2022-08-06, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YugLdd
Hahaha. Rolig morgon i denna tråd 😂

Först en kille med MYCKET (Hahaha) erfarenhet som påstår att man inte blir aggressiv av benzo.

Och nu denna kille!
Hahah ja FB är bra underhållning ibland 😂
Citera
2022-08-06, 10:59
Avslutad
Citat:
Xanax är alprazolam dvs ”blå” alltså den vanligaste benzon på gatan
Nej de är vita , googla
Citera
2022-08-06, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Nej de är vita , googla

Nu skojar du va? Dom finns i flera färger&former ovala , runda , vita , blå, lila ,rosa….

Still off topic.. nog om detta han poppar piller det kan vi alla vara överens om ! Haha
Citera
2022-08-06, 11:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Nu skojar du va? Dom finns i flera färger&former ovala , runda , vita , blå, lila ,rosa….

Still off topic.. nog om detta han poppar piller det kan vi alla vara överens om ! Haha
GOOGLA XANAX SÅ FÅR DU SE DE FÖRSTA SOM KOMMER UPP
Citera
2022-08-06, 11:11
Medlem
Citat:
Men för fan 😆 hahaha googlar du alprazolam så får du fram olika.. alltså kom igen vad fan är det här för folk som yttrar sig här inne.. im out…

Vilka muppar..
Citera
2022-08-06, 11:13
Medlem
Citat:
Fick 2mg utskrivet det var vita stavar, när dom var slut fick jag 1mg i utbyte (dock större mängd) då var dom lila . Från vårt svenska apotek.

Jag vet att du har fel.
Citera
2022-08-06, 11:17
Avslutad
Citat:
Fick 2mg utskrivet det var vita stavar, när dom var slut fick jag 1mg i utbyte (dock större mängd) då var dom lila . Från vårt svenska apotek.

Jag vet att du har fel.
Det var xanorstavar du fick xanax finns väl inte i Sverige .. men det är samma sak jaja struntsumma..
Citera
2022-08-06, 11:19
Medlem
Citat:
Det var xanorstavar du fick xanax finns väl inte i Sverige .. men det är samma sak jaja struntsumma..

Exakt det är samma sak och du har fel!

Ja skitsamma
Citera
2022-08-06, 11:19
Avslutad
Citat:
Exakt det är samma sak och du har fel!

Ja skitsamma
Nån som har hela lajven?
Citera
2022-08-06, 11:24
Medlem
YugLdds avatar
Sista gällande detta nu, men:
Xanor eller Xanor, vad du nu vill kalla dom. Kärt barn har många namn. Innehållet är alprazolam, färgen spelar mindre roll. Kommer i allt från stavar till pulver. Antar att du kan färga dom i regnbågens alla färger om du anstränger dig lite. Habbar är slang för benzo över lag, kan betyda lite olika beroende på vart i landet man befinner sig. Ta en stav nu om du har, du verkar upphetsad. Tror din idol Ceesay hade slängt i sig ett par stycken ❤️❤️

Edit: När jag skrev ”blå” förut menade jag såklart inte färgen utan gatuslanget. Dumstrut.
Senast redigerad av YugLdd 2022-08-06 kl. 11:29.
Citera
2022-08-06, 11:25
Medlem
Citat:
Xanor eller Xanor, vad du nu vill kalla dom. Kärt barn har många namn. Innehållet är alprazolam, färgen spelar mindre roll. Kommer i allt från stavar till pulver. Antar att du kan färga dom i regnbågens alla färger om du anstränger dig lite. Habbar är slang för benzo över lag, kan betyda lite olika beroende på vart i landet man befinner sig. Ta en stav nu om du har, du verkar upphetsad. Tror din idol Ceesay hade slängt i sig ett par stycken ❤️❤️

Återigen tack 🫡
Citera
2022-08-06, 11:43
Avslutad
Citat:

Edit: När jag skrev ”blå” förut menade jag såklart inte färgen utan gatuslanget. Dumstrut.

Okej , avslutat ✔️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in