2022-08-06, 17:03
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det du beskriver låter som helt vanliga snuskgubbar om du frågar mig. Redan på 1990-talet så beskrevs analsex som lika vanligt som köttbullar i media, och lite kisslekar eller ett rimjob är inget som vi inte har hört om förut. Seriöst, se ett avsnitt av South Park och låt dig chockas.
Vad två vuxna gör i sängen har jag ingen åsikt om. Men här talar vi om vuxna män som vill våldta treåringar och barn och göra dom mest vidriga saker du kan tänka dig. Om du tycker det är ok och vanligt. Då säger det rätt mycket om dig.
Citera
2022-08-06, 17:10
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Interpol och svensk polis är ungefär tusen ggr mer effektiva och där behöver sjuka peddos inte oroa sig för att folk ska ringa familj och arbetsgivare, hota dem, hota deras vänner osv. Förhoppningsvis kan de också få vård, kemisk kastrering osv. Patrik och Sara är helt olämpliga, de har egna grudges och blir personliga, står och skriker, ingen av dem har någon utbildning heller. Helt bedrövligt.
Varför ska inte Gäddor/pedofiler oroa sej över att bli uthängda?
Citera
2022-08-06, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Ja jag kan hålla med om att själva publiceringen på Dumpen.se faktiskt är förtal. Men som du säger är chansen att någon av dom ska dra Dumpen inför rätt mycket liten.
Exakt. Och det är det Dumpen lever på. Men de leker med desperata människors liv. Att någon av dem flippar ur kommer att hända förr eller senare.
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Vad två vuxna gör i sängen har jag ingen åsikt om. Men här talar vi om vuxna män som vill våldta treåringar och barn och göra dom mest vidriga saker du kan tänka dig. Om du tycker det är ok och vanligt. Då säger det rätt mycket om dig.
Vänta, va?? Våldta treåringar? Sedan när sitter treåringar och tar emot dicpics på nätet och chattar?

Det är detta felslut som blir så vansinnigt, att folk har pedofil störning är en sak, att de faktiskt kidnappar och våldtar är något HELT annat. Du kan inte dra den slutsatsen! Det är sjuka människor, ja, men bara för att de möter upp någon irl så innebär det inte att syftet var att slita in dem i en van och våldta.
Citera
2022-08-06, 17:11
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Lägg inte orden i munnen på mig så är du snäll. Tvärtom mot vad du säger så tror jag att det är extremt ovanligt att treåringar får den där bak. Faktum är att jag tror att det är så pass ovanligt att man kan betrakta det som rena fantasier som inte går att genomföra i praktiken.

Om du vill se vidriga saker så kan du ju börja med att spana in underforumet Mondo, gore och bizarre här på Flashback. Där kan du bland annat hitta exempel på kannibalism som involverar bebisar, något som i alla fall chockar mig mer än de saker som snuskgubbar häver ur sig när de sitter och tokrunkar.
Senast redigerad av Gynekologstol 2022-08-06 kl. 17:13.
Citera
2022-08-06, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Av samma anledning som att offren inte ska bli uthängda. Eller psykiskt sjuka, eller zigenare, judar, kriminella.

Det finns polis och en demokratisk rättighet att rösta. Använd den, engagera dig politiskt och driv frågan där! Inte genom att trakassera och förtala folk. Släktingar som blir hotade osv.
Citera
2022-08-06, 17:18
Medlem
Citat:
Jag anser att uthängningen är genial. Gäddorna får en riktigt skarp konsekvens av sitt handlande men slipper dömas i domstol och kan tag i sig själva.
Inga barn kommer till skada och folk runt omkring gäddan får veta vad det är för en person och kan sen välja om man vill anförtro den personen med ens barn.
Lägg sen till den preventiva effekten av att pedosar där ute i landet kanske tänker sig för en extra gång.
Citera
2022-08-06, 17:18
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Lägg inte orden i munnen på mig så är du snäll. Tvärtom mot vad du säger så tror jag att det är extremt ovanligt att treåringar får den där bak. Faktum är att jag tror att det är så pass ovanligt att man kan betrakta det som rena fantasier som inte går att genomföra i praktiken.

Om du vill se vidriga saker så kan du ju börja med att spana in underforumet Mondo, gore och bizarre här på Flashback. Där kan du bland annat hitta exempel på kannibalism som involverar bebisar, något som i alla fall chockar mig mer än de saker som snuskgubbar häver ur sig när de sitter och tokrunkar.
Kannibaler kan vi inte göra så mycket åt.
Det här handlar om män som söker barn och unga i sexuellt syfte. Här i Sverige.
Citera
2022-08-06, 17:22
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Kannibaler kan vi inte göra så mycket åt.
Det här handlar om män som söker barn och unga i sexuellt syfte. Här i Sverige.
Jaha, det finns folk som söker efter utomjordingar också. Jag tror att det är betydligt mer sannolikt att dessa finner det de söker, än att Leffe 57 år som letar barn och unga på nätet gör det.
Citera
2022-08-06, 17:22
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Fast du har ju ingen aning om det! Syftet kanske är att köpa sex? Eller att de bara blir kåta av att träffas och ses irl.

Av de bilder och konfrontationer jag sett så är det inte troligt att någon av dessa halvt efterblivna fegisar skulle våga sig på en kidnappning.

Är det en reflektion av hur du fungerar eller tror du på att scenariot är normalt?
Brukar du sexchatta och bestämma träff för att bara se om de existerar eller bli kåt?

Kollar du endast på porr under produktionen?
Tittar du bara på film bakom kulisserna!

Får huvudvärk av alla gastlightande pedofiler. Lämnar tråden för idag.
Citera
2022-08-06, 17:26
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Av samma anledning som att offren inte ska bli uthängda. Eller psykiskt sjuka, eller zigenare, judar, kriminella.

Det finns polis och en demokratisk rättighet att rösta. Använd den, engagera dig politiskt och driv frågan där! Inte genom att trakassera och förtala folk. Släktingar som blir hotade osv.
Kriminella hängs väl ut?
Pedofiler som begår brott eller söker barn och unga i sexuellt syfte är farliga och kan därför hängas ut.
Citera
2022-08-06, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Är det en reflektion av hur du fungerar eller tror du på att scenariot är normalt?
Brukar du sexchatta och bestämma träff för att bara se om de existerar eller bli kåt?

Kollar du endast på porr under produktionen?
Tittar du bara på film bakom kulisserna!

Får huvudvärk av alla gastlightande pedofiler. Lämnar tråden för idag.
Varför vill du prata om mig? Vill du sexchatta så gör det på PM.

Pallar du inte att diskutera sakligt med vettiga argument så är det lika bra att du lämnar ja. Helt rätt.
Citera
2022-08-06, 17:31
Bannlyst
Citat:
Kriminella hängs väl ut?
Pedofiler som begår brott eller söker barn och unga i sexuellt syfte är farliga och kan därför hängas ut.
Nej de är inte farliga, det är en sexuell störning! Precis som homosexualitet (fast det är inte olagligt längre) så är det en avvikelse. Skulle du säga att "bögar är farliga och måste hängas ut"?

Lagen om förtal och trakasserier ska gälla alla. Bögar, nekrofiler, minoriteter osv. Det är inte upp till dig vad som är godtyckligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in