är bara du Mumsebulle som tjatar om detta.
Ja och jag tog emot samtal från Emil och Lydia angående den info han ville föra vidare. Den infon förde jag vidare till juristen på Skanska.
Ja, jag har också hört det med att Emil blev utdragen i skogen för att där ha blivit hotad, men jag vet inte om det är sant då jag ej kan fråga honom om det.
Nej det stämmer till 100%, jag bryr mig inte om vem som skriver. Men samtidigt vill jag heller inte veta av skitsnack och lögner, för det är det värsta jag vet!
På vilket sätt menar du att Kimmo, Müfit, Alexander, Calle, Roger, Ibbe, Markus, Ulf, Fernando skulle ha blivit utnyttjade?
2022-08-08, 16:32
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Jag har tidigare redan sagt att jag ej tänker avslöja allt, och det innefattar ju självklart även hur länge jag känt henne. Men det är minst 6 år nu.
Och som man också har påtalat tidigare. Det är irrelevant vad Lydia har gjort tidigare. Det som är intressant är ju vad som hände mellan Lydia och Emil den sista månaden typ. Men det får tydligen inte komma ut, varför?
Mina påstående haltar inte ett dugg, för som jag påtalat för dig igen och igen…jag har inte berättat allt jag vet. Långt därifrån kan jag säga. Och varför? Jo för det har inte med detta brott att göra helt enkelt. Du nämner exempelvis vårdnadstvist. Jag känner visst till denna bit, och jag vet varför och hur allt slutat också.
Müfit skickade in handlingarna på sensommaren om skilsmässa, och förhållandet var över redan innan. Men den infon vill du inte berätta tydligen. Sak samma är det med det faktum att i Sverige är det lag på att vid en skilsmässa så skall den partner som tjänar mest, även stå för bostad till den andra partnern. Detta ville Lydia inte utnyttja, då hon bara ville bli av med honom.
Och nej, jag hävdar fortfarande att det inte var någon kärleksrelation, vilket Lydia själv sagt att det inte var, även i rätten. Vad sen andra kallar det, struntar jag i.
Sen som upplysning vill jag även påtala att det går inte att förföra någon som inte vill. Vilket i sin tur betyder att när Lydia har haft ihop det med en person, så har de inte blivit tvingade till något.
Jag vet hur dom träffades, det har jag berättat här inne också. Synd att du inte läser allt ordentligt.
Vad Loveangelie har skrivit, får stå för den. Men vad jag har läst att den har skrivit, så har den aldrig skrivit något om någon utpressning. Det är bara du Mumsebulle som tjatar om detta.
Ja och jag tog emot samtal från Emil och Lydia angående den info han ville föra vidare. Den infon förde jag vidare till juristen på Skanska.
Ja, jag har också hört det med att Emil blev utdragen i skogen för att där ha blivit hotad, men jag vet inte om det är sant då jag ej kan fråga honom om det.
Nej det stämmer till 100%, jag bryr mig inte om vem som skriver. Men samtidigt vill jag heller inte veta av skitsnack och lögner, för det är det värsta jag vet!
På vilket sätt menar du att Kimmo, Müfit, Alexander, Calle, Roger, Ibbe, Markus, Ulf, Fernando skulle ha blivit utnyttjade?

Har du någonstans läst vad Muffetuff påstår att Loveangeli sagt, nämligen att det skulle vara utpressning?

Mig veterligen är det bara Muffe som skrivit så då han ej begriper att det var Emils vilja.
2022-08-08, 16:34
Medlem
Citat:
Har du någonstans läst vad Muffetuff påstår att Loveangeli sagt, nämligen att det skulle vara utpressning?

Mig veterligen är det bara Muffe som skrivit så då han ej begriper att det var Emils vilja.

Nej, som jag skrev innan så har jag ej kunnat läsa det. Så det är utan tvekan ett hittipå från Mumsimuffs sida. Något man dessutom har bett svar på innan, men som personen ej svarat på eftersom man kommit på lögnen!
2022-08-08, 16:37
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Nej, som jag skrev innan så har jag ej kunnat läsa det. Så det är utan tvekan ett hittipå från Mumsimuffs sida. Något man dessutom har bett svar på innan, men som personen ej svarat på eftersom man kommit på lögnen!

Ok, Ville bara försäkra mig så jag hade rätt info.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in