Citat:
Ursprungligen postat av
LaVerdadTodo
Ja, och om någon fejkar det borde de väl köra med ukrainska faktiskt. Lär väl finnas ryssar som behärskar det iaf skriftspråksmässigt.
Hur var det nu med att Zelensky skulle kasta in handduken innan helgen som du påstod tidigare?
Hur nära är det nu? Nästa vecka, månad eller kvartal? eller måste vi vänta till årsskiftet?
Varför börjar du att yra om språkskillnader?
Kan du inte svara på frågor du får på dina inlägg?