Fullkomligt lysande inlägg idag på Cornucopia ... Privatpersoner med den här graden av koll på läget, kommer att sakta mala ner folkmördarnas anhang och förpassa dom ännu en gång till fascisternas elefantkyrkågård,den här gången
" Nu när vi haft en runda illdåd igen med kastreringar och huvuden på pålar samt att Amnesty International tajmade sin ”stöd-Ryssland” rapport maximalt fel så tänkte jag på hur det sett ut om Alternativ A inträffat, det som Scholtz et.al hoppades så där julaftonsmycket på de första veckorna när dom istället för att bli sura på Ryssland ilsknade till på Zelensky.. Senaste idag var väl Guardian artikeln från den kvinnliga fången, jag undrar om gravida kvinnan och hennes ofödda barn överlevde, förmodligen inte.
—
I Alternativ A hade Ryssarna ju rullat över östra Ukraina som minst och kanske med Belarus hjälp och om dom gjort allt rätt från början kunnat knäcka ryggen på landet. Men då hade FSB behövt betala ut mutorna och inte sno dom själva och en hel del annat. Nu blev det inte så men för denna övning skull. Det var ju exakt detta de tvekande ledarna i Europa hoppades på, att det hela bara skulle försvinna och allt skulle återgå till det ”normala”.
—
Rysk psyops hade bombat media med rosiga solskenshistorier och nu när kriget var över hade överlöparna och femtekolonnarna i det fria väst kunnat agera utan egentliga hot, ”du överdriver, Ryssland är en balanserad befriare, foliehattare, varför skulle dom mörda några, Ukraina välkomnar ju dom med öppna armar” och några kanaler hade skrivit om övergreppen men ingen hade brytt sig, folket hade sovit vidare i den fria världens länder. AB hade gått tillbaka till att karaktärsmörda LW och Kragh och invandringsfrågan och elbristen hade återigen blivit nummer ett diskussionsämne.
—
I ett vattentätt mediamörker hade exakt dessa övergrepp vi nu ser spelat ut sig, förmodligen ännu mer organiserat och i större skala. Det finns helt klart ett hat mot Ukrainarna som underblåses med den störst blåsbälg som gått att hitta, en lång indoktrinering och sen medaljer till de värsta mördar-förbanden. Vet inte om ni läste FSB breven, autentiska eller inte, men dom skrev att på två år hade FSB rensat ut hela det ledande och hotande skiktet i Ukraina och hade moskvatrogna på alla positioner. Därefter skulle Ukraina vara en råvarukoloni och billig arbetskraft åt Ryssland. Nu hade motståndet varit enormt så miljoner hade ju fängslats, torterats och mördats över tid här.
—
FN, RK, Amnesty och alla de andra sk1torganisationerna som tankar enorma bidrag hade gjort besök i välstädade läger där leende fångar beredvilligt berättat att dom behandlades som gudar och rapporterna hade varit att Ryssland förmodligen behandlar sina fångar bättre än hur Sverige behandlar sina migranter. Ingen hade ställt frågan varför nån miljon personer fanns i dessa läger, som egentligen var mer som spa-bad än fängelser och maten var som på ett bättre hotell.
—
Över tid hade Ukrainare blivit nån slags paria som Tjetjenerna, dom som flytt till Europa hade tvingats in i prostitution och kriminalitet och bildat en ny jugoslavienmaffia med hundratusentals stridsvana fotsoldater. (behandlas Ukraina inte jädrigt väl efter detta krig så går vi nog mot det är en tanke jag har, EU bör öppna armarna och ge ukraina hopp efter detta enorma trauma).
—
Istället så har hela det fria väst ställt sig unisont bakom Ukraina och dom har nu ett rykte som framtida EU medlem och den fria världens försvar av vår östra gräns. Alla kommer skaka hand med en ukrainare och titta bort när en ryss kommer.
—
Vad gjorde då hela skillnaden, jo att Ukraina ville ha fred men förberedde sig för krig och att USA inte tog några chanser. Det USA vi alla älskar att hata har återigen med världens bästa infanteri räddat det fria väst för självklart hade Ryssland inte stannat vid Ukraina om dom fått upp gasen. Nu blir det istället färgglada badankor med trött ryss i som spolas ut ur Dneprs flodmynning och ut i Svarta havet tills luften pyst ur den billigaste badankan som pengarna räckte till och den nu rätt oroliga trötta ryssen verkligen super-ångrar att dom satt och sniffade lim istället för att ta dom där simlektionerna i lågstadiet.
