Citat:
Ursprungligen postat av
User1945
problemet är att killen är en grov missbrukare som har dödat en människa (minst) och att han leker förändrad för sina följare. Han är en fara för samhället.
Hur är han en grov missbrukare , en grov missbrukare knarkar varje dag så vitt jag såg var han nykter ganska länge i Turkiet , att han skulle ha slajfat upp ”100k” i 🇹🇷 på bara några dagar som han sa är sannolikt omöjligt och sannerligen ej sant då han fortfarande lever , jag tror han bara vill framhäva lite action framför galleriet då tittarsiffrorna går dåligt och han för mer views på videos där han ”fuckar ur” som han själv sa i en video ”ni vill tyvärr bara se mig när jag spårar ur men när jag sköter mig så bryr ni er typ inte” och det är den mörka verkligheten och den fortsatte även efter gamla tiden då man befriade barabas innan eller efter ”sodom & gomora” för människor ÄLSKAR drama och tyvärr så är detta ett stort experiment som aldrig verkar ta slut då vi människor lever för kickar 🧪 👨🔬 …. De vet väl allt om oss? Men ändå läggs brott ner på grund av ”brist på bevis” , ÄVEN det finns folk som erkänner brott etc .. vad beror det på.. de kanske vill se världen i form av underhållning vargar blandas med lamm , kolla bara gladiatorerna fullt lagligt att bruka våld sen urminnes tider .. allt som underhåller säljer , utan kriminella , inga poliser utan poliser Inge Aftonbladet utan Aftonbladet ingen bio 🍿 wake up .. vi lever i hunger games! Allt har en AGENDA. Så som vi tittar på tv tittar nån på oss! Vi är skapade för att den tråkige ska ha nått att titta på! Utan oss ingen underhållning.