2022-08-06, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Dumpen alltså? Byter du nummer?

Jag kan inte göra slut med Dumpen så swishar vidare. Snygg-Sara tackar aldrig, inte ens en smiley tillbaks och så blir hon sur när folk undrar vart swishen går till.

Undra vem/vilka Dumpen gör sig ovän med härnäst.
Citera
2022-08-06, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Du spelar bara va? Du kan omöjligt vara såhär efterbliven på riktigt.
Jag har fog för vad jag säger. Dumpen begår brott själva och rättfärdigar det genom att hänga ut och jaga stackars efterblivna.
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det är därför Dumpen finns.
Ordning och reda= Ingen Dumpen eller SD.
Enkelt.
Nej lagbrott är inte "ordning och reda" eller att provocera fram brott som aldrig hade uppstått, och sedan trakassera familj och arbetsplatser.
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag kan inte göra slut med Dumpen så swishar vidare. Snygg-Sara tackar aldrig, inte ens en smiley tillbaks och så blir hon sur när folk undrar vart swishen går till.

Har du ett förhållande med Dumpen? Skit i Sara, hon knarkar bara upp pengarna ändå.
Citera
2022-08-06, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Det är ju inte olagligt! Det finns ingen som kan dömas till "förberedelse till pedofilbrott". Du verkar ha stora svårigheter att förstå vad ett övergrepp är?

Det är faktiskt märkligt att man kan vara så säker och ändå ha helt fel som du.

Grooming kallas det och det är olagligt. (2009:343)

10 a § Den som, i syfte att mot ett barn under femton år träffar en överenskommelse med barnet om ett sammanträffande samt därefter vidtar någon åtgärd som är ägnad att främja att ett sådant sammanträffande kommer till stånd, döms för kontakt med barn i sexuellt syfte till böter eller fängelse i högst ett år.
Citera
2022-08-06, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66

10 a § Den som, i syfte att mot ett barn under femton år träffar en överenskommelse med barnet om ett sammanträffande samt därefter vidtar någon åtgärd som är ägnad att främja att ett sådant sammanträffande kommer till stånd, döms för kontakt med barn i sexuellt syfte till böter eller fängelse i högst ett år.
Är Patrik Sjöberg under 15? Eller anställer han underåriga? Det finns inget som styrker grooming så som Dumpen "jobbar". Tvärtom begår de istället nya brott och förstör livet för folk.

Tror du på riktigt att pedofili kommer att upphöra eller ens minska pga att pundarna Patrik Sjöberg och Sara sitter och tar emot dicpics och åker runt och "jagar" folk? Eller tror du att peddosarnas sjukdom magiskt försvinner om de förlorar jobbet?
Citera
2022-08-06, 16:12
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:

Fast det är ju inte styrkt att de som hängts ut har skrivit med någon under 15 år.
Citera
2022-08-06, 16:16
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Är Patrik Sjöberg under 15? Eller anställer han underåriga? Det finns inget som styrker grooming så som Dumpen "jobbar". Tvärtom begår de istället nya brott och förstör livet för folk.

Tror du på riktigt att pedofili kommer att upphöra eller ens minska pga att pundarna Patrik Sjöberg och Sara sitter och tar emot dicpics och åker runt och "jagar" folk? Eller tror du att peddosarnas sjukdom magiskt försvinner om de förlorar jobbet?
Nej, men dom väcker upp folk och visar på problemet med vuxna som jagar barn på nätet. Förhoppningsvis agerar då dom politiska partierna med nya effektiva lagar som skyddar barnen.
Citera
2022-08-06, 16:19
Medlem
Citat:

Jag svarade på ditt påstående: "Det är ju inte olagligt! Det finns ingen som kan dömas till "förberedelse till pedofilbrott". "

Jag tror att jag visat att du hade fel.
Citera
2022-08-06, 16:19
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears

Kul att du kallar henne snygg-Sara. Enligt min åsikt är hon en av Sveriges sexigaste kvinnor. Blir nästan galen av åtrå då jag ser henne i bild. Tänk att få älska med en sådan underbar
läckerbit. 💋💘❤💖 Hur det är, så gör Dumpen en del bra jobb så jag måste få hysa beundran också.
Citera
2022-08-06, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Fast det är ju inte styrkt att de som hängts ut har skrivit med någon under 15 år.
Har jag sagt det?
Jag svarade på tredjedikets inlägg att "Det är ju inte olagligt! Det finns ingen som kan dömas till "förberedelse till pedofilbrott". "
Citera
2022-08-06, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Nej, men dom väcker upp folk och visar på problemet med vuxna som jagar barn på nätet. Förhoppningsvis agerar då dom politiska partierna med nya effektiva lagar som skyddar barnen.
De väcker inte upp folk. De flesta människor vet redan att det finns predatorer, det handlar om förebyggande arbete, som förälder, i skolan och företag som driver sociala plattformar.

Att hänga ut folk och kalla dem olika löjliga namn och sedan ringa deras arbetsgivare och få dem avskedade eller att ringa runt till deras anhöriga är sjukt. Patrik och Sara har en sinnessjuk mani och går igång på detta för att "hämnas" sina egna övergrepp. De borde gå i terapi och istället ägna sig åt förebyggande arbete.

Det är bara en tidsfråga innan någon "gädda" tappar det helt och istället mördar dem. Eller att de själva får betala sjuka skadestånd, kolla på Alex Jones och Infowars nu exempelvis.
Citera
2022-08-06, 16:25
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Har jag sagt det?
Jag svarade på tredjedikets inlägg att "Det är ju inte olagligt! Det finns ingen som kan dömas till "förberedelse till pedofilbrott". "
TredjeDiket har ju rätt. Det finns inga barn eller ungdomar i Dumpens scenario, och därför så är grooming inte aktuellt.
Citera
2022-08-06, 16:27
Medlem
Citat:
Jag har fog för vad jag säger. Dumpen begår brott själva och rättfärdigar det genom att hänga ut och jaga stackars efterblivna.

Nej lagbrott är inte "ordning och reda" eller att provocera fram brott som aldrig hade uppstått, och sedan trakassera familj och arbetsplatser.
Har du ett förhållande med Dumpen? Skit i Sara, hon knarkar bara upp pengarna ändå.
Är inte det där förtal?

Du bergår brott, du är en förövare med avsikt och uppfattningen att du ska ha sex med ett barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in