Citat:
Ursprungligen postat av
BlizzardKing
Jag förstår det....
Det gör nog alla som har sätt dig försöka.....
Citat:
Ja,
en bild säger ju mer än tusen ord, eller hur? Trump syns på bilder med Epstein och Bolton, för att bara nämna två. Qadaffi sågs på bilder med ett flertal västerländska höjdare. Så förstås är bilder bevis på deras djupa vänskap?
mm, det fetade ja.... förstår att du hellre går "in i dig" när verkligheten gör sig påmind....
Citat:
Jag läser så mycket jag bara hinner, bl.a. dina kommentarer. Men att ta reda på VEM som skrivit en viss text innan man tror på den är grundläggande för att förstå sin egen samtid.
Nej , det gör du inte.
Citat:
Jag har stött på Dugin för många år sedan, men avfärdat honom som en alternativhögerns skitpratare och några bevis för hans partnerskap med Putin är svårt att hitta
Nej det har du inte, inte heller vet du mer om det än annat du försöker navigera med enbart dina känslor som roder....
Citat:
Kanske har du någon form av bevis för att oligarker delar bytet med Putin har fått härja fritt? Eller svamlar du bara i en våt dröm?
Du menar att putins guldpallats, klockor, "homosexuella" polotröjer och horor kommer ur hans "president" lön ?,
det är klart, hans "vänner" kanske är rika bara för att de är hans vänner, det skulle ju förklara alla rysstrollens homoerotiska tillbedjan av putin....
Citat:
Fast det var ju inte FN (och Strobrittannien), även om de sistnämnda hade ett finger med i spelet, som med våld och terror stal Palestina, som fanns med det namnet på kartor för två tusen år sedan. Gå nu hem och läs på.
Från ottomanerna? jo de "stal" det säkert, men vad har det med något att göra ottomanska imperiet upphörde ju 1922.