2022-08-06, 22:52
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Vad är det med bögar och string? Det spelar ingen roll att han ser ut som en lönnfet asfaltsläggare. Nog fan ska grisen ha string. Det blir liksom ytterligare en dimension perverst när bögen får bestämma. Sen har jag "absolut ingenting" emot bögar. Men det finns nog ingen som är så sexfixerad som bögen.
Inte bra då jag anar böghat i ditt inlägg. Det är faktisk p-e-d-d-o-s- Dumpen handlar om. INTE bögar.
Citera
2022-08-06, 22:53
Medlem
Citat:
Vad är det med bögar och string? Det spelar ingen roll att han ser ut som en lönnfet asfaltsläggare. Nog fan ska grisen ha string. Det blir liksom ytterligare en dimension perverst när bögen får bestämma. Sen har jag "absolut ingenting" emot bögar. Men det finns nog ingen som är så sexfixerad som bögen.

Jävligt bra analys.
Citera
2022-08-06, 22:54
Medlem
Finns det verkligen ansiktsavläsningsprogram eller är det skitsnack som dom skriver? Låter sci-fi men vi har kanske kommit så långt. Dom nämner den i texten om senaste gäddan.

Citat:
"Killen som sköter ansiktsavläsningsprogrammet fick fram ett resultat som visade att vi var på rätt adress."

Ännu mer bögfiske, bögar knullar yngre det är sen gammalt. Qx säkert kort, samtidigt går våra politiker på prideparader.
Citera
2022-08-06, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Finns det verkligen ansiktsavläsningsprogram eller är det skitsnack som dom skriver? Låter sci-fi men vi har kanske kommit så långt. Dom nämner den i texten om senaste gäddan.

Ännu mer bögfiske, bögar knullar yngre det är sen gammalt. Qx säkert kort, samtidigt går våra politiker på prideparader.

Jag är också skeptisk till det där med ansiktsavläsningsprogramet, finns det verkligen något sådant eller är det nån sorts täckmantel för någon metod man inte vill ska komma fram?
Citera
2022-08-06, 23:02
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Gärna. Vi behöver en rebus både på honom och den föregående Humlegårdsbögen.

Bögen under trädet var en klurig jävel

Men här kommer rebus på Kuratorgäddan #132

Förnamnet som står i chattloggen, detsamma som Sveriges kronprinsessas make. Efternamnet för tankarna till en gås.
Född samma år som Stockholm Maraton arrangeras för första gången. Födelsemånad den mellersta vårmånaden.
Gatunamnet där gäddan bor för tankarna till en fd. stadsminister (som regerade på 30- och 40-talet).
Arbetar mycket riktigt på skola inom nämnda yrkeskategori.
Senast redigerad av cj035 2022-08-06 kl. 23:03. Anledning: Tillägg
Citera
2022-08-06, 23:02
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh

Det finns algoritmer för ansiktsigenkänning. Jag har inte koll på vad allmänheten erbjuds, men troligtvis så rör det sig om någon slags spindel som tuggar i sig publika bilder på diverse sociala medier. Vi kan nog vara säkra på att ett gäng bönder knappast har utvecklat en sådan mjukvara själva.
Citera
2022-08-06, 23:08
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Inte bra då jag anar böghat i ditt inlägg. Det är faktisk p-e-d-d-o-s- Dumpen handlar om. INTE bögar.
Som du kanske märkt är Dumpen inriktade på bögar just nu, pedofilbögar. Sen ingår det i kriterierna för en helylle flashbackare att man uttrycker en lagom dos böghat, negerhat och kvinnohat. Vill man skruva upp sina skyldigheter som medflashbackare ytterligare så uttrycker man ett lättare människohat i största allmänhet. Först när man slår mynt av sin, någonstans ändå, medfödda förmåga att uppträda som dödsknarkarnazist har man nämligen uppnått Nirvana. Något mer seriöst skulle jag ändå påstå att jag fungerar i närhet av bögen ungefär som måsarna vid vaxholmsbåtarna, d.v.s. jag håller mig på behörigt avstånd medan jag studerar dess skimrande existens.
Senast redigerad av Lysturken 2022-08-06 kl. 23:11.
Citera
2022-08-06, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cj035

Förnamnet som står i chattloggen, detsamma som Sveriges kronprinsessas make. Efternamnet för tankarna till en gås.
Född samma år som Stockholm Maraton arrangeras för första gången. Födelsemånad den mellersta vårmånaden.
Gatunamnet där gäddan bor för tankarna till en fd. stadsminister (som regerade på 30- och 40-talet).

Tack för rebus! Ingen FB (raderad?) men ser att arbetsgivaren välkomnar våran kurator-gädda.
Senast redigerad av Granit66 2022-08-06 kl. 23:12.
Citera
2022-08-06, 23:15
Medlem
Kurator gäddan verkar jobba på en gymnasieskola. Tur de för eleverna då han verkar gilla yngre än gymnasielever
Citera
2022-08-06, 23:15
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Tack för rebus! Ingen FB (raderad?) men ser att arbetsgivaren välkomnar våran kurator-gädda.

Vi får tro och hoppas att arbetsgivaren säger goodbye också
Citera
2022-08-06, 23:17
Medlem
Citat:
Vi får tro och hoppas att arbetsgivaren säger goodbye också
Ja verkligen. Blir svårt med trovärdigheten nu på måndag när 100% av eleverna har sett den chatten.
Edit. När börjar ungjävlarna i gymnasiet eg?
Citera
2022-08-06, 23:20
Medlem
Sveppss avatar
Citat:

Fattar inte efternamnet, finns det någon som kan hjälpa till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in