2022-08-06, 17:35
Medlem
jenniferruless avatar
Hur ser man filmerna på Dumpen?

Jag svarar att ja e 18. Sen klickade ja på "I de grönaste buskarna väntar gäddan"

Sen då??

Det är två bilder. Allt jag ser. Var ä filmen?
Citera
2022-08-06, 17:52
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Nej de är inte farliga, det är en sexuell störning! Precis som homosexualitet (fast det är inte olagligt längre) så är det en avvikelse. Skulle du säga att "bögar är farliga och måste hängas ut"?

Lagen om förtal och trakasserier ska gälla alla. Bögar, nekrofiler, minoriteter osv. Det är inte upp till dig vad som är godtyckligt.
Jag anser i alla fall att pedofiler som begår brott är farliga. Att du inte tycker det förvånar mej.
Citera
2022-08-06, 17:57
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Tråden är på ganska många sidor så ni får utsäkta mig om det redan nämnts. Men hur mycket pengar kan Dumpen tänkas dra in en månad? De verkar sakna sponsorer så jag antar att inkomsterna främst består av privata donationer. Skulle dumpen klara en granskning av Skatteverket?
Citera
2022-08-06, 18:00
Medlem
fululfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenniferrules
Hur ser man filmerna på Dumpen?

Jag svarar att ja e 18. Sen klickade ja på "I de grönaste buskarna väntar gäddan"

Sen då??

Det är två bilder. Allt jag ser. Var ä filmen?

Du är helt ny på internet, va?
Klicka dig in på rubriken, scrolla ner ett par textrader, klicka på "bilden" (som egentligen är en video) som har en stor, vit play-symbol på sig (▶️).
Citera
2022-08-06, 18:18
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Tråden är på ganska många sidor så ni får utsäkta mig om det redan nämnts. Men hur mycket pengar kan Dumpen tänkas dra in en månad? De verkar sakna sponsorer så jag antar att inkomsterna främst består av privata donationer. Skulle dumpen klara en granskning av Skatteverket?

Bara spekulation, men kanske 2000 spänn i månaden om ens det?
Citera
2022-08-06, 18:19
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Kan nästan garantera dig att Skatteverket har granskat dom. En av gäddorna arbetade på Skatteverket.
Senast redigerad av BeachBob 2022-08-06 kl. 18:23.
Citera
2022-08-06, 18:40
Medlem
Sveppss avatar
[quote=TredjeDiket|81155321]Nej exakt! Och det gäller även Putte Snask och Sahara. Eller är du inkonsekvent där?

Klart som fan att jag är inkonsekvent när det kommer till barn, djur och andra som inte kan försvara sig. Vad är det för dumheter?
Citera
2022-08-06, 18:46
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Kan nästan garantera dig att Skatteverket har granskat dom. En av gäddorna arbetade på Skatteverket.
Tid för hämnd....
Citera
2022-08-06, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob

Haha ja det kan du ge dig på.

Citat:
Ursprungligen postat av KahlanAmnell
Bara spekulation, men kanske 2000 spänn i månaden om ens det?

Tror det är mer. Dumpen har ca en halv miljon unika besökare i månaden och swishnumret går inte att missa på sidan. Jag drar iväg några hundra sporadiskt. Det finns även många Kerstin med lådvinet som hänger i Dumpens facebook-grupp och efter några glas så kanske dom swishar en hundring var.