" Nu när vi haft en runda illdåd igen med kastreringar och huvuden på pålar samt att Amnesty International tajmade sin ”stöd-Ryssland” rapport maximalt fel så tänkte jag på hur det sett ut om Alternativ A inträffat, det som Scholtz et.al hoppades så där julaftonsmycket på de första veckorna när dom istället för att bli sura på Ryssland ilsknade till på Zelensky.. Senaste idag var väl Guardian artikeln från den kvinnliga fången, jag undrar om gravida kvinnan och hennes ofödda barn överlevde, förmodligen inte.
—
I Alternativ A hade Ryssarna ju rullat över östra Ukraina som minst och kanske med Belarus hjälp och om dom gjort allt rätt från början kunnat knäcka ryggen på landet. Men då hade FSB behövt betala ut mutorna och inte sno dom själva och en hel del annat. Nu blev det inte så men för denna övning skull. Det var ju exakt detta de tvekande ledarna i Europa hoppades på, att det hela bara skulle försvinna och allt skulle återgå till det ”normala”.
—
Rysk psyops hade bombat media med rosiga solskenshistorier och nu när kriget var över hade överlöparna och femtekolonnarna i det fria väst kunnat agera utan egentliga hot, ”du överdriver, Ryssland är en balanserad befriare, foliehattare, varför skulle dom mörda några, Ukraina välkomnar ju dom med öppna armar” och några kanaler hade skrivit om övergreppen men ingen hade brytt sig, folket hade sovit vidare i den fria världens länder. AB hade gått tillbaka till att karaktärsmörda LW och Kragh och invandringsfrågan och elbristen hade återigen blivit nummer ett diskussionsämne.
—
I ett vattentätt mediamörker hade exakt dessa övergrepp vi nu ser spelat ut sig, förmodligen ännu mer organiserat och i större skala. Det finns helt klart ett hat mot Ukrainarna som underblåses med den störst blåsbälg som gått att hitta, en lång indoktrinering och sen medaljer till de värsta mördar-förbanden. Vet inte om ni läste FSB breven, autentiska eller inte, men dom skrev att på två år hade FSB rensat ut hela det ledande och hotande skiktet i Ukraina och hade moskvatrogna på alla positioner. Därefter skulle Ukraina vara en råvarukoloni och billig arbetskraft åt Ryssland. Nu hade motståndet varit enormt så miljoner hade ju fängslats, torterats och mördats över tid här.
—
FN, RK, Amnesty och alla de andra sk1torganisationerna som tankar enorma bidrag hade gjort besök i välstädade läger där leende fångar beredvilligt berättat att dom behandlades som gudar och rapporterna hade varit att Ryssland förmodligen behandlar sina fångar bättre än hur Sverige behandlar sina migranter. Ingen hade ställt frågan varför nån miljon personer fanns i dessa läger, som egentligen var mer som spa-bad än fängelser och maten var som på ett bättre hotell.
—
Över tid hade Ukrainare blivit nån slags paria som Tjetjenerna, dom som flytt till Europa hade tvingats in i prostitution och kriminalitet och bildat en ny jugoslavienmaffia med hundratusentals stridsvana fotsoldater. (behandlas Ukraina inte jädrigt väl efter detta krig så går vi nog mot det är en tanke jag har, EU bör öppna armarna och ge ukraina hopp efter detta enorma trauma).
—
Istället så har hela det fria väst ställt sig unisont bakom Ukraina och dom har nu ett rykte som framtida EU medlem och den fria världens försvar av vår östra gräns. Alla kommer skaka hand med en ukrainare och titta bort när en ryss kommer.
—
Vad gjorde då hela skillnaden, jo att Ukraina ville ha fred men förberedde sig för krig och att USA inte tog några chanser. Det USA vi alla älskar att hata har återigen med världens bästa infanteri räddat det fria väst för självklart hade Ryssland inte stannat vid Ukraina om dom fått upp gasen. Nu blir det istället färgglada badankor med trött ryss i som spolas ut ur Dneprs flodmynning och ut i Svarta havet tills luften pyst ur den billigaste badankan som pengarna räckte till och den nu rätt oroliga trötta ryssen verkligen super-ångrar att dom satt och sniffade lim istället för att ta dom där simlektionerna i lågstadiet.
__________________
Senast redigerad av Opaque 2022-08-07 kl. 17:13.
Senast redigerad av Opaque 2022-08-07 kl. 17:13.
