2022-08-08, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolackenPatrik
Du med din clown. Finns inte en chans att OV "mördat" den här knarkaren. Det sker hundratusentals ingripanden av OV varje år. Den troligaste förklaringen är att den här våldsamma knarkaren dog av sitt knarkande och att hans hjärta inte pallade. Det är dessutom komiskt att ni vänsterpundare inte lägger någon skuld överhuvudtaget på en våldsam knarkare som terroriserar vanliga människor i tunnelbanan, som inte det är traumatiskt nog för folk. Idioter.

1 rätt från din sida, mord kan det inte bli tyvärr har juridiken inte stöd för det!

Jag tycker inte en våldsam person ska behöva plikta med döden, tycker du det så har du fel på utväxten mellan dina axlar!

Jag tar inte Juhas förmodade beteende med misshandel i försvar, det jag försöker få fram är avskyn mot dessa ovs handlande samt icke handlande, de är så inkompetenta att dom nästan skulle kunna likställas med att vara förståndshandikappad
Citera
2022-08-08, 12:52
Medlem
Citat:
Det är väl snarare ni vänsterkräk som är nära besläktade med varandra. Det är ni som sitter här och vurmar för en våldsam knarkare medan ni skuldbelägger hederliga människor som utför ett extremt riskabelt arbete för att hålla vanligt folk trygga. Din sketna pissluffare.

Du bara antar en massa skit, jag vurmar inte för Juha o vet inte om jag sett någon göra det här, Juha var mkt möjligt en störande jävel, men inte faan ska man behöva betala med livet??
Citera
2022-08-08, 12:54
Medlem
Citat:
En knarkare med psykos vars hjärta inte klarade av hans knarkande, så hur får du det till att han "pliktade" med döden din clown. Du lägger alltså ingen som helst skuld på denna våldsamma psykotiska knarkare? Säger allt om dig din äckliga vänsterflummare. Hoppas det är din tur nästa gång.

Genuint nyfiken på din källa att han var en psykotisk knarkare?
Citera
2022-08-08, 12:59
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Jag undrar varför hon trycker ner Juhas huvud när den manlige Ovn håller sitt strypgrepp och Juha är helt orörlig. Vad är syftet med det?
Hon hämnades för smällen han gav henne.
Citera
2022-08-08, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren

Mest troligt har du nog rätt där, det hon skulle gjort var att boja honom men hennes hämndbegär tog överhanden.
Citera
2022-08-08, 13:03
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Du verkar missförstå? Jag menade att det nog finns de som känner igen OV från filmen och om det inte varit rätt namn som nämnts i tråden borde någon ha dementerat detta.
Men om det nu är det som berättats om i tråden.
Så är den manliga vakten denna A*lex N*ordin från Nynäshamn. Tidigare hade han ett annat namn och HAN ÄR FÖDD 1998.
Om han nu inte ljög om åldern när han kom hit från Afghanistan?
( om det stämmer att han kom därifrån? )
Enligt mrkoll, ratsit m.m är han alltså 23 år.
Jag tror media försöker skydda OV identitet från att bli allmänt känt?

Men om det är en 30 åring, så är denna Ale*× inte den OV som visats i filmen.
Hoppas du förstår nu?
Så då får du leta fram ett annat namn som stämmer bättre med 30 åring.
Jag tänker inte leka "gissa OV"
Jag förstår din första rad och så långt tänkte jag inte
Citera
2022-08-08, 13:05
Avslutad
Citat:

Tror också du har rätt.
Citera
2022-08-08, 13:09
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Japp, tror att allt handlar om det
Citera
2022-08-08, 13:27
Medlem
Citat:
En knarkare med psykos vars hjärta inte klarade av hans knarkande, så hur får du det till att han "pliktade" med döden din clown. Du lägger alltså ingen som helst skuld på denna våldsamma psykotiska knarkare?.
Hur vet du att han var en våldam psykotisk knarkare? Har du sett filmer från före mordet? Var du kanske där närcdet inträffade?
Citera
2022-08-08, 13:28
Medlem
Citat:
Ja högst troligt! Men en professionell vakt ska såklart stå över sådant. Nu var dock dessa vakter precis som de flesta andra tunnelbanevakter inte särskilt proffsiga alls..
Senast redigerad av Nibiru2011 2022-08-08 kl. 13:52.
Citera
2022-08-08, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Du har rätt. Var VDn som uttalade sig, inte säkerhetschefen. Var jag som förvirra ihop det.

Pelle Johansson, VDn har uttalat sig, att JH nog fick hjärtstopp pga narkotika???
Citera
2022-08-08, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hostan20
Pelle Johansson, VDn har uttalat sig, att JH nog fick hjärtstopp pga narkotika???

Man ser ju tydligt på filmen att J ansikte blir blått. Dvs utan syre.. Pga ov agerande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in