2022-08-06, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
De hade varit ihop i 4 månader när hon blev gravid skriver hon.
De hade innan hon blev gravid använt ägglossingstest i flera månader skriver hon också.
För att klämma in ett missfall i leken med så måste de alltså ha börjat försöka typ direkt när de träffades, men det skriver hon att de inte gjorde.
Visst låter det helt rätt?
Haha -absolut i Linns värld.
Citera
2022-08-06, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Fick hon inte ett missfall med Gabbe innan Juvelia blev till? Eller minns jag helt fel…

Jep!
Citera
2022-08-06, 21:50
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Fick hon inte ett missfall med Gabbe innan Juvelia blev till? Eller minns jag helt fel…
Jo jag tror hon fick ett innan.
Citera
2022-08-07, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HedviggivbeH
Jag kolla också på den bilden och tänkte direkt att hon är gravid igen

Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Garanterat att hon är gravid annars skulle man inte tycka det var så viktigt att framhäva att hand hand syns .. hmm

Nu har S lagt ut ytterligare en bild från Luleå när han kärleksfullt håller henne på magen...
Kom ihåg var ni hörde det först.. 😜
Citera
2022-08-07, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
Man kan ofta bli gravid igen snabbt vid ett väldigt tidigt missfall. Men det är ändå en menscykel till som skulle ha hunnits med utöver de minst två då de använde ägglossningstest (varför man nu gör det på direkten och utan att ha några misstänkta svårigheter att bli gravid kan man fundera över), så då skulle de i pricip behövt ha satt igång med stickorna på första daten . Nu är det förvisso Linn vi pratar om men jag håller med om att det låter lite väl att hon skulle ha hunnit med det också.

Hon blev tillsammans med Gabbe maj eller juni 2019, i början av december va hon i vecka 10 med Juvelia. Då blev hon gravid i oktober om jag räknat rätt 🤔
Hon sa aldrig när hon fick ett missfall, hon berättade bara i oktober att hon hade gått igenom ett.. Hon kan ju ha fått ett tidigt missfall i augusti.
Ingen hade ju blivit chockad om hon började med äl-stickor efter en veckas förhållande, de gjorde hon ju nu med Simon 😂
Citera
2022-08-07, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Nu har S lagt ut ytterligare en bild från Luleå när han kärleksfullt håller henne på magen...
Kom ihåg var ni hörde det först.. 😜

Tänkte på det med! Och så blir dom kränkta när man frågar. Som man bäddar får man ligga
Citera
2022-08-07, 12:49
Medlem
Linn har en hållning och klär sig som en 70 åring 😅
Citera
2022-08-07, 14:17
Avslutad
En i tråden tipsade om att Simme skulle köpa en grästrimmer nu har han gjort det HAHA
Citera
2022-08-07, 15:07
Medlem
junkbords avatar
Fixa Nocco som sponsor - fail.
Fixa Lidl som sponsor - fail.
Fixa ryobi som sponsor - fail?

Så uppenbart när han försöker fiska sponsorer.
Citera
2022-08-07, 16:19
Medlem
Och juvelia käkar godis som vanligt
Citera
2022-08-07, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Och juvelia käkar godis som vanligt

Då filmades det nog igår, dom äter ju bara godis på lördagar 😅😂
Citera
2022-08-07, 17:05
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
En i tråden tipsade om att Simme skulle köpa en grästrimmer nu har han gjort det HAHA

Så nöjd med den här, passar perfekt för mig @ryobisverige

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in