Nu tar dom även emot kryptovaluta men det ska enligt uppgift floppat då inte en spänn kommit in där.
Citera
2022-08-06, 19:07
Medlem
Puttenutte, det är så så synd om dessa trevliga personer som uttryckt att de gillar djursex och att penetrera små bebisar. Stackars stackars pedofiler som till och med erkänt i chattar att de servat sina småbarn vällingpiss, sysslat med djursex och att de varit med minderåriga trots att de är runt 50-strecket. Hur fan orkar ni, ni få pedofilkramare i tråden som gnäller och gråter floder över Dumpens arbetsmetoder? Dessa personer är som man säger på engelska: Predators. Dessa skulle inte tvivla en sekund att sätta på en bebisrumpa om ingen annan vuxen var i närheten för så jävla sjuka är vissa som haffats av Dumpen. Det är bara att instämma i vad några har skrivit i tråden. Det är sjukt hur alldagliga vissa ser ut. Vissa som i somliga fall dessutom har respektabla jobb men som jobbar som pedofiler i det dolda. Det är bra att dessa dras ut i ljuset, helt ovidkommande vilka metoder som används. Finns säkert en del barnporr i somligas datorer som skriver i tråden, alltså den skräniga lilla skaran som gråter floder över Dumpens arbetsmetoder.
Citera
2022-08-06, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag anser i alla fall att pedofiler som begår brott är farliga. Att du inte tycker det förvånar mej.
Ja det förvånar dig eftersom du verkar ha snöat in dig på att alla pedofiler ska hatas och att alla är livsfarliga barnvåldtäktsmän! Så är det inte.

Utifrån litteraturen (t ex psykiatern Dr Cantor m fl, Toronto univ.) så är det 2% av befolkningen i västvärlden som har pedofil störning. I Sverige så skulle det innebära 20.000+ pedofiler. Det saknas tyvärr statistik på förövarna i sexualbrott (SCB) men det är en minoritet av pedofiler som verkligen skulle begå något övergrepp. De flesta skäms över det och flera tar sitt liv årligen.

Psykopater är exempelvis otroligt mycket "farligare" om man ser till risken för våld och brott. De är kraftigt överrepresenterade hos kriminalvården. Pedofiler är farligare för sig själva än för andra.

Dumpen har "fiskat" drygt 120 st på 1.5 år. De skulle alltså få hålla på i 249 år med samma eller högre grad av "napp". Därmed inte inräknat alla nya som tillkommer. Det är därför som förebyggande arbete är viktigt. För föräldrar, för skolor och andra institutioner.

Med andra ord så är Dumpen en ytterst värdelös metod för att komma åt problemet. Och som alla förstår så "hjälper" det inte att ett peddo blir uthängd, eftersom det är en sexuell störning! Man kan inte misshandla bort pedofili, eller ta bort det via psykisk mobbing, uthängning, eller be böner, det enda som fungerar är medicin som tar bort sexualdriften.

Patrik och Sara är helt olämpliga att konfrontera dessa människor, de saknar utbildning, de saknar medkänsla och de saknar förmåga att koppla bort Dumpen psykologiskt från sina egna övergrepp.
Citera
2022-08-06, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4
Puttenutte, det är så så synd om dessa trevliga personer som uttryckt att de gillar djursex och att penetrera små bebisar. Stackars stackars pedofiler som till och med erkänt i chattar att de servat sina småbarn vällingpiss, sysslat med djursex och att de varit med minderåriga trots att de är runt 50-strecket. Hur fan orkar ni, ni få pedofilkramare i tråden som gnäller och gråter floder över Dumpens arbetsmetoder? Dessa personer är som man säger på engelska: Predators. Dessa skulle inte tvivla en sekund att sätta på en bebisrumpa om ingen annan vuxen var i närheten för så jävla sjuka är vissa som haffats av Dumpen. Det är bara att instämma i vad några har skrivit i tråden. Det är sjukt hur alldagliga vissa ser ut. Vissa som i somliga fall dessutom har respektabla jobb men som jobbar som pedofiler i det dolda. Det är bra att dessa dras ut i ljuset, helt ovidkommande vilka metoder som används. Finns säkert en del barnporr i somligas datorer som skriver i tråden, alltså den skräniga lilla skaran som gråter floder över Dumpens arbetsmetoder.
Jag pissar i vad folk tror, har ingen som helst anledning att hävda mig bland Dumpens svans av lågutbildade luffare.

Jag uppmanar fler att kritisera Dumpens sjuka arbetsmetoder, folk ska kunna skriva vad de vill på Flashback utan att själva bli anklagade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in